quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
fixedquote:Op woensdag 4 november 2015 21:47 schreef Nattekat het volgende:
In de vorige OP was de achtbaan stuk, nu is de moon stuk
Ik mis er nog wel een paar. Dat kind dat het geld uit het raam smijt bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Je kan ook overdrijven met die plaatjes
Ik dacht, ik gooi ff de OP van 2013 erin. Helaas zijn alle plaatjes uit die OP stukquote:Op woensdag 4 november 2015 22:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik mis er nog wel een paar. Dat kind dat het geld uit het raam smijt bijvoorbeeld.
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:33 schreef Nattekat het volgende:
De bazenfoto die altijd onze header vormde is gewoon onvindbaar geworden
Wie is dat ventje met die zweetbandquote:Op woensdag 4 november 2015 22:38 schreef Nattekat het volgende:
De OP van 6 december 2013 in ere hersteld, met enkele aanpassingen om hem nog een beetje up to date te maken
Weet ik veel, jouw OP.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wie is dat ventje met die zweetband
quote:
Die plaatjes heb ik dus met even wat moeite gevondenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
In die link hierboven zie ik geen plaatjes bw meer.
Ik zal het ook wel klakkeloos overgenomen hebben van de vorige TS.
Netjesquote:Op woensdag 4 november 2015 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die plaatjes heb ik dus met even wat moeite gevonden
Mooi bewarenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb ook nog de achtbaan, het skelet dat wacht op LTC om terug naar $43 te gaan, een glazen bol
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi bewaren
Anders zijn ze een keer echt kwijt.
Staat LTC al op Gox trouwens?
Straks ff kopen op 350.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moppercoin, ooit word ik wakker en staat ie op 500
Wordt een nachtje met popcorn denk.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:46 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
op btce alweer bijna onder 400. was leuk zolang t duurde.
Mooi, op 350 inkopen. Of 300. Of 250.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:46 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
op btce alweer bijna onder 400. was leuk zolang t duurde.
RZRquote:Op woensdag 4 november 2015 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Ow... dat was het skelet dat wacht op RZR... LTC kan ik niet zo snel vinden
Afgaande op de 1w grafiek: Niks aan het handje.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:51 schreef roislecxe het volgende:
Afgaand op de 12hr grafiek, en aannemende dat het wél een echte stijgende lijn moet worden, komen we dan uit op? Range 340-370?
Daar is de crash nog niet begonnenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Afgaande op de 1w grafiek: Niks aan het handje.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bitcoins hebben mijn leven geruïneerd. Mijn vriendin is nu prostituee, mijn dochtertje zit voor de cam, mijn ouders heb ik moeten vermoorden zodat ik hun organen kon verkopen, mijn huis ben ik kwijtgeraakt. Ik verkoop nu mijn kontje achter het station
MOET....VERSTAND...VOLGEN...NIET....SELLEN...OF....DOOM....ARGH...quote:Op woensdag 4 november 2015 22:54 schreef roislecxe het volgende:
En ineens is BTC-e weer de hoogste
Al dagen 40 tot 80 punten lager
Toch knap hoe je het niet bent verleerd om op de top te kopen. Dat moet gezegd.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
MOET....VERSTAND...VOLGEN...NIET....SELLEN...OF....DOOM....ARGH...
Dankje, heb maanden geoefend op SLR, dat ging echter een stuk minder.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch knap hoe je het niet bent verleerd om op de top te kopen. Dat moet gezegd.
Maar dat is dan ook een aardig te vertrouwen coin. In ieder geval tot het akkefietje dat iemand tot 30.000 opkocht. Daarna is het een beetje gaan sukkelen.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankje, heb maanden geoefend op SLR, dat ging echter een stuk minder.
Morgenochtend staan we dik onder de 400 denk ik.quote:
Doge is een beetje dood helaasch. Als ie op 20sat staat ofzo wil ik wel een paar 100.000. Die heft wel kans weer op te leven gok ikquote:Op woensdag 4 november 2015 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier ooit zo om lachen, en nu gewoon weer
Stiekem gewoon zelf een nieuwe gemaaktquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Morgenochtend staan we dik onder de 400 denk ik.
Nu houdt het nog een uurtje ofzo. Daarna gaat het los.
En nu weer bijna op 400.quote:
Je had 59 minuten om te luisterenquote:Op woensdag 4 november 2015 23:43 schreef Nattekat het volgende:
Terug bij af, aka: mijn oorspronkelijke punt van sell
Je roept wat je wiltquote:Op woensdag 4 november 2015 23:54 schreef roislecxe het volgende:
Had ik maar BTC vrij
Alles wat ik laatste uur roep klopt nog aardig
Kijken of de piek idd 407 wordt.
Alles wat ik roep is per definitie waar.quote:
Correct.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:49 schreef roislecxe het volgende:
Dumpvolume neemt weer iets af. Stijging naar 400 komt er vast weer aan.
Grafiekjes lezen gaat ietsjes beter af dan 2 jaar geleden rond deze tijd.quote:
2 jaar geleden bezitte ik nog niet eens Bitcoinsquote:Op donderdag 5 november 2015 00:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Grafiekjes lezen gaat ietsjes beter af dan 2 jaar geleden rond deze tijd.
Toen ik er nog nooit 1 had gezien
Het zal erom houden... Vanaf topicje 2 postte ik hier geloof ik. Zal rond deze datum ongeveer zijn geweest. Te lui om te zoeken.quote:Op donderdag 5 november 2015 00:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 jaar geleden bezitte ik nog niet eens Bitcoins
Bij mijn zoektocht kwam ik dit pareltje tegen: ONZ / Nieuwquote:Op donderdag 5 november 2015 00:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het zal erom houden... Vanaf topicje 2 postte ik hier geloof ik. Zal rond deze datum ongeveer zijn geweest. Te lui om te zoeken.
Pas sinds 2011quote:Op donderdag 5 november 2015 00:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mijn zoektocht kwam ik dit pareltje tegen: ONZ / Nieuw
Dit is mijn eerste post ooit in BITquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Hoe rendabel is het om nu nog te beginnen met minen en wat is de beste coin om te minen?
Deze in deze reeksquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:34 schreef Nattekat het volgende:
Wallet op mijn mobiel gereed, ideal ook klaar. Op naar een mooi instapmoment voor mijn eerste storting
Ik ook niet, had ik toen maar...quote:Op donderdag 5 november 2015 00:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 jaar geleden bezitte ik nog niet eens Bitcoins
HIj was pas 3 jaar toen ik me registreerde.quote:Op donderdag 5 november 2015 00:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Pas sinds 2011
Edit: Oja, je bent ruim 10 jaar jonger
quote:Op donderdag 5 november 2015 00:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
HIj was pas 3 jaar toen ik me registreerde.
quote:Op donderdag 5 november 2015 00:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste post ooit in BIT
[..]
Deze in deze reeks
Dat was mijn eerste.quote:Op maandag 18 november 2013 22:49 schreef roislecxe het volgende:
Wie gaat er met het huidige verloop van vandaag nou toch verkopen. Het plafond is waarschijnlijk nog niet bereikt, dus waarom wegdoen?
Heb er niet veel verstand van, en doe ook niet mee. En ben nu toch al aardig aan de late kant vermoed ik zo
Hopelijk krijgen we niet allemaal een ban nu het alleen maar over BTC gaat.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt vanaf nu het BTC topic, dit voor de ALTCoins
Ben er al meer dan een jaar niet ingelogd.quote:Op donderdag 5 november 2015 01:00 schreef tralalala het volgende:
Die klote announcements van btc-e ook altijd, iedereen denken dat er een nieuwe coin toegevoegd zou worden, maar uiteindelijk was het altijd non-nieuws.
quote:Op donderdag 5 november 2015 01:07 schreef tralalala het volgende:
FTC, TRC en XPM zijn niet meer. Balk is alleen maar kleiner geworden.
Jij doet ook al lang meequote:
Er is weer geld te verdienen.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:16 schreef Oriente het volgende:
wat gebeurt hier ineens dan, deze reeks weer volop levend?
Ryan (L)
Spatieloos
ikwiltrolletje
maxbet
toto
325$ denk. Over 3 maanden weer $280quote:Op donderdag 5 november 2015 09:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op zoek naar een nieuwe bodem ja...
fixedquote:Op donderdag 5 november 2015 09:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
325$ denk. Over 3 maanden weken weer $280
quote:Piramidespel zet Bitcoin weer in schijnwerpers
Na weken van relatieve rust, is er weer reuring in de virtuele munt. De Bitcoin is zelfs weer terug op het niveau van begin dit jaar.
Wat er precies aan de basis ligt voor de plotselinge stijging van de Bitcoin, is niet helemaal duidelijk. De één zegt dat het komt door hernieuwde interesse vanuit China en Wall Street, de ander wijst op een piramidespel van Russische origine, waar vooral Chinezen lijken in te tuinen.
Rally
Feit is dat de Bitcoin de afgelopen dagen aan een rally is begonnen. Op verschillende Bitcoin-beurzen zou de virtuele munt zelfs even door de $500 zijn geschoten. En dat is, sinds de turbulentie van vorig jaar, niet meer waargenomen.
In 2014 viel de Bitcoin-beurs Mt. Gox immers van zijn voetstuk. Een grote diefstal van de virtuele munt schrok de Bitcoin-gebruiker af. En berichten over de Bitcoin als smeermiddel voor online drugshandel en vervalsing van identiteitsbewijzen en creditcards plaatsten de munt verder in kwaad daglicht.
'Blockchain'
Dat neemt niet weg dat grote banken als Citigroup, Barclays - alsook Nederlandse grootbanken - met grote interesse kijken naar de onderliggende technologie van de Bitcoin - de 'blockchain'. Omdat er geen tussenpersonen nodig zijn - zoals centrale banken - zou de Bitcoin een uiterst efficiënt betaalmiddel kunnen zijn.
Dat de nieuwe Bitcoin echter ook een kans biedt aan oude vormen van list en bedrog, blijkt uit berichten in de Financial Times van donderdag. De Britse zakenkrant wijst erop dat er, met name vanuit Chinese hoek, gerept wordt over een nieuw 'sociaal-financieel netwerk' in de Bitcoin.
Het zou gaan om 'MMM', opgezet door Sergey Mavrodi. Dit voormalige Russische parlementslid, ooit in de gevangenis beland voor fraude, belooft deelnemers rendementen van 100% per maand, alsook een bonus voor het aanmelden van nieuwe leden - typische kenmerken van een klassiek piramidespel, aldus Financial Times.
500 ZELFSquote:Op donderdag 5 november 2015 08:30 schreef roislecxe het volgende:
Zo dan, ging naar bed op 390, kom terug bij 390. Maar ondertussen wel even naar 440 geweest
Kijk eigenlijk alleen naar BTC-equote:
Sorry.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:59 schreef MxM het volgende:
Hallelujah... Op btc-e koopt zojuist iemand in één keer 200 btc voor ruim $77604.
En bij een serieuze pump is 500 tot 1000 ook met regelmaat te zien.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:13 schreef MxM het volgende:
Blijf me verbazen over hoeveel geld mensen in btc pompen.
Buy orders van +100 btc zijn verre van zeldzaam vandaag.
Craptsyquote:Op donderdag 5 november 2015 16:38 schreef tralalala het volgende:
Cryptsy vraagt om mijn nickname van vroegah om mijn account te deblokkeren, ik vul die dingen nooit serieus in.
Cryptsypointsquote:
Bestaat Mintpal al zeker een jaar niet meer?quote:Op donderdag 5 november 2015 17:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
CryptsypointsIk kon mijn Cryptsypoints toen inruilen voor 0,7 btc geloof ik.
En toen waren bitcoins nog vies veel waard ook.
Maar ik heb toen het zo saai werd 95% of nog meer van mijn bitcoins uit laten betalen, volgens mij staat de rest nog bij Cryptsy en Mintpal, maar Mintpal is er blijkbaar met mijn bitcoins vandoor.
Wat is een Mintpal?quote:Op donderdag 5 november 2015 17:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bestaat Mintpal al zeker een jaar niet meer?
Ik zie hem langzaam omhoog kruipen, weet je zeker dat je naar de juiste coin kijkt?quote:Op donderdag 5 november 2015 17:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij gaat weer rustig naar de 320$
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hem langzaam omhoog kruipen, weet je zeker dat je naar de juiste coin kijkt?
FF bit.john op Skype toevoegenquote:Op donderdag 5 november 2015 16:38 schreef tralalala het volgende:
Cryptsy vraagt om mijn nickname van vroegah om mijn account te deblokkeren, ik vul die dingen nooit serieus in.
Fixedquote:Op donderdag 5 november 2015 09:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
325$ denk. Over 2 maanden weer $180
Nee gister in de middagquote:Op donderdag 5 november 2015 10:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kijk eigenlijk alleen naar BTC-e
Maar hij is vannacht heul niet 500 geweest. Overal rond de 440.
Notequote:Op vrijdag 6 november 2015 @ 01:06 schreef roislecxe het volgende:
Hij kijkt naar de speler ipv naar de bal. Klassieke fout als je het mij vraagt.
quote:De crash die je wist dat zou komen: bitcoin onderuit
Oude tijden herleven op de bitcoinexchanges momenteel. Een koersstijging, gevolgd door een koersexplosie, zoals te doen gebruikelijk weer gevolgd door een heuse implosie. U kijkt naar de prijs van een bitcoin in kneiterharde betaalvaluta de afgelopen zoveel uur. We stijgen naar zo'n 440 euro en blijven daar een paar uurtjes hangen totdat een of andere onverantwoorde grappenmaker besluit zijn koffiekopje op de 'sell'-knop te zetten. Dat blijft daar staan tot ongeveer middernacht, waarna de achtbaan in relatief rustig vaarwater terecht komt. Vanaf dat moment jojo'en we richting de 340 euro. En nu weet niemand meer wat er gaat gebeuren. Gelukkig zijn er altijd nog de bitcoindeskundologen die stellen dat zowel een stijging (want ja) als een daling (want goed 'voor de langere termijn') uiteindelijk 'goed voor bitcoin' zijn. En ja, zo kun je inderdaad niet verliezen.
http://daskapital.nl/2015/11/de_crash_die_je_wist_dat_zou_k.html
Lijkt er op ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:10 schreef MxM het volgende:
[..]
Het gaat nu weer langzaam omhoog. Vanavond over de $400.
Das een stuk minder dan de 50 tot 75 een paar dagen geledenquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:24 schreef MxM het volgende:
BTC-e loopt weer 10 dollar achter op andere exchanges...
was dat niet ook zo bij mt. gox omdat iedereen eruit wilde?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das een stuk minder dan de 50 tot 75 een paar dagen geleden
Multibit HDquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:20 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
welke wallet gebruiken jullie voor de Mac?
werkt dat een beetje met die wallet words... ben nu ah installeren. vind t een beetje onhandigquote:
Dat was volgens mij nog hoger. Die ging naar 200 terwij de rest bij 600 bleef steken, als ik me goed herinner.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:14 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
was dat niet ook zo bij mt. gox omdat iedereen eruit wilde?
Er is amper iets gebeurd sinds de crashquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:22 schreef roislecxe het volgende:
De kans Solar voor een prikkie in te slaan is weer voorbij denk.
Mail het btc-adres naar jezelf doorquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:20 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
hoe kan ik trouwens makkelijk btc verzenden van comp naar smartphone zonder al die letters en cijfers in te toetsen?
Laat mijquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is amper iets gebeurd sinds de crash
idd logisch. thnxquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mail het btc-adres naar jezelf door
quote:Piramidespel zet Bitcoin weer in schijnwerpers
Wat er precies aan de basis ligt voor de plotselinge stijging van de Bitcoin, is niet helemaal duidelijk. De één zegt dat het komt door hernieuwde interesse vanuit China en Wall Street, de ander wijst op een piramidespel van Russische origine, waar vooral Chinezen in lijken te tuinen.
Rally
Feit is dat de Bitcoin de afgelopen dagen aan een rally is begonnen. Op verschillende Bitcoin-beurzen zou de virtuele munt zelfs even door de $500 zijn geschoten. En dat is, sinds de turbulentie van vorig jaar, niet meer waargenomen.
Bitcoin is een volledig digitaal betaalmiddel, wat bestaat uit een unieke reeks cijfers en letters. Het systeem is in 2009 bedacht door de mysterieuze Japanner Satoshi Nakamoto. Betalingen in bitcoin gaan rechtstreeks van betaler naar ontvanger, zonder tussenkomst van een bank. Ook is er geen overheid of centrale bank die de munt reguleert.
In 2014 viel de voornaamste Bitcoin-beurs Mt. Gox van zijn voetstuk. Een grote diefstal van de virtuele munt schrok de Bitcoin-gebruiker af. En berichten over de Bitcoin als smeermiddel voor online drugshandel en vervalsing van identiteitsbewijzen en creditcards plaatsten de munt verder in kwaad daglicht. De munt was het voornaamste betaalmiddel op de website Silk Road, die door criminelen werd gebruikt om in drugs te handelen.
'Blockchain'
Dat neemt niet weg dat grote banken als Citigroup, Barclays - en ook Nederlandse grootbanken - met grote interesse kijken naar de onderliggende technologie van de Bitcoin, de 'blockchain'. Omdat er geen tussenpersonen nodig zijn - zoals centrale banken - zou de Bitcoin een uiterst efficiënt betaalmiddel kunnen zijn.
Dat de nieuwe Bitcoin echter ook een kans biedt aan oude vormen van list en bedrog, blijkt uit berichten in de Financial Times van donderdag. De Britse zakenkrant wijst erop dat er, met name vanuit Chinese hoek, gerept wordt over een nieuw 'sociaal-financieel netwerk' in de Bitcoin.
Het zou gaan om 'MMM', opgezet door Sergey Mavrodi. Dit voormalige Russische parlementslid, ooit in de gevangenis beland voor fraude, belooft deelnemers rendementen van 100% per maand, alsook een bonus voor het aanmelden van nieuwe leden - typische kenmerken van een klassiek piramidespel, aldus The Financial Times.
Bron: Het Financieel Dagblad
Mijn eerste kleine sellordertjes aantikkenquote:
Cryptsy door het putje... jammer...quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:17 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
cryptsy problemen. ik ben ook al een tijdje aan het w8en om mn account te unlocken.
https://www.reddit.com/r/(...)nable_to_withdrawal/
De koers is veel te stabiel..quote:Op zondag 8 november 2015 18:46 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
topic weer zo dood als een pier nu de prijs laag is.
Even 2 walls van samen 2 miljoen dollar wegzettenquote:Op zondag 8 november 2015 19:50 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand heeft wat bidwalls neergezet op $380 op zowel stamp als finex.
thanks, tvpquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:27 schreef MissionPhailed het volgende:
Op het Bitcointalk forum kun je overigens nog best lucratieve klusjes doen; had gisteren voor een forumlid Engelse teksten in het Duits vertaalt (ca. anderhalve uur werk) en vond vanmorgen als vergoeding 0,075 BTC extra op mijn BTC-e account
VertaalT?quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:27 schreef MissionPhailed het volgende:
Op het Bitcointalk forum kun je overigens nog best lucratieve klusjes doen; had gisteren voor een forumlid Engelse teksten in het Duits vertaalt (ca. anderhalve uur werk) en vond vanmorgen als vergoeding 0,075 BTC extra op mijn BTC-e account
Zal wel weer kut zijn voor de koersquote:Op maandag 9 november 2015 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Satoshi is genomineerd voor een Nobelprijs
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)-nobelprijs-economie
Ja deze zag ik ook vanmorgen, echt geweldig.quote:Op maandag 9 november 2015 10:20 schreef µ het volgende:
This morning our research facility discovered that the logarithmic price chart is mirroring the outline of Dracula's Castle with <1% divergence. The consequences of this could be cataclysmic.
[ afbeelding ]
Snel btc hamsteren voordat het te laat is.quote:Op maandag 9 november 2015 10:20 schreef µ het volgende:
This morning our research facility discovered that the logarithmic price chart is mirroring the outline of Dracula's Castle with <1% divergence. The consequences of this could be cataclysmic.
[ afbeelding ]
quote:De Bitcoin lijkt het imago van criminele valuta snel van zich af te schudden nu het legale circuit de munt langzaam omarmt. Een Nobelprijsnominatie en miljoenen aan investeringen zorgen voor steeds meer vertouwen. ,,De bitcoin is niets minder dan een revolutionaire uitvinding'', aldus economieprofessor Bhagwan Chowdhry, die de bedenker(s) van de munt heeft genomineerd.
Ehmm... omdat dat duurder is dan de winst die het mogelijk op kan leveren.quote:Op maandag 9 november 2015 19:35 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Vraagje: wat weerhoud regeringen/machthebbers er van om al het mining power op te kopen om zo het netwerk in hun bezit te nemen?
niet voor de winst maar voor macht (?) of het kapot te maken om cryptovaluta een slechte naam te geven.quote:Op maandag 9 november 2015 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ehmm... omdat dat duurder is dan de winst die het mogelijk op kan leveren.
Omdat het enorm duur is om dat te doen. Dat gaat miljarden kosten.quote:Op maandag 9 november 2015 19:37 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
niet voor de winst maar voor macht (?) of het kapot te maken om cryptovaluta een slechte naam te geven.
Regeringen drukken gewoon geld die hoeven er niet voor te werken zoals wij. De FED drukt per dag volgens mij al 5 miljard dollar.quote:Op maandag 9 november 2015 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het enorm duur is om dat te doen. Dat gaat miljarden kosten.
Goeie ... ! Hoewel, het duurde wel bijna 3 dagen totdat je met deze reactie kwam. Daarom: 6,5/10quote:Op maandag 9 november 2015 03:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
VertaalT?
anderhalvE?
Had vast meer kunnen zijn
Weet eigenlijk niet eens meer echt dat ik het geplaatst hadquote:Op maandag 9 november 2015 20:55 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Goeie ... ! Hoewel, het duurde wel bijna 3 dagen totdat je met deze reactie kwam. Daarom: 6,5/10
Begin van het einde.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat me niet zo schrikken om een paar dollar
Mag ik al kopen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:01 schreef roislecxe het volgende:
Haha Solar wordt wel grof gedumpt zeg.
Heb ik weer gemistquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:23 schreef brombeer_ het volgende:
nog mensen litecoin voor 0,01 yuan gekocht op OKcoin vandaag?
Oh ik heb helaas ook geen goedkope litecoin hoorquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik weer gemist
Sinds ik 0.1 op OKCoin heb gezet, is er nog niet veel mee gebeurd
Mag ik in jou investeren?
En de tweede vraag?quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:26 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Oh ik heb helaas ook geen goedkope litecoin hoor![]()
Hele dag geen tijd gehad
Ik wacht de dump even af.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:23 schreef brombeer_ het volgende:
nog mensen litecoin voor 0,01 yuan gekocht op OKcoin vandaag?
Zulke grapjes zijn moeilijk af te leren he...quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:12 schreef Nattekat het volgende:
Godsamme
Heb ik echt ooit op 450 gekocht?
Jep.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zulke grapjes zijn moeilijk af te leren he...
Nope.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:25 schreef roislecxe het volgende:
Maarre Katje, zie je nog steeds een bodem?
Ik bij Solar wel. Sub 1000 zal niet gebeuren. Vraag me af wie er zo belachelijk aan het sellen is de hele tijd. Ik ga echt nooit m'n coins wegdoen bij deze prijzenquote:
Ik verkoop mijn SLR niet onder de 3100 sat... ga echt geen verlies lijden omdat een paar walvissen en bots de markt bespelen om goedkoop in te kunnen kopenquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik bij Solar wel. Sub 1000 zal niet gebeuren. Vraag me af wie er zo belachelijk aan het sellen is de hele tijd. Ik ga echt nooit m'n coins wegdoen bij deze prijzen
Precies. Mijn grens ligt ook tussen de 3 en 4k.quote:Op woensdag 11 november 2015 06:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn SLR niet onder de 3100 sat... ga echt geen verlies lijden omdat een paar walvissen en bots de markt bespelen om goedkoop in te kunnen kopen.
Linkje s.v.p.quote:Edit: Oh, het staat op Bitcointalk, degene die z'n hele hebben en houwen gedumpt heeft.
Ja hoop dat die het houdt. Heel 2015 (tm oktober) was $300 de weerstand, zou mooi zijn als 300 nu de nieuwe support blijkt te zijn.quote:
nu tevreden?quote:Op woensdag 11 november 2015 23:11 schreef roislecxe het volgende:
Daar komt de poging.
Wie zwaait de 300 mee uit?
Jaquote:
het hele jaar al kans gehad om <300 te kopen.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja
Nu kijken of op Bitfinex 4000+btc wordt afgebroken of niet die op de 300 staat...
Ik wilde een klein weekje geleden eigenlijk al BTC bijkopen, maar ik heb toch maar even gewacht. Van mij mag het nog wel een keer /2
Ik wilde <100quote:Op woensdag 11 november 2015 23:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
het hele jaar al kans gehad om <300 te kopen.![]()
Altijd als ik dit dacht kon ik een week later 50 punten hoger weer terugkopenquote:Op woensdag 11 november 2015 23:35 schreef VeX- het volgende:
Hm, ik zit nu eigenlijk al te veel in bitcoin (en de koers moet redelijk stijgen wil ik daar een mooie winst uit halen), maar zo'n dip wil ik wel meepakken.
Ik haal wel wat bij als we de 200 naderen.
Nu tevreden?quote:Op donderdag 12 november 2015 09:09 schreef Tourniquet het volgende:
Toch wel wat weerstand op 300 blijkbaar.
Als tussen nu en nov 2016 de boel net zo daalt als de andere 2 jaren, starten we die pump vanaf $25 denkquote:Op donderdag 12 november 2015 09:55 schreef MxM het volgende:
Het zal wel weer wachten zijn tot november 2016 voor een grote pump.
Kunnen we mooi rendement halen wanneer de koers ooit weer boven de $1000 komt.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als tussen nu en nov 2016 de boel net zo daalt als de andere 2 jaren, starten we die pump vanaf $25 denk
quote:Op donderdag 12 november 2015 17:34 schreef Nattekat het volgende:
NWS / Man raakt armen en benen kwijt na explosie in Breda
Rois was zo rijk geworden met SLR, dat Breda een ghetto is geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:
Pffquote:Op donderdag 12 november 2015 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij jaagt iedereen weg met je negatieve gedoe. Koop gewoon nu rond de 300$ en roep ook MOON!
Wat bedoel je met pieken? Nieuwe all time high?quote:Op maandag 16 november 2015 14:46 schreef MxM het volgende:
Wat is jullie voorspelling: gaat btc pieken rond de feestdagen?
Haha, die illusie heb ik niet. Bedoel meer op tripjes naar de $400/500quote:Op maandag 16 november 2015 16:46 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met pieken? Nieuwe all time high?
Gezellig boel hiero. Probeer het een beetje levendig te maken...quote:Op maandag 16 november 2015 20:37 schreef VeX- het volgende:
Waar zou dat op gebaseerd moeten zijn dan?
Vorige jaren hadden we een kerstcrash, denk niet dat we gaan piekenquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:41 schreef MxM het volgende:
[..]
Gezellig boel hiero. Probeer het een beetje levendig te maken...
Voor mij hoort een piek gewoon bij de kerstquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige jaren hadden we een kerstcrash, denk niet dat we gaan pieken
Zullen ze wel weer terug draaien, heb gehoord dat dat het nieuwe ding is op sommige exchangesquote:Op zondag 15 november 2015 01:25 schreef Tourniquet het volgende:
Leuke buy order daarnet op Bitstamp![]()
[ afbeelding ]
Kom kom, niet zo negatief, we hebben toch goed verdiend in de piek kort geleden.quote:Op zondag 15 november 2015 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3% omlaag, help. Alles kapot. Vrees.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:00 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zullen ze wel weer terug draaien, heb gehoord dat dat het nieuwe ding is op sommige exchanges
Dat was gebeurd toen litecoin naar 1 yuan werd gedumpt. Niet meer dan terecht dat die trades terug zijn gedraaid.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:00 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zullen ze wel weer terug draaien, heb gehoord dat dat het nieuwe ding is op sommige exchanges
Ik denk dat hij het hier over heeft:quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:43 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
[..]
Dat was gebeurd toen litecoin naar 1 yuan werd gedumpt. Niet meer dan terecht dat die trades terug zijn gedraaid.
quote:On Friday, 13 November 2015, a Gemini customer notified us that they had placed a very large market order on the exchange in error.
After reviewing the trade, our account review team and executive management determined that the trade met our criteria for reversal as defined in our terms of service. Following this determination, we reversed each trade that resulted from the market order.
Klopt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het hier over heeft:
http://themerkle.com/news(...)-gemini-human-error/
Maar dat is blijkbaar policy bij Gemini als ze daar criteria voor hebben opgesteld:
[..]
Ik bedoelde het niet slecht. Zou het juist mooi vinden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:41 schreef MxM het volgende:
[..]
Gezellig boel hiero. Probeer het een beetje levendig te maken...
Wat willen ze doen dan? Het wordt pas eng als exchanges plat gaan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:03 schreef VeX- het volgende:
Hmm, het begin van het einde?
http://www.nu.nl/internet(...)isme-bestrijden.html
Hard op weg naar een stuk hoger inmiddelsquote:Op donderdag 26 november 2015 16:34 schreef DaMart het volgende:
Mijn sell voor SLR OP 3100 sat is erdoor zodat ik zonder verlies heb kunnen verkopen.
Nu maar een buy rond de 1700 zetten.
Stort vanzelf wel weer in binnenkortquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hard op weg naar een stuk hoger inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |