Ik vind dit altijd zo verwarrend ik dacht altijd dat 500 calorien onder je caloriebehoefte = altijd afvallen maar dat klopt dus niet helemaal?quote:Op donderdag 5 november 2015 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
De laatste onderzoeken zeggen dat light frisdrank zo ongeveer even slecht is. Het brengt je lichaam in de war en dat schijnt niet te helpen met afvallen. Dan dus beter water nemen.
Of even wachten tot nieuwe onderzoeken.
Dat maakt mij niet zoveel uit ik drink het eigenlijk vooral als ik in mijn vrije tijd na het sporten aan het gamen ben.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:36 schreef hoas het volgende:
Jojo effect door de suiker, anders gezegd lekker moe worden als het blikje is uitgewerkt.
Koffie vind ik absoluut ranzig en al heel vaak geprobeerd. Thee is een goede tip zijn want dat dronk ik vroeger altijd alleen sinds ik uit huis ben eigenlijk nooit meer.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:37 schreef PatatFriet het volgende:
Klopt wel, maar niemand telt zn calorieën, of in ieder geval niemand doet dat z'n leven lang.
En als je zoetigheid (al is het suikervrij) naar binnen blijft spoelen blijf je klooien met je insulinelevels en ga je meer eten.
Leer jezelf gewoon aan om koffie of groene thee (zonder suiker) te drinken
Eerste week vind je het misschien slap of bitter, daarna wil je niet meer anders
Kan makkelijk nu met Fatscanquote:Op donderdag 5 november 2015 16:37 schreef PatatFriet het volgende:
Klopt wel, maar niemand telt zn calorieën, of in ieder geval niemand doet dat z'n leven lang.
En als je zoetigheid (al is het suikervrij) naar binnen blijft spoelen blijf je klooien met je insulinelevels en ga je meer eten.
Leer jezelf gewoon aan om koffie of groene thee (zonder suiker) te drinken
Eerste week vind je het misschien slap of bitter, daarna wil je niet meer anders
Omdat ik het lekker vind?quote:Op donderdag 5 november 2015 16:47 schreef Geerd het volgende:
Waarom zuip je die zooi? Gewoon water melk bier en koffie
Ja ik vind het ook lekkerder zonder broek te lopen maar doe ik toch ook niet als ik boodschappen ga doen/?quote:Op donderdag 5 november 2015 16:51 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Omdat ik het lekker vind?
FTFYquote:Ik eet vrij veel gezond eten: Meergranenbrood, kipfilet, bananen,knackebrod, volkoren pasta met kip
Brood is kankerverwekkendquote:Op donderdag 5 november 2015 16:30 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik eet vrij veel gezond eten: Meergranenbrood, kipfilet, bananen,knackebrod, volkoren pasta met kip etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |