Ja dat heb ik vorig jaar ook geprobeerd, maar dan komt er een lompe Pvv'er met een stok op je aflopen roepend dat je van zijn waar af moet blijven!quote:Op woensdag 4 november 2015 21:14 schreef Dingflofbips het volgende:
Als de pakjesboot er weer is heb je ze in alle kleuren
En dan ren jij onverrichter zake terug naar je respawn?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vorig jaar ook geprobeerd, maar dan komt er een lompe Pvv'er met een stok op je aflopen roepend dat je van zijn waar af moet blijven!
Jij weet niet waartoe een boze pvv'er in staat is. Die denken niet na en beginnen gewoon met slaan!quote:Op woensdag 4 november 2015 21:17 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
En dan ren jij onverrichter zake terug naar je respawn?
als ik ts mag geloven is die overlevingskans groter dan bij de boze Pvv'erquote:Op woensdag 4 november 2015 21:22 schreef Firewarrior het volgende:
Op Mars kun je wel wat negers kopen, de vraag is of je de rit kunt betalen en terug kunt keren naar de aarde. Een andere vraag is of je wel levend aankomt op Mars.
Dan krijg je zo'n goedkope aanbieding aids neger, ik wil gewoon een goede neger die zo nu en dan eten voor me kan koken enzo.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:31 schreef Woestijnvos het volgende:
In het lokale AZC kan je er vast nog wel een kopen.
Schiermonnikoog?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mijn regio is nog helemaal Azc vrij
In het groen hart zijn nog een aantal dorpen die dapper weerstand bieden aan de Romeinse Arabische invasiequote:
Negers zijn meestal Afrikaans.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
In het groen hart zijn nog een aantal dorpen die dapper weerstand bieden aan de Romeinse Arabische invasie
En in Azc's zitten vooral arabieren, en die neger is voor praktische zaken zoals koken, afwassen en schoonmaken.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:39 schreef Firewarrior het volgende:
Waar heb je een neger voor nodig dan?
[..]
Negers zijn meestal Afrikaans.
wat flink bevolkt wordt door arabierenquote:Op woensdag 4 november 2015 21:39 schreef Firewarrior het volgende:
Waar heb je een neger voor nodig dan?
[..]
Negers zijn meestal Afrikaans.
het groene hart? Bestaat dat in Nederland dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
In het groen hart zijn nog een aantal dorpen die dapper weerstand bieden aan de Romeinse Arabische invasie
Dit word het groene hart genoemd, is vooral veel grasland met koeien, lekker boers dus.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:41 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
het groene hart? Bestaat dat in Nederland dan?
Ah ok. Het groene hart van de randstad dus. Ik kan mij niet voorstellen dat in die kronkel geen azc te vinden is overigensquote:Op woensdag 4 november 2015 21:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dit word het groene hart genoemd, is vooral veel grasland met koeien, lekker boers dus.
[ afbeelding ]
Bij mij in de buurt nietquote:Op woensdag 4 november 2015 21:45 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ah ok. Het groene hart van de randstad dus. Ik kan mij niet voorstellen dat in die kronkel geen azc te vinden is overigens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |