abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 november 2015 @ 12:25:16 #76
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157422446
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 12:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Inktjetprinters zijn inderdaad het slijk van de IT-wereld. Beter koopt men gewoon een zwart-wit laserprinter.
ja daar had ik nooit problemen mee ofdat je twee weken later al weer inkt nodig hebt.

Nu heb ik canon All-in-one ding. Elke keer dat ik wil printen is er wat. Zelfs scannen wil niet als een van kleur bijna op is. Echt een kutding.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157422647
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Onzin dus.

Lees mijn reactie eerst eens goed voordat je reageert japie, ik ontken planned obsolence helemaal nergens, ik stel alleen dat het niet opgaat voor printers die al tegen kostprijs aangeboden worden omdat de winst in veel te dure cartridges zitten.

De rekenkamer had daar wel een leuke aflevering over, verkoopprijs inkt zou meer dan 3000 euro per liter zijn.
  maandag 9 november 2015 @ 13:42:26 #78
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157424091
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 11:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Inktpatronen wel ja. Printers niet echt. Beter voorbeeld zijn de televisies die gewoon resistortjes en andere dingen hebben die getweaked worden op een x aantal branduren.
Die documentaire gaat nou juist voor een groot deel over printers. Maar goed er zijn genoeg voorbeelden te vinden van dit concept.
Feyenoord!
  maandag 9 november 2015 @ 13:44:31 #79
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157424134
quote:
6s.gif Op maandag 9 november 2015 11:24 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik zeg eerlijk dat hij die opmerking vanwege propaganda redenen maakt. Dat is geen goedpraten, toch? :)

[..]

Dat was niet mijn bedoeling.

[..]

In mijn ogen maakt dat wel uit. Zeker als je mensen van een 'agenda' beschuldigd. Daar heb je steun en dus geloof voor nodig. 'De zionisten' worden er maar al te vaak en te graag van beschuldigd de hele wereld in hun broekzak te hebben. Volgens mij toont de (internationale) reactie op deze uitspraak maar weer hoe flinterdun die aanname is.
Officiele kritiek en hoe er achter de schermen word omgegaan met de zionistische missie zijn twee verschillende dingen. Lijkt mij vrij duidelijk hoe gigantisch veel macht die mensen hebben. Anders zou er al lang veel meer kritiek zijn geweest op de walgelijke manier waarop Israel met de palestijnen omgaat.
Feyenoord!
  maandag 9 november 2015 @ 13:49:25 #80
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157424271
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:35 schreef Chewie het volgende:

De rekenkamer had daar wel een leuke aflevering over, verkoopprijs inkt zou meer dan 3000 euro per liter zijn.
Daaammmn, en dan nog niet eens 24 karaats goud-inkt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 9 november 2015 @ 14:21:08 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157424948
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 12:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja daar had ik nooit problemen mee ofdat je twee weken later al weer inkt nodig hebt.

Nu heb ik canon All-in-one ding. Elke keer dat ik wil printen is er wat. Zelfs scannen wil niet als een van kleur bijna op is. Echt een kutding.
Zijn ze allemaal, je betaald je grijs aan een printer.
Beste is gewoon een office printer zwart/wit.
Niks kleur kost klauwen met geld en ze hebben die dingen zo aangepast dat andere goedkope merken inkt patronen het ding omzeep helpen of gewoon weg niet werken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 9 november 2015 @ 14:28:12 #82
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157425078
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:44 schreef Japie77 het volgende:
Officiele kritiek en hoe er achter de schermen word omgegaan met de zionistische missie zijn twee verschillende dingen. Lijkt mij vrij duidelijk hoe gigantisch veel macht die mensen hebben. Anders zou er al lang veel meer kritiek zijn geweest op de walgelijke manier waarop Israel met de palestijnen omgaat.
Ja, daar heb ik dus moeite mee. :) Ja 'officieel' doet Merkel alsof ze boos is op Netanyahu, maar achter de schermen, waar wij niks van kunnen zien of het meekrijgen; daar high-fiven ze elkaar.

Daar kan ik weinig tegenin brengen behalve dat het ongefundeerde ellende is waar niemand zich tegen kan verdedigen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 9 november 2015 @ 16:30:22 #83
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157427649
quote:
6s.gif Op maandag 9 november 2015 14:28 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik dus moeite mee. :) Ja 'officieel' doet Merkel alsof ze boos is op Netanyahu, maar achter de schermen, waar wij niks van kunnen zien of het meekrijgen; daar high-fiven ze elkaar.

Daar kan ik weinig tegenin brengen behalve dat het ongefundeerde ellende is waar niemand zich tegen kan verdedigen.
High fiven vraag ik me af ;) . Maar die patronen zie natuurlijk overal. Old Boy Network is hier ook een voorbeeld van. En hoe regerlingsleiders allemaal bij dictators (die later verketterd werden) over de vloer kwamen etc.
Feyenoord!
  maandag 9 november 2015 @ 21:13:11 #84
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157434320
Even voor de duidelijkheid, de aflevering van Tegenlicht ging vooral over een nieuw idee. Om de duurzaamheid van producten en grondstoffen te vergroten.
Er werd tegen Philips gezegd ik wil zoveel licht hebben, regel het maar. Heb je daar stroom voor nodig Philips? Dat betaal je zelf dan maar. Gaat er een lamp stuk, dan regel je maar een andere Philips. Het concept is een vorm van huur. Je betaald een x bedrag per jaar aan een bedrijf en die dient een dienst te leveren. Net zoals met een koelkast bv. Gaat ie stuk dan regelen ze maar een nieuwe. Daardoor zouden bedrijven gedwongen worden om duurzame producten te maken want dat is in hun eigen belang. Producten moeten ook re-montabel worden. Als een klant een product niet meer nodig heeft dan kan het bedrijf verschillende onderdelen hergebruiken om een nieuw product te maken.
Ze verdienen dan dus geen geld meer met producten die snel kapot gaan zodat de klant een nieuwe moet kopen, maar ze verdienen geld door duurzaam te produceren.
Zeker de moeite waard om die aflevering te bekijken, het is een mooi idee. :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157437152
Zo'n idee is op zich best goed. Las aantal weken terug dat twee Nederlanders zoiets op.kleine schaal doen met earphones die je huurt ipv koopt. Niet het gedoe dat na ong een half jaar tot een jaar de plug verrot gaat en je weer dure moet kopen; nee, je huurt ze en als ze stuk gaan is dat een risico vd fabrikant.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 9 november 2015 @ 22:30:30 #86
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157437425
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:23 schreef kalinhos het volgende:
Zo'n idee is op zich best goed. Las aantal weken terug dat twee Nederlanders zoiets op.kleine schaal doen met earphones die je huurt ipv koopt. Niet het gedoe dat na ong een half jaar tot een jaar de plug verrot gaat en je weer dure moet kopen; nee, je huurt ze en als ze stuk gaan is dat een risico vd fabrikant.
:D
Vroeg me toentertijd al af waarom ik om het jaar nieuwe oordopjes moest kopen (Sennheisers, gebruikte ze heel intensief). Werd er echt he-le-maal gestoord van. En altijd nét buiten de garantie van een jaar :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:09:08 #87
52357 Lambiekje
pi_157440316
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 21:13 schreef Izzy73 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, de aflevering van Tegenlicht ging vooral over een nieuw idee. Om de duurzaamheid van producten en grondstoffen te vergroten.
Er werd tegen Philips gezegd ik wil zoveel licht hebben, regel het maar. Heb je daar stroom voor nodig Philips? Dat betaal je zelf dan maar. Gaat er een lamp stuk, dan regel je maar een andere Philips. Het concept is een vorm van huur. Je betaald een x bedrag per jaar aan een bedrijf en die dient een dienst te leveren. Net zoals met een koelkast bv. Gaat ie stuk dan regelen ze maar een nieuwe. Daardoor zouden bedrijven gedwongen worden om duurzame producten te maken want dat is in hun eigen belang. Producten moeten ook re-montabel worden. Als een klant een product niet meer nodig heeft dan kan het bedrijf verschillende onderdelen hergebruiken om een nieuw product te maken.
Ze verdienen dan dus geen geld meer met producten die snel kapot gaan zodat de klant een nieuwe moet kopen, maar ze verdienen geld door duurzaam te produceren.
.. En is een keer wel echt duurzaam.

Al dat andere zogenaamde duurzaam is duurkoop van rommel. Groen in je titel en je bent duurzaam.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:17:13 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157440460
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 21:13 schreef Izzy73 het volgende:
Oh dat klinkt als een goed plan ja :) Er zal dan wel iets op moeten worden gezet zoals je regels hebt voor garantie, zodat mensen geen debiele dingen gaan doen en apparaten daarmee slopen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157448720
Een mooi dicht bij huis complot:

https://www.facebook.com/pegidanederland/posts/536196609873995

Undercover agenten die bij PEGIDA gaan lopen rotzooien met collega agenten om PEGIDA in een slecht daglicht te stellen. Los van meningen over PEGIDA zelf, lijkt me dit een mooi complot, en dan nog wel eentje in ons eigen land!
pi_157456008
Gebeurt er iets BNW's dicht bij huis, hoor je ze niet :').
pi_157456156
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:54 schreef Scrummie het volgende:

Undercover agenten die bij PEGIDA gaan lopen rotzooien met collega agenten om PEGIDA in een slecht daglicht te stellen. Los van meningen over PEGIDA zelf, lijkt me dit een mooi complot, en dan nog wel eentje in ons eigen land!
Zijn daar meer bronnen van?
There is only one religion
pi_157456187
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 20:45 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Zijn daar meer bronnen van?
Nee, maar ik denk dat PEGIDA zelf toch een aardige bron is.
pi_157456508
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 20:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, maar ik denk dat PEGIDA zelf toch een aardige bron is.
https://www.facebook.com/pegidanederland/
bedankt Scrummie nice catch
op mijn link filmpje en reacties
  woensdag 11 november 2015 @ 18:36:25 #94
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157474326
http://www.timesofisrael.(...)-air-force-exercise/

ze drille wat af de afgelopen tijd, dat belooft wat vast allemaal voor een goed doel

en huh?

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157474371
Wat is het complot cad?
  woensdag 11 november 2015 @ 18:54:11 #96
189978 controlaltdelete
pi_157474798
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:38 schreef Scrummie het volgende:
Wat is het complot cad?
Bekijk de vid maar als je het wilt weten.

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 11-11-2015 20:43:32 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 11 november 2015 @ 18:54:14 #97
52357 Lambiekje
pi_157474799
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:36 schreef controlaltdelete het volgende:
http://www.timesofisrael.(...)-air-force-exercise/

ze drille wat af de afgelopen tijd, dat belooft wat vast allemaal voor een goed doel

en huh?

warning voor China voor ontketing wo3.
pi_157475431
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Bekijk de vid maar als je het wilt weten.
nee, zo werkt het niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 11-11-2015 20:43:48 ]
pi_157476295
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dit filmpje pretendeerd dat er verschillende landen raket-tests houden, wie waarschuwd wie?
pi_157477281
Net als deze:

Was ook een (Russische) rakettest die de mist in ging.

Deze is overigens een paar jaar oud. Geen waarschuwing dus, maar gewoon, een test.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2015 20:27:07 ]
  woensdag 11 november 2015 @ 21:21:25 #101
189978 controlaltdelete
pi_157478950
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

uhuh..je ziet het goed, wie immer :Y

But not to worry, U.S. military officials said. It’s a pre-planned missile test :O

The Navy Strategic Systems Programs held a scheduled missile test flight at sea from USS Kentucky, which is a ballistic missile submarine. The test was conducted off the coast of Southern California, the Pentagon said in a statement.

It said the missile was not armed.

“The tests were part of a scheduled, ongoing system evaluation test,” the statement said. “Launches are conducted on a frequent, recurring basis to ensure the continued reliability of the system. Each test activity provides valuable information about our systems, thus contributing to assurance in our capabilities.”

kunnen we weer rustig verder slapen.. ze zijn maar aan het testen not armed deze keer

http://myfox8.com/2015/11(...)cial-media-explodes/
pi_157481411
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:54 schreef Scrummie het volgende:

PEGIDA staat bekend als controlled opposition

Waarom zouden ze hun eigen organisatie aanvallen ?

Je bent er verder van bewust dat facebook niet de beste bron is }:|
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 12 november 2015 @ 09:02:57 #103
52357 Lambiekje
pi_157486037
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

But not to worry, U.S. military officials said. It’s a pre-planned missile test :O

The Navy Strategic Systems Programs held a scheduled missile test flight at sea from USS Kentucky, which is a ballistic missile submarine. The test was conducted off the coast of Southern California, the Pentagon said in a statement.

“The tests were part of a scheduled, ongoing system evaluation test,” the statement said. “Launches are conducted on a frequent, recurring basis to ensure the continued reliability of the system. Each test activity provides valuable information about our systems, thus contributing to assurance in our capabilities.”

kunnen we weer rustig verder slapen.. ze zijn maar aan het testen not armed deze keer

http://www.activistpost.c(...)nt-missile-test.html
pi_157486236
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

:').

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 12-11-2015 11:22:21 ]
pi_157486408
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

. :').
Het is toch geweldig, als een tegenbeweging of klokkenluider niet ver genoeg gaat volgens de zelfbenoemde "waarheidszoekers" hier dan is het gelijk "controlled opposition" en zo creëer je fijn je eigen waarheid en is alle kritiek op jouw waarheid direct al onbetrouwbaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 12-11-2015 11:22:37 ]
pi_157486477
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het is toch geweldig, als een tegenbeweging of klokkenluider niet ver genoeg gaat volgens de zelfbenoemde "waarheidszoekers" hier dan is het gelijk "controlled opposition" en zo creëer je fijn je eigen waarheid en is alle kritiek op jouw waarheid direct al onbetrouwbaar.
Het illustreert perfect waarom er geen zinnig woord met iemand als Ali_B te wisselen is.
  donderdag 12 november 2015 @ 11:37:20 #107
189978 controlaltdelete
pi_157488780
quote:
Thanks Biek, showing off & playing dumb inderdaad zodat de massa weer verder slaapt.
  donderdag 12 november 2015 @ 11:48:45 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157488977
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het laatste wat ik daar een beetje van gevonden heb zijn berichten uit januari waar de leider destijds af moest treden omdat ie zichzelf als Hitler had verkleed oid? Sinsdien is Pegida alleen maar groter en sterker geworden. Geen idee waar je het 'controlled opposition' dan vandaan haalt zeg maar :P

Eerder dat Pegida door de media als vogelvrij wordt beschouwd, wat dan weer mooi aansluit met undercover rel-agenten.
Vrijheid
  donderdag 12 november 2015 @ 12:41:05 #109
189978 controlaltdelete
pi_157489825
De volgende drill alweer op komst, Jade Helm 2? ..ze hebben nog role players nodig, vast wel wat lui voor te vinden hier :{

http://allnewspipeline.com/Jade_Helm_2_UWEX16.php
  donderdag 12 november 2015 @ 12:41:25 #110
52357 Lambiekje
pi_157489833
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Thanks Biek, showing off & playing dumb inderdaad zodat de massa weer verder slaapt.
het is verdomde handig om een rss-reader te gebruiken. Ben op tig blogs en newssites geaboneerd. Heb je alle berichten van de dag bij de hand
pi_157489868
Heb nu al spijt dat ik dit topic heb geopend _O-
  donderdag 12 november 2015 @ 12:53:07 #112
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157490023
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:43 schreef MotherFoker het volgende:
Heb nu al spijt dat ik dit topic heb geopend _O-
Je kan ontvolgen hé :P.
Vrijheid
pi_157490032
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Je kan ontvolgen hé :P.
Ja weet ik. :P
pi_157490075
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:41 schreef controlaltdelete het volgende:
De volgende drill alweer op komst, Jade Helm 2? ..ze hebben nog role players nodig, vast wel wat lui voor te vinden hier :{

Geef je je op? Kan je alles goed in de gaten houden.
pi_157490091
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit _O-
pi_157490113
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:41 schreef controlaltdelete het volgende:

Ga je alle drills hier melden vanaf nu?
  donderdag 12 november 2015 @ 12:59:42 #117
189978 controlaltdelete
pi_157490132
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je het goed had gelezen dan had je vast meegekregen dat je een non disclosure moet ondertekenen dat je je kop moet houden. Niet zo mijn ding om te heulen met de beul. Laat ik liever aan anderen over.

[ Bericht 0% gewijzigd door controlaltdelete op 12-11-2015 13:20:10 ]
pi_157490200
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als je het goed had gelezen dan had je vast meegekregen dat je een disclosure moet ondertekenen dat je je kop moet houden. Niet zo mijn ding om te heulen met de beul. Laat ik liever aan anderen over.
Hoe kan iemand nou weten wat jouw ding wel of niet is? Dat heeft niets met goed lezen te maken.

Bovendien; dat vind jij zeker weer raar, dat je een non disclosure moet ondertekenen?
  donderdag 12 november 2015 @ 13:04:38 #119
52357 Lambiekje
pi_157490205
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

http://www.crisiscast.com/
  donderdag 12 november 2015 @ 13:08:53 #121
189978 controlaltdelete
pi_157490272
quote:
Zoiets kwam ik even geleden ook in NL tegen. Ben die link kwijt en geen zin om te zoeken maar dit heb je wereldwijd. Daar komen al die Judassen vandaan.
pi_157490375
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als je het goed had gelezen dan had je vast meegekregen dat je een disclosure moet ondertekenen dat je je kop moet houden. Niet zo mijn ding om te heulen met de beul. Laat ik liever aan anderen over.
Moet je serieus een openbaring tekenen?
  donderdag 12 november 2015 @ 13:22:14 #123
189978 controlaltdelete
pi_157490492
If you notice among the qualifications for nearly all of these jobs is total secrecy. A non-disclosure agreement is required for all training, tachtics, techniques and procedures for these exercises. Are they trying to avoid foreign governments finding out what they'll be doing in these exercises or is this specifically to hide this info from the American people.

happy now?
pi_157490500
Wat is eigenlijk zo bijzonder aan oefeningen? Zelf jaren geleden ook mee mogen doen als "voetbal hooligan" best grappig, disclosure ondertekenen was niet nodig.

En in mijn diensttijd was er net de grote oefening voor de Joegoslavië missie, waarbij onze regio en kazerne Joegoslavië moest voorstellen en ja toen liepen er ook militairen door de omliggende dorpen, inmiddels 22 jaar geleden en militaire aanwezigheid in de straat is nog steeds niet aan de orde van de dag.
pi_157490508
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:22 schreef controlaltdelete het volgende:
If you notice among the qualifications for nearly all of these jobs is total secrecy. A non-disclosure agreement is required for all training, tachtics, techniques and procedures for these exercises. Are they trying to avoid foreign governments finding out what they'll be doing in these exercises or is this specifically to hide this info from the American people.

happy now?
Kan je die dikgedrukte vraag ook beantwoorden?
  donderdag 12 november 2015 @ 13:24:45 #126
52357 Lambiekje
pi_157490524
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

quote:
Second nuclear missile test launched by Navy as U.S. Defense Secretary confirms warning message to America's enemies
bron
Wat ... een tweede test.

quote:
Thermonuclear missile launch near Los Angeles is final sign of World War III on the precipice... US, China and Russia all escalating covert attacks in run up to global war
bron
  donderdag 12 november 2015 @ 13:31:31 #127
189978 controlaltdelete
pi_157490652
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Wat ... een tweede test.

[..]

Thanks Biek, mensen zoals jij daar heb je tenminste wat aan. Het worden roerige tijden. Duurt niet zo lang meer denk ik, 2016/2017 ergens. Hopelijk heb ik het mis.
  donderdag 12 november 2015 @ 13:34:06 #128
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157490699
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Daar is deze reeks voor hé. En drills zijn per definitie verdacht in conspiracy-land.
Vrijheid
  donderdag 12 november 2015 @ 13:36:05 #129
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157490739
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat? :'). Waarom?

Maar oke, als jij het graag zo wilt. Ik ga even alle drills opzoeken die er zijn en deze plaatsen. Dan zie ik jullie wel weer in deeltje #138 :)
Have fun. Maak er een mooie collage van.
Vrijheid
pi_157490827
http://in.rbth.com/news/2(...)november-7-20_537735

India, Russia to hold joint military drills on November 7-20

pi_157490847
https://www.rt.com/news/320675-russia-us-exercises-syria/

Russian, US air forces hold joint exercises in Syria

8)7

Ik heb last van een breincrash. Rusland en VS die SAMEN een drill doen? Nu is de wereldoorlog 3 wel heel erg dichtbij. Of veraf. Of dichtbij. Godverdomme, mijn brein stikt.
  donderdag 12 november 2015 @ 13:42:16 #132
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157490864
Gelukkig kunnen we ons dmv Fallout 4 voorbereiden op de grote nucleaire apocalyps.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_157490874
Net over de grens 2 weken geleden, binnenkort dus een nucleair incident?

quote:
Mol / Dessel -

Op de terreinen van het Studiecentrum voor Kernenergie (SCK-CEN) en Belgoprocess in Mol en Dessel vindt op 29 en 30 oktober een oefening plaats waarbij een nucleair incident wordt gesimuleerd. Dat gebeurt in het kader van het nucleair en radiologisch noodplan voor het Belgische grondgebied. Op basis van de oefening zal bekeken worden of de bestaande nood- en interventieplannen moeten worden aangepast.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151022_01933014

dom van mij dit is natuurlijk helemaal niet gevaarlijk, deze straling valt natuurlijk in het niet bij de straling die we dagelijks te verwerken krijgen door wifi en gsm
  donderdag 12 november 2015 @ 13:45:24 #134
52357 Lambiekje
pi_157490934
Ah! IBM is alvast weer begonnen met z'n oude oude projecten van het faciliteren van moorden
http://www.naturalnews.co(...)gence_analytics.html

[ Bericht 16% gewijzigd door jogy op 12-11-2015 13:52:27 ]
pi_157490968
onzin

[ Bericht 49% gewijzigd door jogy op 12-11-2015 13:53:23 ]
  donderdag 12 november 2015 @ 13:48:09 #136
189978 controlaltdelete
pi_157490987

UWEX 16 nogmaals. Als ik in area Texas woonde zou ik alvast een voorraadje ammo gaan aanleggen just in case.
  donderdag 12 november 2015 @ 14:07:53 #137
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157491356
Slowchat is die andere reeks dames.
Vrijheid
  donderdag 12 november 2015 @ 14:30:07 #138
52357 Lambiekje
pi_157491699
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:21 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Je hebt veel meer aan mensen die kritisch op je zijn ipv mensen die het allemaal met je eens zijn.
gaat niet om de persoon. Het gaat ook niet om of msm gelijk heeft.

Gaat r om dat het nu de vooravond is van totale destructie van het westen.

Het vasthouden aan ernstig gecorrumpeerde instanties is zo ouddated, dom en crimineel te gelijk.

Ik verbaas me keer op keer dat ik een slaper zou zijn. Dat men t gesneer wat overdreven vindt. Prima. Maar het gaat om de info en exposure van corruptie. Het gaat nu zo allemachtig snel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 12-11-2015 14:35:53 ]
  donderdag 12 november 2015 @ 14:31:06 #139
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157491713
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:48 schreef controlaltdelete het volgende:

UWEX 16 nogmaals. Als ik in area Texas woonde zou ik alvast een voorraadje ammo gaan aanleggen just in case.
Echt waar? Jade Helm was niet het einde van de wereld, dus voorspellen we een nieuwe Jade Helm en noemen we het wederom het einde van de wereld (zoals u hem kent).

Wanneer is het genoeg? Bij de derde keer, de vierde, de twintigste keer voorgelogen worden?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 12 november 2015 @ 14:31:32 #140
52357 Lambiekje
pi_157491718
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar niet als je graag angstig wil zijn. Ik geloof dat dat cad's insteek namelijk is.
identiteit wel bang voor ziedende domheid van de Nederlander.
pi_157491719
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

gaat niet om de persoon. Het gaat ook niet om of msm gelijk heeft.

Gaat r om dat het nu de vooravond is van totale destructie van het westen.

Het vasthouden aan ernstig gecorrumpeerde instanties is zo ouddared, dom en crimineel te gelijk.

Ik verbaas me keer op keer dat ik een slaper zou zijn. Dat men t gesneer wat overdreven vindt. Prima. Maar het gaat om de info en exposure van corruptie. Het gaat nu zo allemachtig snel.
Het gaat zeker snel. Dat ben ik met je eens. De ontwikkelingen volgen zich razendsnel op. Alleen denk ik dat het niet verstandig is om je bang te laten maken.
  donderdag 12 november 2015 @ 14:34:51 #142
52357 Lambiekje
pi_157491775
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het gaat zeker snel. Dat ben ik met je eens. De ontwikkelingen volgen zich razendsnel op. Alleen denk ik dat het niet verstandig is om je bang te laten maken.
door alle info, niet dat van msm, tot je nemen. Wie verleden kent kan de toekomst redelijk voorspellen.

Hoe komt men erbij dat ik bang ben voor al die corruptie?
pi_157491782
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

Aldus de ' ontkrachter ' van het forum

Je beseft je wel dat je heet gebakken lucht hier komt verkopen?

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het illustreert perfect waarom er geen zinnig woord met iemand als Ali_B te wisselen is.
Zegt degene die zich in discussies mengt waar die geen enkele verstand van heeft

Wanneer het niet aansluit met jou wereldbeeld is het enige wat je kan produceren is 'scherpe oneliners'
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 12 november 2015 @ 14:41:34 #144
189978 controlaltdelete
pi_157491884
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

identiteit wel bang voor ziedende domheid van de Nederlander.
Precies dat zeg je goed. De bangkaart is er weer zo ene als non-argument. Ik maak me zorgen dat is wat anders. It comes as it goes iig ben ik wel voorbereid op wat gaat komen. Lijkt me nogal wat al die mensen die het afdoen als een storm in een glas water, niks aan de hand when shit hits the fan, komt het als een klap in het gezicht zoiets en dan toch nog de overheid blijven vertrouwen vrees ik.
pi_157491953
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zegt degene die zich in discussies mengt waar die geen enkele verstand van heeft

Wanneer het niet aansluit met jou wereldbeeld is het enige wat je kan produceren is 'scherpe oneliners'
Oh? :'). Waar baseer jij op dat ik geen verstand heb van de discussies waar ik mij in meng?

En ik produceer geen scherpe oneliners hoor.
pi_157491968
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies dat zeg je goed. De bangkaart is er weer zo ene als non-argument. Ik maak me zorgen dat is wat anders. It comes as it goes iig ben ik wel voorbereid op wat gaat komen. Lijkt me nogal wat al die mensen die het afdoen als een storm in een glas water, niks aan de hand when shit hits the fan, komt het als een klap in het gezicht zoiets en dan toch nog de overheid blijven vertrouwen vrees ik.
Wie zegt dat iemand hier de overheid vertrouwt? Dat maak jij er weer even van.
  donderdag 12 november 2015 @ 14:57:38 #147
52357 Lambiekje
pi_157492151
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

zoals fifa en volkswagen... Opeens is er paniek.

Bigpharma en vaccins gaat ook eerdaags ook barsten.
pi_157492194
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En ik produceer geen scherpe oneliners hoor.
Good one

90% wat hier besproken word wijs jij het prullenbak in omdat het niet jou '' waarheid'' is

Voor bewijs zie: http://forum.fok.nl/user/history/37663/9
pi_157492257
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:59 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Good one

90% wat hier besproken word wijs jij het prullenbak in omdat het niet jou '' waarheid'' is

Voor bewijs zie: http://forum.fok.nl/user/history/37663/9
Nee hoor, dat zie jij verkeerd. Ik verwijs alleen iets naar de prullenbak als het aantoonbaar de grootste kul is wat hier gepost word.

Goeie conspiracies ben ik helemaal voor. En dat bewijs van je :'). Moet ik jou post history linken om aan te tonen dat je beter in ONZ kan gaan posten?
pi_157492268
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Aldus de ' ontkrachter ' van het forum

Je beseft je wel dat je heet gebakken lucht hier komt verkopen?

[..]

Als ik onzin loop te verkondigen dan besef ik me dat over het algemeen wel en dan is het ook gewoon bedoeld als onzin., dit in tegenstelling tot zelfbenoemde "waarheidszoekers" en zogenaamde kritische denkers die de arrogantie hebben door te stellen dat ze "overal gelijk hebben" :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')