abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157311285
:W Van harte welkom in de Relatie SC :W

Alloo O+
  woensdag 4 november 2015 @ 12:36:20 #2
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_157311298
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:34 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ben ik niet zo bang voor, kijk maar wat nu met VW gebeurt. Anders maar vergelijkbaar.

Ideaal is het allemaal niet natuurlijk maar wel beter dan nu.
Ach en al kwam het niet goed. Het is een illusie om te denken wat wij daar nu nog iets aan zouden kunnen doen op het moment.
pi_157311328
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:31 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

In NL het CPB en die heten dan Autoriteit Persoonsgegevens
Dan verwacht ik toch meer een trage analyse waarop de politiek al dan niet eventueel iets zou kunnen gaan doen in plaats van een privacy watch guardachtige functie ofzo, maar dat ligt vast aan mij..
pi_157311395
Kan niet meer uit vorige topic quoten, maar jeetje Fripsel. Klinkt wel weer echt als een praktijkgerichte ftw dit :')
pi_157311425
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dan verwacht ik toch meer een trage analyse waarop de politiek al dan niet eventueel iets zou kunnen gaan doen in plaats van een privacy watch guardachtige functie ofzo, maar dat ligt vast aan mij..
Ben ik ook bang voor maar de positieve kant van de medaille is dat als organisaties zich niet aan de voorwaarden houden burgers makkelijker naar de rechter kunnen stappen en met die boetes.....
pi_157311446
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:43 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ben ik ook bang voor maar de positieve kant van de medaille is dat als organisaties zich niet aan de voorwaarden houden burgers makkelijker naar de rechter kunnen stappen en met die boetes.....
Maar hoe gaan de burgers dit inzicht krijgen? Brengt het CPB een openbaar rapport uit per toko ofzo?
pi_157311451
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ach en al kwam het niet goed. Het is een illusie om te denken wat wij daar nu nog iets aan zouden kunnen doen op het moment.
Idd, ik zit diep in de materie en maak me er niet druk om. Kan er zelf toch geen invloed op uitoefenen dus lekker laten gaan.
  woensdag 4 november 2015 @ 12:46:33 #8
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_157311480
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:44 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Idd, ik zit diep in de materie en maak me er niet druk om. Kan er zelf toch geen invloed op uitoefenen dus lekker laten gaan.
Precies. En anders nog een stukje chocolade eten. Verzacht de pijn :D
pi_157311515
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:44 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Best verdrietig makend dit eigenlijk. Niets meer aan te doen, dus ga maar liggen en enjoy the ride ofzo. Maar goed ;(
pi_157311571
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:44 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Maar hoe gaan de burgers dit inzicht krijgen? Brengt het CPB een openbaar rapport uit per toko ofzo?
Hoe exact is nog niet bekend. Maar het kan ook simpel zijn een praktisch voorbeeld. Bol.com moet dus stipuleren wat ze met onze gegevens doen: wanneer, hoe lang, welke analyses worden gemaakt etc etc. Dit moet helder en eenduidig in de voorwaarden komen te staan op basis van een opt-in, dus positief geformuleerd. Als de dienstverlening is afgelopen dan hebben wij het recht om onze gegevens, voor zover wettelijk mogelijk, te laten verwijderen.

Als achteraf blijkt dat ze zich hier niet aan houden dan hebben ze dus een groot probleem. Dat kan worden ontdekt door het CPB maar ook door onszelf want als mijn gegevens uit de database is verwijderd dan kan ik onmogelijk nog worden benaderd op basis van voorgaande gegevens. Iedere burger kan vervolgens het CPB inschakelen die dan op onderzoek uitgaan. Er zijn organisaties bezig hier scenario's voor te ontwikkelen, hoe dit in control kan blijven.

Nogmaals niet perfect, maar nu is er bijna geen toezicht aangezien de meeste wetgeving uit 1995 stamt.
  woensdag 4 november 2015 @ 12:51:38 #11
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_157311586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:48 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Best verdrietig makend dit eigenlijk. Niets meer aan te doen, dus ga maar liggen en enjoy the ride ofzo. Maar goed ;(
Denk ik altijd als ik weer eens seks heb. Blijf maar liggen en enjoy the ride.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_157311680
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:41 schreef Scary_Mary het volgende:
Kan niet meer uit vorige topic quoten, maar jeetje Fripsel. Klinkt wel weer echt als een praktijkgerichte ftw dit :')
Kan het nog erger maken, ik heb m'n studiepunten er nog steeds niet voor :') de groepen die de workshop gaven moesten de aanwezigheid bij houden. Je mocht maar 2x afwezig zijn maar omdat 2 groepen de lijsten niet hadden ingeleverd kwam ik op 3x afwezig uit.. Wilde de docent dat ik achter die lijsten aanging, kreeg ik van een groep zelfs een printscreen van de lijst die ze al lang en breed via schoolmail verstuurd hadden :') ik die zooi weer doorgestuurd.

Mja toen kwam ik in m'n ziekenhuistraject dus ging m'n aandacht er niet meer na en heb tot op vandaag m'n studiepunten niet :')
pi_157311724
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:50 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Hoe exact is nog niet bekend. Maar het kan ook simpel zijn een praktisch voorbeeld. Bol.com moet dus stipuleren wat ze met onze gegevens doen: wanneer, hoe lang, welke analyses worden gemaakt etc etc. Dit moet helder en eenduidig in de voorwaarden komen te staan op basis van een opt-in, dus positief geformuleerd. Als de dienstverlening is afgelopen dan hebben wij het recht om onze gegevens, voor zover wettelijk mogelijk, te laten verwijderen.

Als achteraf blijkt dat ze zich hier niet aan houden dan hebben ze dus een groot probleem. Dat kan worden ontdekt door het CPB maar ook door onszelf want als mijn gegevens uit de database is verwijderd dan kan ik onmogelijk nog worden benaderd op basis van voorgaande gegevens. Iedere burger kan vervolgens het CPB inschakelen die dan op onderzoek uitgaan. Er zijn organisaties bezig hier scenario's voor te ontwikkelen, hoe dit in control kan blijven.

Nogmaals niet perfect, maar nu is er bijna geen toezicht aangezien de meeste wetgeving uit 1995 stamt.
Zie hier toch wel de nodige haken en ogen aan, maar het is tenminste iets ja..
  woensdag 4 november 2015 @ 12:58:37 #14
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_157311732
Verdict: school is kut.
pi_157311739
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je klinkt inderdaad als een beest in bed ja :P
  woensdag 4 november 2015 @ 13:00:36 #16
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_157311771
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:58 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Een zeester is ook een beest.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 4 november 2015 @ 13:00:45 #17
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_157311774
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:58 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Een luiaard is ook een beest :@
pi_157311777
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Door deze instelling gaat het dus fout :N
pi_157311795
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:56 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Kan het nog erger maken, ik heb m'n studiepunten er nog steeds niet voor :') de groepen die de workshop gaven moesten de aanwezigheid bij houden. Je mocht maar 2x afwezig zijn maar omdat 2 groepen de lijsten niet hadden ingeleverd kwam ik op 3x afwezig uit.. Wilde de docent dat ik achter die lijsten aanging, kreeg ik van een groep zelfs een printscreen van de lijst die ze al lang en breed via schoolmail verstuurd hadden :') ik die zooi weer doorgestuurd.

Mja toen kwam ik in m'n ziekenhuistraject dus ging m'n aandacht er niet meer na en heb tot op vandaag m'n studiepunten niet :')
Klassiekertje dit wel hoor :N Als je tijd hebt eens wat zoeken in de statuten van je school en die meesturen als je hen er op wijst dat zij in gebreke blijven en jij daar aantoonbaar door gedupeerd wordt. Maakt het niet gezelliger, maar kan wel helpen dat ze dingen rondom jouw naam niet zo laten versloffen.
  woensdag 4 november 2015 @ 13:02:13 #20
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_157311806
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:00 schreef rival het volgende:

[..]

Door deze instelling gaat het dus fout :N
Nee, want stel ik ga nu de politiek in om het te veranderen dan zijn we alweer een paar jaar. Ooit terugdraaien kan wel, maar voor NU is er niets meer aan te doen. Kijk maar naar dat referendum wat komt, ook weer een jaar verder..
pi_157311823
quote:

[..]

Weet je meteen waarom je nog single bent :+
  woensdag 4 november 2015 @ 13:03:12 #22
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157311831
quote:

[..]

_O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157311852
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een zeester is ook een beest.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:00 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Een luiaard is ook een beest :@
Dieren!
pi_157311857
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:02 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Klassiekertje dit wel hoor :N Als je tijd hebt eens wat zoeken in de statuten van je school en die meesturen als je hen er op wijst dat zij in gebreke blijven en jij daar aantoonbaar door gedupeerd wordt. Maakt het niet gezelliger, maar kan wel helpen dat ze dingen rondom jouw naam niet zo laten versloffen.
Ben nu gestopt met m'n opleiding, wil alleen nog een getekend bewijs van al m'n cijferlijsten. Weet niet of ik het gezeik het waard vind om er nog moeite voor te doen.
pi_157311865
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nee, want stel ik ga nu de politiek in om het te veranderen dan zijn we alweer een paar jaar. Ooit terugdraaien kan wel, maar voor NU is er niets meer aan te doen. Kijk maar naar dat referendum wat komt, ook weer een jaar verder..
Maar zonder genomen actie zou dat referendum helemaal niet komen. Dus hup, actie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')