1 2 3 4 | 1. Bayern München 3- 6 ( 8- 2) 2. Olympiakos 3- 6 ( 4- 5) 3. Arsenal 3- 3 ( 5- 5) 4. Dinamo Zagreb 3- 3 ( 2- 7) |
quote:Speelronde 4
Bayern München - Arsenal
Olympiakos Piraeus - Dinamo Zagreb
Speelronde 5
Arsenal - Dinamo Zagreb
Bayern München - Olympiakos Piraeus
Speelronde 6
Dinamo Zagreb - Bayern München
Olympiakos Piraeus - Arsenal
Roland is mijn Robben-mattie. Eigenlijk moeten we een keer samen een wedstrijd van Bayern bezoekenquote:Op woensdag 4 november 2015 21:01 schreef VXXLL het volgende:
Stelling: KingRoland is de beste VBL mod
Scherp van jou!quote:Op woensdag 4 november 2015 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is helemaal geen mod
Met Robben erbij had het hier al 3-0 gestaan.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof het wat boeit of Robben wel of niet speelt
Coman![]()
.
Costa![]()
.
Ik weet alleen niet of hij dit ook wilquote:Op woensdag 4 november 2015 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roland is mijn Robben-mattie. Eigenlijk moeten we een keer samen een wedstrijd van Bayern bezoeken
Bedankt.quote:
Die had zich 92 keer stuk gelopen op de verdediging.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:03 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Met Robben erbij had het hier al 3-0 gestaan.
Oef.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij bent een beetje als Hans, leuk dat je erbij zit maar voegt verder niks toe.
wat is het laatste nieuws over sinaasappelsap?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt.
Is perziksap trouwens ook zo gevaarlijk als sinaasappelsap? Ik schrok een beetje van het nieuws.
Ik had gehoord dat Sinaasappelsap een vleugje alcohol bevat.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt.
Is perziksap trouwens ook zo gevaarlijk als sinaasappelsap? Ik schrok een beetje van het nieuws.
Je bent zelf een stellingquote:
Hans is wel een baas.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij bent een beetje als Hans, leuk dat je erbij zit maar voegt verder niks toe.
Dat kan de beste overkomenquote:Op woensdag 4 november 2015 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet op geo letten tis een Brabander
http://nos.nl/artikel/206(...)slecht-als-cola.htmlquote:Op woensdag 4 november 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat is het laatste nieuws over sinaasappelsap?
Ik heb niets tegen Brabanders. Alleen jammer van Roy Donders.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zal dan welquote:Op woensdag 4 november 2015 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/206(...)slecht-als-cola.html
Daarom neem ik sinds kort ook cola bij het ontbijtquote:Op woensdag 4 november 2015 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een stellingkast, dunkt mijquote:
Niet op haar letten tis een vrouwquote:Op woensdag 4 november 2015 21:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb niets tegen Brabanders. Alleen jammer van Roy Donders.
Speel Koscielny, of speelt ie wel?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
De verdedigers van Arsenal zijn allemaal een beetje net niet, als Koscielny niet speelt.
Dan heb je zijn solide gebit niet meegenomen in de totstandkoming van je conclusie.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speel Koscielny, of speelt ie wel?
eh watquote:Op woensdag 4 november 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speel Koscielny, of speelt ie wel?
Aha, dus ik kan 's ochtends net zo goed cola drinken? Mooi.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft het vrouwtje de toastjes al op tafel geserveerd?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan heb je zijn solide gebit niet meegenomen in de totstandkoming van je conclusie.²
Ik heb eigenlijk ook weinig tegen Brabanders. Maar moest toch iets verzinnen om Johannes te troosten.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan jij ook genieten van een speler als Douglas Costa?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan heb je zijn solide gebit niet meegenomen in de totstandkoming van je conclusie.²
Het liefst first choice colaquote:Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aha, dus ik ;s ochtends net zo goed cola drinken? Mooi.
Ik mag ze gewoon niequote:Op woensdag 4 november 2015 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Brabanders....
Je moet voor RAAK! cola gaan.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het liefst first choice cola
Ik kan nu iets ordinairs zeggen, maar ik hou me inquote:Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook weinig tegen Brabanders. Maar moest toch iets verzinnen om Johannes te troosten.
Die is altijd eerste keus inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd al willen proberen. Misschien een keertje halen bij de supermarkt.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf fou.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oeps, het moest natuurlijk speelt* zijn.
Wat een domme fout. Overigens snap ik de grammaticale regels prima, het was gewoon een typfou.
Ik ben trots op je, denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan nu iets ordinairs zeggen, maar ik hou me in
Tering dik. Ik heb Buggles met Heks'nkaasquote:Op woensdag 4 november 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net in recordtempo een hele zak Croky Bolognese opgeslokt.
Goed zo, drink ook maar een biertje, ik verwacht dat je volgende week in topvorm arriveert.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen La Trappe Bock drinken bij deze wedstrijdquote:Op woensdag 4 november 2015 21:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik drink nu toevallig cola, wat garpig
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Aardig dat je het vraagt. Ik plaats net een bestelling van Gemberthee met honing, citroen en safrane.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft het vrouwtje de toastjes al op tafel geserveerd?
Ben jij een vettie?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:09 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Tering dik. Ik heb Buggles met Heks'nkaas
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Met knipoog? Of komt die pas bij de 2-1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
Volgens mij bestaat er ook een Croky chips met de smaak van Augurk. Heb jij die al geprobeerd?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Dat merk ken ik niet.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik drink nu toevallig cola, wat garpig
Morgen naar de Foo Fighters, dan ga ik flink tanken.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed zo, drink ook maar een biertje, ik verwacht dat je volgende week in topvorm arriveert.
Een Paulaner zou wel lekker zijnquote:Op woensdag 4 november 2015 21:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
Geen La Trappe Bock drinken bij deze wedstrijd
Dat klinkt als een heerlijke inheemse delicatesse.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Aardig dat je het vraagt. Ik plaats net een bestelling van Gemberthee met honing, citroen en safrane.
:[²
Sta plaatsen?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen naar de Foo Fighters, dan ga ik flink tanken.
Nouja, hij liep Henk Fraser er niet eens uit.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Campbell is wel behoorlijk snel zag ik op het WK atletiek
Die speelt bij Dinamo Kiev inmiddels.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
Met knipoog? Of komt die pas bij de 2-1?
Paulaner Dunkel Weissquote:Op woensdag 4 november 2015 21:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Een Paulaner zou wel lekker zijn
Is dat niet duur, saffraan?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Aardig dat je het vraagt. Ik plaats net een bestelling van Gemberthee met honing, citroen en safrane.
:[²
Oh jij denkt dat het niet op clubniveau was gefikst?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die speelt bij Dinamo Kiev inmiddels.
450 eu de kiloquote:
Hij heeft ook een sik tot aan de grond?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani is een echte berggeit. Ik twijfelde hevig of zijn roots in Groningen of in Colombia liggen.
Het is pas matchfixing als het bewezen is. Tot die tijd doe ik geen beschuldigingenquote:Op woensdag 4 november 2015 21:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat het niet op clubniveau was gefikst?
Het zou arrogant zijn om mezelf de Nederlandse Zyzz te noemen.quote:
Behoorlijk duur. We kopen het via via.quote:
Denk jij ook zo over doping in de wielersport?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is pas matchfixing als het bewezen is. Tot die tijd doe ik geen beschuldigingen.
Ok. Metsjfiksing bestaat dus alleen in de onderbonden amateurvoetbal en apenlandenquote:Op woensdag 4 november 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is pas matchfixing als het bewezen is. Tot die tijd doe ik geen beschuldigingen.
Ik koop het op de zwarte marktquote:Op woensdag 4 november 2015 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Behoorlijk duur. We kopen het via via.²
Oh, je bent dus extreem dun?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zou arrogant zijn om mezelf de Nederlandse Zyzz te noemen.
*Alabaasquote:
Matchfixing is wel een heel ander iets dan doping imo.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:13 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Denk jij ook zo over doping in de wielersport?
Wat vond je van de 2-1 van Kuyt tegen AZ?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een ongelooflijk lucky goaltje
Stelling: Stellingen zijn wel een beetje passéquote:
Dat was een hele knappe goal van Dirk. Daar kwamen zijn kwaliteiten goed naar voren.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vond je van de 2-1 van Kuyt tegen AZ?
Jij bent behoorlijk vreemd.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo'n Costa, wat een heerlijke speler. Doet me qua stoelgang denken aan Adel Taarabt.²
Er gaat niks boven een goede bodem.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voer je ook wel een moddervette burger
Aah, daar hebben we onze Marokkaanse neger weer.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo'n Costa, wat een heerlijke speler. Doet me qua stoelgang denken aan Adel Taarabt.²
Voor mij nietquote:Op woensdag 4 november 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bansheeboy is een icoon van de VBL geschiedenis.
zoekeenlevenquote:
Waar zijn onze vrienden Ajax4life en Nickgitaar gebleven?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je een beetje een groentje?
Die heeft een goede wedstrijd gespeeld op het WK vorig jaar en toen vond iedereen hem een god.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Campbell geblesseerd.
Lucky Arsenal.
Dat mag jij bepalenquote:Op woensdag 4 november 2015 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je een beetje een groentje?
Ik weet alleen dat hij namens Olympiakos leuke dingen deed tegen Manchester United.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft een goede wedstrijd gespeeld op het WK vorig jaar en toen vond iedereen hem een god.
Hij speelde toen ook wel goddelijk, dus niet zo vreemdquote:Op woensdag 4 november 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft een goede wedstrijd gespeeld op het WK vorig jaar en toen vond iedereen hem een god.
Misschien kijken ze deze wedstrijd thuis met het vrouwtje en een bakje chips.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waar zijn onze vrienden Ajax4life en Nickgitaar gebleven?
Ik dacht altijd dat jij een echte insider bent, maar nu jij BSB niet kent ben ik daar niet meer van overtuigd.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat mag jij bepalen![]()
Ik wacht in spanning op je antwoord.
Haha, goeiequote:Op woensdag 4 november 2015 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kijken ze deze wedstrijd thuis met het vrouwtje en een bakje chips.
Welke Nederlandse club heeft voor het laatst een Europese prijs gepakt?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat speelt Feyenoord morgen?
Ah, ik heb een leven gevonden! Lag er één onder mijn bed.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer
Je persoonlijke adviseur des levens.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer
Ik zei alleen dat ik hem vreemd vind, niet dat hij mij onbekend is.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een echte insider bent, maar nu jij BSB niet kent ben ik daar niet meer van overtuigd.
Wat leuk voor je, dus nu stop je op dit forum?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ah, ik heb een leven gevonden! Lag er één onder mijn bed.
Leuk weekend gehad?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat leuk voor je, dus nu stop je op dit forum?
Zou je dat willen dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat leuk voor je, dus nu stop je op dit forum?
PSV pakte 2 jaar terug nog een prachtige cup tegen Benfica.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club heeft voor het laatst een Europese prijs gepakt?
Beetje rare vraag op woensdag maar vooruit. Ehmmmm nee niet echt, tentamens deze week.quote:
Gran Canaria? Maspalomas?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV pakte 2 jaar terug nog een prachtige cup tegen Benfica.
Ik heb genoten van Sven van Beek. Voetballer pur sang.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Beetje rare vraag op woensdag maar vooruit. Ehmmmm nee niet echt, tentamens deze week.
Jij wel?
Die laatste wonnen ze een half jaar geleden nog.quote:
Ik was het bijna vergeten, dankje.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van Sven van Beek. Voetballer pur sang.
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laatste wonnen ze een half jaar geleden nog.
Dat lijkt mij de laatste internationale prijs die gepakt werd door een Nederlandse club.
Zout. wonden.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik was het bijna vergeten, dankje.
Ben jij dat in je UI?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik was het bijna vergeten, dankje.
Nee dat is de grote en machtige Bruno Martins Indi met een machine geweer.quote:
Hoe speelde Strootman van het weekend?quote:
is goedquote:Op woensdag 4 november 2015 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga even wat anders doen.
Mijn echte vrienden mogen mij een dm'etje sturen als Robben er in komt.
Is goed.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
1 secondequote:
Echte Robben fans kunnen dat gewoon voelen.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niks mis mee. De goedmaker voor mocht het zondag fataal aflopen.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tja, wel fijn dat het jouw weekend kan maken.
Doe jij Paxgod dan.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1 seconde eerder. JAA!
We moeten pax dan ook een DM sturen.
Robben doet dat wel ffquote:Op woensdag 4 november 2015 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bayern tikt er in de tweede helft nog twee bij.
Laten we daar dan maar voor gaan he, hebben we allebei ons lolletje weer gehad. En word ik uiteindelijk weer een week geband ofzo.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks mis mee. De goedmaker voor mocht het zondag fataal aflopen.
Niet dat iemand je gaat missen.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Laten we daar dan maar voor gaan he, hebben we allebei ons lolletje weer gehad. En word ik uiteindelijk weer een week geband ofzo.
Sjaak Polak kon dat ook met zijn linkerquote:
Weet ik ook wel, maar dan heb ik weer een goede reden om eens te kijken of de buitenwereld nog bestaat. Ik zal trouwens wat de uitslag zondag moge wezen toch wel gebanned worden.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat iemand je gaat missen.
xD.
neequote:Op woensdag 4 november 2015 21:28 schreef Morendo het volgende:
Lahm is best goed. Een keer Wereldvoetballer van het Jaar maken als een soort oeuvre-prijs?
Nee, UEFA/FIFA gaan over dat soort prijzen dus dan krijg je automatisch Messi of Ronaldo.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:28 schreef Morendo het volgende:
Lahm is best goed. Een keer Wereldvoetballer van het Jaar maken als een soort oeuvre-prijs?
wat ook terecht isquote:Op woensdag 4 november 2015 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, UEFA/FIFA gaan over dat soort prijzen dus dan krijg je automatisch Messi of Ronaldo.
Nummer 1 van Engeland.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien verwacht je teveel. Het is gewoon een subtop clubje.
Dan is het hele Engelse voetbal subtop. Kan kloppen.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien verwacht je teveel. Het is gewoon een subtop clubje.
Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:
Arsenal heeft idd de CL gewonnen.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger toen Bergkamp en Overmars bij Arsenal speelden wonnen ze tenminste nog regelmatig de Champions League.
ik neem aan dat dit een nee is op mijn vorige vraagquote:Op woensdag 4 november 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Een 8.6 op de schaal van 1 tot KOEKOEK
Ben je een vrouw en lekker?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik neem aan dat dit een nee is op mijn vorige vraag
Nee.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Cech is de enige die dit overeind houdt.
Nou lukt hem goedquote:Op woensdag 4 november 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Cech is de enige die dit overeind houdt.
Ik zal me alvast scherenquote:Op woensdag 4 november 2015 21:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde. Hebben we dus op zich wel iets gemeen. Hmmm, denk er toch even over na.
Ik had het over iets andersquote:Op woensdag 4 november 2015 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik laat mijn getrimde swagbaard gewoon staan!
Ik heb op mijn rechter grote teen een zestal lange haren groeien, ik lijk soms net een hobbit.quote:
Dat is me weer net iets té kinkyquote:Op woensdag 4 november 2015 21:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb op mijn rechter grote teen een zestal lange haren groeien, ik lijk soms net een hobbit.
Daarom scheer ik ze afquote:Op woensdag 4 november 2015 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat is me weer net iets té kinky
Hoe is het eigenlijk met dat monster?quote:
Blessurequote:Op woensdag 4 november 2015 21:44 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met dat monster?
Gaat goed. Binnenkort trainen met de groepquote:Op woensdag 4 november 2015 21:44 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met dat monster?
Niet echt plek meer voor 'm denk ikquote:Op woensdag 4 november 2015 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaat goed. Binnenkort trainen met de groep
Altijd goed voor als back-up. Bayern kreeg vorig jaar te kampen met veel blessures. Hopelijk dit jaar niet meer.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:45 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet echt plek meer voor 'm denk ik
Niet echt type voor de bankquote:Op woensdag 4 november 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Altijd goed voor als back-up. Bayern kreeg vorig jaar te kampen met veel blessures. Hopelijk dit jaar niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |