Ik moet ook nodig een nieuwe, had ik van de zomer al willen kopenquote:Op donderdag 5 november 2015 16:02 schreef Kyran het volgende:
Heb nu nog een Metallica Club shirt aan (zwart met groen), straks waarschijnlijk wel een nieuwe Foo shirtje scoren.
Die bas ja, dat was vooral mijn bezwaar. Veel te hard. Overstemde met regelmaat de rest van de band, erg jammer en vooral onnodig. Bij het voorprogramma was dat ook al irritant.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik vond het geluid geweldig! Ik wilde de concerten in 013 al gaan boycotten omdat het geluid daar steeds zo slecht was, vooral achter/bovenin. Maar sinds de verbouwing ben ik er al twee keer geweest en is het geluid daar ook helemaal top. Heerlijk die bas, die je helemaal door je lijf voelt gaan. Garbage was echt goed zeg, en wat is zij toch een leuke vrouw.
Haha, ik vind dat heerlijk, als je de bas voelt dreunen in je borst. Ken je dat? Komt helaas steeds minder voor. Maar wij hadden ook een vrouwke bij die zei dat ze daar bijna misselijk van werd... Niks gewend.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:31 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die bas ja, dat was vooral mijn bezwaar. Veel te hard. Overstemde met regelmaat de rest van de band, erg jammer en vooral onnodig. Bij het voorprogramma was dat ook al irritant.
Deze man is er over 20 minuten!quote:Op donderdag 5 november 2015 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
Het begint nu wel aardig druk te worden, LittleBrownie ook hier
Jij ookquote:
Nog 6 minuten dan kan je in de rij aansluiten!quote:
quote:Op donderdag 5 november 2015 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ruim je het ook zelf weer op?
Links voor. Ingang 004!quote:Op donderdag 5 november 2015 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Even zwaaien, we staan rechtsvooraan 5e rij uit de hoek met de catwalk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |