abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157338063
TS is een student die eignelijk nooit op zijn gewicht heeft gelet. Na mijn eerste twee jaar studie vond ik mijzelf toch wel echt wat te chubby worden. Nu heb ik mezelf als doel gesteld om gezonder te leven en wil nog eens 5 kilo afvallen. Ben na een maand al 5 kilo kwijt. Ik eet vrij veel gezond eten: Meergranenbrood, kipfilet, bananen,knackebrod, volkoren pasta met kip etc. Maar voetbal ook sinds kort weer drie keer per week en fitness op de dagen dat ik niet voetbal fintess ik 3 keer per week inclusief 30 minuten cardio. Wat ik nog wel doe is twee keer per week bier drinken maar dat is iets wat ik niet wil opgeven. Nu mis ik frisdrank heel erg en vooral energy drink. Dus ben ik sinds 5 dagen ook 1 a 2 blikjes light frisdrank gaan drinken per dag.

Nu lees ik op internet heel veel verschillende feiten over energy drink. Dat je er meer suiker van gaat eten en daarom dikker word.(hier heb ik geen last van ik ben gedisciplineerd wat dat betreft). Beinvloed het drinken van 0,5 liter light frisdrank je afvalproces is mijn vraag?
pi_157338113
De laatste onderzoeken zeggen dat light frisdrank zo ongeveer even slecht is. Het brengt je lichaam in de war en dat schijnt niet te helpen met afvallen. Dan dus beter water nemen.

Of even wachten tot nieuwe onderzoeken.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_157338160
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
De laatste onderzoeken zeggen dat light frisdrank zo ongeveer even slecht is. Het brengt je lichaam in de war en dat schijnt niet te helpen met afvallen. Dan dus beter water nemen.

Of even wachten tot nieuwe onderzoeken.
Ik vind dit altijd zo verwarrend ik dacht altijd dat 500 calorien onder je caloriebehoefte = altijd afvallen maar dat klopt dus niet helemaal?
pi_157338185
Jojo effect door de suiker, anders gezegd lekker moe worden als het blikje is uitgewerkt.
  donderdag 5 november 2015 @ 16:37:04 #5
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_157338199
Klopt wel, maar niemand telt zn calorieën, of in ieder geval niemand doet dat z'n leven lang.
En als je zoetigheid (al is het suikervrij) naar binnen blijft spoelen blijf je klooien met je insulinelevels en ga je meer eten.

Leer jezelf gewoon aan om koffie of groene thee (zonder suiker) te drinken *O*
Eerste week vind je het misschien slap of bitter, daarna wil je niet meer anders :s)
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_157338209
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:36 schreef hoas het volgende:
Jojo effect door de suiker, anders gezegd lekker moe worden als het blikje is uitgewerkt.
Dat maakt mij niet zoveel uit ik drink het eigenlijk vooral als ik in mijn vrije tijd na het sporten aan het gamen ben.
pi_157338233
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:37 schreef PatatFriet het volgende:
Klopt wel, maar niemand telt zn calorieën, of in ieder geval niemand doet dat z'n leven lang.
En als je zoetigheid (al is het suikervrij) naar binnen blijft spoelen blijf je klooien met je insulinelevels en ga je meer eten.

Eerste week vind je het misschien slap of bitter, daarna wil je niet meer anders :s)
Koffie vind ik absoluut ranzig en al heel vaak geprobeerd. Thee is een goede tip zijn want dat dronk ik vroeger altijd alleen sinds ik uit huis ben eigenlijk nooit meer.
  donderdag 5 november 2015 @ 16:39:23 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_157338244
Light drankjes hebben een correlatie met overgewicht maar dat is niet per se een causatieve relatie.

Natuurlijk drinken dikkertjes vaker light producten. Betekent niet dat je er dik van wordt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  donderdag 5 november 2015 @ 16:39:26 #9
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_157338246
Over op thee dan c_/
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
  Spellchecker donderdag 5 november 2015 @ 16:41:30 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_157338288
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:39 schreef PatatFriet het volgende:
Over op thee dan c_/
Altijd beter dan energy- en light-/zooi :Y c_/
pi_157338370
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:37 schreef PatatFriet het volgende:

Kan makkelijk nu met Fatscan :D
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_157338409
Waarom zuip je die zooi? Gewoon water melk bier en koffie
Ik zwaai naar dieren.
pi_157338495
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:47 schreef Geerd het volgende:
Waarom zuip je die zooi? Gewoon water melk bier en koffie
Omdat ik het lekker vind?
pi_157338519
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:51 schreef Thezeurminator het volgende:

[..]

Omdat ik het lekker vind?
Ja ik vind het ook lekkerder zonder broek te lopen maar doe ik toch ook niet als ik boodschappen ga doen/?
Ik zwaai naar dieren.
pi_157338601
Light frisdranken houden je lichaam voor de gek. Je lichaam verwacht suikers bij het proeven van iets zoets, daardoor maakt het insuline vrij. Alleen krijg je geen suikers binnen, dus daalt je bloedsuikerspiegel, daardoor krijg je honger en ga je (meer) eten. Ook verstoort insuline de vetverbranding omdat het suikers omzet voor energie i.p.v. dat vet als energiebron wordt gebruikt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157339116
Kap gewoon met frisdrank
Moeten zij weten
pi_157339262
quote:
7s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kap gewoon met frisdrank
Ik zwaai naar dieren.
pi_157339324
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Beter bier toch? :P
Moeten zij weten
pi_157339344
quote:
7s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:30 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Beter bier toch? :P
^O^ ^O^ ^O^ ^O^ :Y :Y :Y :Y :Y
Ik zwaai naar dieren.
pi_157339371
Ik denk dat op langer termijn een liter bier of meer per dag gezonder is dan een liter vloeibaar suiker
Ik zwaai naar dieren.
pi_157339610
quote:
Ik eet vrij veel gezond eten: Meergranenbrood, kipfilet, bananen,knackebrod, volkoren pasta met kip
FTFY
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_157339911
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:30 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik eet vrij veel gezond eten: Meergranenbrood, kipfilet, bananen,knackebrod, volkoren pasta met kip etc.
Brood is kankerverwekkend :'(.
Knäckebröd ongetwijfeld ook :'(.
Bananen en kalium :'(.
Die plofkip helemaal onder de antibiotica :'(.
En energy drink is gewoon slecht. Het is alleen maar goed voor je kcal en voor de rest heeft het echt geen functie.
  donderdag 5 november 2015 @ 17:56:51 #23
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157339923
Ik weet alleen dat ik eerst vrij veel gewone cola dronk en toen ben ik overgestapt op cola zero, ik was in een paar maanden tijd 5 kilo verloren zonder mijn eetgewoontes verders aan te passen ( dat was al goed)

Dus ik geloof er persoonlijk niet zo in dat je er alsnog van aankomt, die kilo's zijn er na 2 jaar nog steeds vanaf.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_157339957
3 weken volhouden en je hoeft geen frisdrank meer.
pi_157395017
suiker of suikervervangers, frisdrank is gewoon troep en het koolzuur vergroot de kans op hartfalen. Gewoon water drinken. Als je dat langer dan een week volhoud, is de rest een eitje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')