abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 november 2015 @ 09:59:03 #151
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_157507620
Don Luc, ga je, je mooiere wederhelft nog zien dit weekend?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_157507625
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik heb op afwijzen gedrukt.
:')
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:07:10 #153
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157507721
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:59 schreef jackson het volgende:
Don Luc, ga je, je mooiere wederhelft nog zien dit weekend?
Vanavond competitie, dus dan zie ik haar sowieso en gisteren op de training heb ik d'r ook gezien. Maar ik geloof dat ze last had van 'volle maan'. ;(

Dus volgende maand maar eens kijken of ze dan ook weer zo doet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:10:48 #154
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157507771
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:59 schreef Piles het volgende:

[..]

:')
Wat?! :o

Hij had ook al geappt, dus hij hoeft me vervolgens niet ook nog te bellen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:12:56 #155
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_157507794
Ik ben furieus op T-Mobile..

Ik kwam vorige maand voor de 2e maand op rij niet uit met mijn belminuten. Dus ik heb via de T-Mobile app opgezocht hoeveel een grotere bundel kost. Dan hoef ik de komende maanden, tot mijn nieuwe contract (die heeft 120 minuten ipv 90) niet moeilijk te doen. Het was maar 2 euro duurder volgende de app dus ik heb de bundel aangezet. Maar ik wist niet dat die nieuwe bundel van 150 minuten direct in ging. Op zich denk je dan, fijn, heb je direct 150 minuten dus kun je blijven bellen. Maar opeens had ik een hoop buiten de bundel kosten. Direct met T-Mobile contact gezocht en ik moest maar weer terugkomen als de factuur binnen was.

Die is inmiddels binnen en nu ben ik er achter waar de buiten de bundel kosten vandaan komen. Ik heb op 21-10 mijn bundel omgezet van 90 minuten naar 150 minuten. Maar omdat dit midden in de maand inging heb ik dus resp. vóór 21-10 recht gehad op +/- 40 minuten bellen en ná 21-10 op 82 minuten. Helaas had ik mijn 90 minuten al opgemaakt voor 21-10 (de reden dat ik een nieuwe bundel afsloot).

Ik heb inmiddels het rekensommetje gemaakt: (kleine rekenfoutjes daargelaten)

Voor 21-10 heb ik 94,70 minuten verbruikt
Op en na 21-10 heb ik 19,38 minuten verbruikt

Maar omdat mijn bundel vóór 21-10 slechts 40 minuten nog betrof heb ik 60 minuten buiten de bundel verbeld á ¤ 0,30. Had ik niet de bundel afgesloten had ik sowieso niet meer zoveel gebeld maar zelfs als ik mijn huidige verbruik erbij pak had ik slechts ¤ 5,80 kwijt geweest.

Conclusie: als ik had geweten dat mijn bundel direct in ging had ik die bundel nooit direct afgesloten. In de app kan ik echter nergens terugvinden dat ik hier rekening mee moet houden.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:13:37 #156
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_157507803
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Vanavond competitie, dus dan zie ik haar sowieso en gisteren op de training heb ik d'r ook gezien. Maar ik geloof dat ze last had van 'volle maan'. ;(

Dus volgende maand maar eens kijken of ze dan ook weer zo doet.
Volle Maan? _O- Was het PMS of rode vloed? :P
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:28:05 #157
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_157507965
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:13 schreef Yesse het volgende:

[..]

Volle Maan? _O- Was het PMS of rode vloed? :P
Nou inderdaad, ik weet ook ff niet wat volle maan in deze is :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:29:56 #158
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_157507990
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Wat?! :o

Hij had ook al geappt, dus hij hoeft me vervolgens niet ook nog te bellen.
Dat bepaalt de tegenpartij toch wel, of hij/zij wel/niet besluit te bellen. Kan nuttig zijn lijkt me.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:39:46 #159
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157508097
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:13 schreef Yesse het volgende:

[..]

Volle Maan? _O- Was het PMS of rode vloed? :P
Zo noemen we de maandelijkse vrouwelijke cyclus hier thuis. Omdat de maancyclus ook ongeveer een maand duurt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:40:54 #160
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157508114
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:29 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat bepaalt de tegenpartij toch wel, of hij/zij wel/niet besluit te bellen. Kan nuttig zijn lijkt me.
Nee hoor. Hij belt als je niet gelijk reageert op het appje. En dat vind ik niet nodig. Op het moment dat ik tijd en zin heb om op een appje te reageren, doe ik dat, daar hoef je niet ook gelijk achter aan te bellen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:42:48 #161
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_157508140
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Zo noemen we de maandelijkse vrouwelijke cyclus hier thuis. Omdat de maancyclus ook ongeveer een maand duurt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Zo noemen we de maandelijkse vrouwelijke cyclus hier thuis. Omdat de maancyclus ook ongeveer een maand duurt.
Maar wat was het? Want je weet dat die twee niet hand in hand gaan. Sterker nog, een vrouw met PMS kun je best laten relaxen door haar even te verwennen _O-

Mijn 'maancyclus' is allemaal al sinds 12 jaar zo kunstmatig als wat dus ik heb er geen ervaring mee. Maar dat is wat ik van mede-vrouwen verneem :+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:43:25 #162
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157508151
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:12 schreef Yesse het volgende:
Ik ben furieus op T-Mobile..

Ik kwam vorige maand voor de 2e maand op rij niet uit met mijn belminuten. Dus ik heb via de T-Mobile app opgezocht hoeveel een grotere bundel kost. Dan hoef ik de komende maanden, tot mijn nieuwe contract (die heeft 120 minuten ipv 90) niet moeilijk te doen. Het was maar 2 euro duurder volgende de app dus ik heb de bundel aangezet. Maar ik wist niet dat die nieuwe bundel van 150 minuten direct in ging. Op zich denk je dan, fijn, heb je direct 150 minuten dus kun je blijven bellen. Maar opeens had ik een hoop buiten de bundel kosten. Direct met T-Mobile contact gezocht en ik moest maar weer terugkomen als de factuur binnen was.

Die is inmiddels binnen en nu ben ik er achter waar de buiten de bundel kosten vandaan komen. Ik heb op 21-10 mijn bundel omgezet van 90 minuten naar 150 minuten. Maar omdat dit midden in de maand inging heb ik dus resp. vóór 21-10 recht gehad op +/- 40 minuten bellen en ná 21-10 op 82 minuten. Helaas had ik mijn 90 minuten al opgemaakt voor 21-10 (de reden dat ik een nieuwe bundel afsloot).

Ik heb inmiddels het rekensommetje gemaakt: (kleine rekenfoutjes daargelaten)

Voor 21-10 heb ik 94,70 minuten verbruikt
Op en na 21-10 heb ik 19,38 minuten verbruikt

Maar omdat mijn bundel vóór 21-10 slechts 40 minuten nog betrof heb ik 60 minuten buiten de bundel verbeld á ¤ 0,30. Had ik niet de bundel afgesloten had ik sowieso niet meer zoveel gebeld maar zelfs als ik mijn huidige verbruik erbij pak had ik slechts ¤ 5,80 kwijt geweest.

Conclusie: als ik had geweten dat mijn bundel direct in ging had ik die bundel nooit direct afgesloten. In de app kan ik echter nergens terugvinden dat ik hier rekening mee moet houden.
Dat is wel genaaid inderdaad. Want dat zeggen ze er inderdaad niet bij dat zo'n bundel direct ingaat op het moment dat je die afsluit. Dat hadden ze op zich wel of er bij mogen zeggen of dat je kan aangeven dat die ingaat op het moment dat je nieuwe maand ingaat.

Eigenlijk vind ik dat je tot 21 oktober recht had op 90 minuten en vanaf 21 oktober dan nog recht hebt op 40 minuten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:44:32 #163
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157508178
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:42 schreef Yesse het volgende:

[..]

[..]

Maar wat was het? Want je weet dat die twee niet hand in hand gaan. Sterker nog, een vrouw met PMS kun je best laten relaxen door haar even te verwennen _O-

Mijn 'maancyclus' is allemaal al sinds 12 jaar zo kunstmatig als wat dus ik heb er geen ervaring mee. Maar dat is wat ik van mede-vrouwen verneem :+
Ik weet niet wat PMS is :@, maar als ze dat heeft, zou ze me dat toch al wel een keer verteld hebben, lijkt me.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:00:42 #164
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_157508411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik weet niet wat PMS is :@, maar als ze dat heeft, zou ze me dat toch al wel een keer verteld hebben, lijkt me.
Nouja ik heb het vermoeden dat je de twee door elkaar haalt. Even een Yesse lesje á la BH-maten:

Een vrouw heeft een cyclus van +/- 28 dagen. Daarin maakt de baarmoeder zooi aan voor het ontvangen van een bevruchte eicel. Als dat niet gebeurt dan moet er dus nieuwe zooi komen. Maar daarvoor moet eerste de oude zooi er uit. Dat is de menstruatie, eigenlijk niets meer dan een beetje slijmwand gemixt met wat bloed.

Maar om te weten waar je staat in de cyclus werkt het vrouwenlichaam met hormonen. Dat is super handig, want als je vruchtbaar bent ruik je lekkerder voor mannen en willen ze je dus graag bevruchten. Maar om die zooi uit het lichaam te krijgen komen er wat vervelende hormonen los die bij sommige vrouwen wat te veel kunnen worden. Dat veroorzaakt bij sommigen PMS: Pre Menstrual Syndrom. Meest bekend van de helse buien en chagrijnige dames maar er zijn heel veel andere symptomen. Sommige meiden hebben hier al 2 weken van te voren last van. Maar dit verdwijnt zodra je ongesteld wordt.

Algemene gedachte bij mannen (en vrouwen willen er ook nog wel misbruik van maken) is dat die helse buien voorkomen TIJDENS de ongesteldheid. Maar das nie waar.

Dus ja. Klein extra'tje: de pil is dus om er voor te zorgen dat die hormonen in balans blijven zodat je lichaam niet die zooi er uit gooit als je dat niet wil.

Apotheek.nl zegt het volgende erover:
quote:
De hormonen in de pil zorgen dat er juist géén eicel vrijkomt. Ze beïnvloeden ook de baarmoederwand, zodat een bevrucht eitje zich daar niet kan nestelen. Bovendien wordt het slijm in de baarmoederhals dikker, waardoor de zaadcellen minder goed in de baarmoeder kunnen doordringen. Deze drie effecten zorgen er samen voor dat de pil zeer betrouwbaar is voor het voorkomen van een zwangerschap.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:05:57 #165
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_157508501
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat is wel genaaid inderdaad. Want dat zeggen ze er inderdaad niet bij dat zo'n bundel direct ingaat op het moment dat je die afsluit. Dat hadden ze op zich wel of er bij mogen zeggen of dat je kan aangeven dat die ingaat op het moment dat je nieuwe maand ingaat.

Eigenlijk vind ik dat je tot 21 oktober recht had op 90 minuten en vanaf 21 oktober dan nog recht hebt op 40 minuten.
Nouja, eigenlijk vind ik dat ik in totaal gewoon recht had op 122 minuten. Maar goed. Gebeld met T-Mobile en heel netjes opgelost. Krijg m'n extra kosten terugbetaald omdat ik een goede klant ben en het inderdaad niet echt handig is. Tip om het in de app op te nemen wordt opgenomen.

Maar tip rond T-Mobile klantenservice: ga niet chatten. Nu 2 keer geprobeerd maar bij bellen heb je gewoon nettere mensen. Die chatters zijn gewoon rude. Lees de antwoorden van "Mike":

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:06:42 #166
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157508515
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:00 schreef Yesse het volgende:

[..]

Nouja ik heb het vermoeden dat je de twee door elkaar haalt. Even een Yesse lesje á la BH-maten:

Een vrouw heeft een cyclus van +/- 28 dagen. Daarin maakt de baarmoeder zooi aan voor het ontvangen van een bevruchte eicel. Als dat niet gebeurt dan moet er dus nieuwe zooi komen. Maar daarvoor moet eerste de oude zooi er uit. Dat is de menstruatie, eigenlijk niets meer dan een beetje slijmwand gemixt met wat bloed.

Maar om te weten waar je staat in de cyclus werkt het vrouwenlichaam met hormonen. Dat is super handig, want als je vruchtbaar bent ruik je lekkerder voor mannen en willen ze je dus graag bevruchten. Maar om die zooi uit het lichaam te krijgen komen er wat vervelende hormonen los die bij sommige vrouwen wat te veel kunnen worden. Dat veroorzaakt bij sommigen PMS: Pre Menstrual Syndrom. Meest bekend van de helse buien en chagrijnige dames maar er zijn heel veel andere symptomen. Sommige meiden hebben hier al 2 weken van te voren last van. Maar dit verdwijnt zodra je ongesteld wordt.

Algemene gedachte bij mannen (en vrouwen willen er ook nog wel misbruik van maken) is dat die helse buien voorkomen TIJDENS de ongesteldheid. Maar das nie waar.

Dan is het PMS waarschijnlijk inderdaad. Maar ik blijf dat wel volle maan noemen.
Ze was gisteravond namelijk nogal kortaf en weigerde iets te herhalen wat ze zei en deed nogal :{w

En die algemene gedachte had ik ook. :@

Bedankt voor de info, weer iets geleerde vandaag. *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:08:14 #167
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_157508546
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dan is het PMS waarschijnlijk inderdaad. Maar ik blijf dat wel volle maan noemen.
Ze was gisteravond namelijk nogal kortaf en weigerde iets te herhalen wat ze zei en deed nogal :{w

En die algemene gedachte had ik ook. :@

Bedankt voor de info, weer iets geleerde vandaag. *O*
Het kan ook zijn dat ze gewoon een beetje een rot dag had gehad he ;) :* Ik heb zóó vaak gehoord "heb je PMS" (of ben je ongesteld?) terwijl ik heb de pil, ik héb geen PMS. Ik heb gewoon af en toe een kutdag en dan ben ik vervelend. :+ Zijn mannen in mijn ervaring ook wel eens :+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:08:37 #168
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157508553
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:05 schreef Yesse het volgende:

[..]

Nouja, eigenlijk vind ik dat ik in totaal gewoon recht had op 122 minuten. Maar goed. Gebeld met T-Mobile en heel netjes opgelost. Krijg m'n extra kosten terugbetaald omdat ik een goede klant ben en het inderdaad niet echt handig is. Tip om het in de app op te nemen wordt opgenomen.

Maar tip rond T-Mobile klantenservice: ga niet chatten. Nu 2 keer geprobeerd maar bij bellen heb je gewoon nettere mensen. Die chatters zijn gewoon rude. Lees de antwoorden van "Mike":

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb altijd vrouwen op de chat. :o En die hebben me wel altijd goed geholpen, maar ik heb ook nooit klachten of vragen over kosten gehad of zo. Dus dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:14:10 #169
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157508654
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:08 schreef Yesse het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat ze gewoon een beetje een rot dag had gehad he ;) :* Ik heb zóó vaak gehoord "heb je PMS" (of ben je ongesteld?) terwijl ik heb de pil, ik héb geen PMS. Ik heb gewoon af en toe een kutdag en dan ben ik vervelend. :+ Zijn mannen in mijn ervaring ook wel eens :+
Zou ook kunnen dat ze een rotdag gehad heeft, maar ze heeft het al een keer eerder gehad, dus zou kunnen dat ze toen ook een rotdag had, maar ik weet niet meer wanneer dat precies was. Dus ik had het eens bij proberen te houden en dan kijken of het maandelijks terug komt.

En ja, ik heb ook wel eens een rotdag inderdaad. :@ Maar probeer daar dan zo min mogelijk van te laten zien, maar dat is ook wel een beetje algemeen bij me.

Het vervelendste is als je een rotdag hebt en mensen vragen of je boos bent omdat je kortaf bent en dan die vragen blijven herhalen, totdat je "boos" reageert en dan zeggen ze "Ja, zie je wel". :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:18:41 #170
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_157508714
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Zou ook kunnen dat ze een rotdag gehad heeft, maar ze heeft het al een keer eerder gehad, dus zou kunnen dat ze toen ook een rotdag had, maar ik weet niet meer wanneer dat precies was. Dus ik had het eens bij proberen te houden en dan kijken of het maandelijks terug komt.

En ja, ik heb ook wel eens een rotdag inderdaad. :@ Maar probeer daar dan zo min mogelijk van te laten zien, maar dat is ook wel een beetje algemeen bij me.

Het vervelendste is als je een rotdag hebt en mensen vragen of je boos bent omdat je kortaf bent en dan die vragen blijven herhalen, totdat je "boos" reageert en dan zeggen ze "Ja, zie je wel". :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wehehe. Ik heb altijd een kutdag op de eerste dag van die 'kutdagen'. Want pijn. En pijn is stom. Maar dan ben ik vooral gewoon zielig :+ OK genoeg over kutdagen :D

Mijn laatste dag gaat fucking snel omdat ik allerlei dingen aan het afsluiten en regelen ben :+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:40:32 #171
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157509187
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:18 schreef Yesse het volgende:

[..]

Wehehe. Ik heb altijd een kutdag op de eerste dag van die 'kutdagen'. Want pijn. En pijn is stom. Maar dan ben ik vooral gewoon zielig :+ OK genoeg over kutdagen :D
Zo blij dat ik een man ben, in dit geval. :D
quote:
Mijn laatste dag gaat fucking snel omdat ik allerlei dingen aan het afsluiten en regelen ben :+
*O*

Ik moet gaan uitrekenen hoeveel FTE bij een bepaald aantal uur hoort op jaarbasis. Zodat ik daarna de loonkosten kan uitrekenen. Maar ik heb hier niet echt veel verstand van. -O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:43:03 #172
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_157509254
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Nee hoor. Hij belt als je niet gelijk reageert op het appje. En dat vind ik niet nodig. Op het moment dat ik tijd en zin heb om op een appje te reageren, doe ik dat, daar hoef je niet ook gelijk achter aan te bellen.
Je hoeft inderdaad niks :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:29:18 #173
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_157510140
Misschien een keer tijd voor een full moon party Luc?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  vrijdag 13 november 2015 @ 13:00:45 #174
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_157510907
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:29 schreef Bravebart het volgende:
Misschien een keer tijd voor een full moon party Luc?
Verklaar u nader :7

:D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 13 november 2015 @ 13:09:21 #175
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_157511107
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:29 schreef Bravebart het volgende:
Misschien een keer tijd voor een full moon party Luc?
_O-

Tampons als slingers, maandverband aan de muur geplakt. Inlegkruisjes als betaalmiddel. Beschuit met muisjes als eten. Roze limonade. Muziekkeuze: PMS playlist van Spotify

Ik zeg doen.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')