1 2 3 4 | 1. VfL Wolfsburg 3- 6 ( 4- 2) 2. Manchester Utd 3- 4 ( 4- 4) 3. CSKA Moskou 3- 4 ( 4- 4) 4. PSV 3- 3 ( 4- 6) |
quote:Resterende duels
Speelronde 4
PSV - VfL Wolfsburg
Manchester United - CSKA Moskou
Speelronde 5
Manchester United - PSV
CSKA Moskou - VfL Wolfsburg
Speelronde 6
PSV - CSKA Moskou
VfL Wolfsburg - Manchester United
Haha, jij dacht dat Cocu verstand had gekweektquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:48 schreef Zorro het volgende:
Nu is natuurlijk Hendrix voor Maher gekomen.
Niet?
Ik ben nooit boos.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie jou bij deze post net zo boos kijken als je UI.
Maher heeft anders genoeg zijn best gedaan om hem te overtuigen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, jij dacht dat Cocu verstand had gekweekt
Die vind ik sowieso dit seizoen matig draaien, enige wat ie kan is goede lange ballen gevenquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:50 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vond Maher eigenlijk best leuk spelen? Het is meer dat Guardado het op CVM gewoon niet zo best doet vandaag en ik bang ben dat hij er straks met rood af moet als hij zo gefrusteerd blijft.
Ontopic blijven aub.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor als jullie je vervelen:
Niemand anders dat expert Jack van Gelder geeft een Candy Crush analyse
http://www.npo.nl/wout2da(...)179/RBX_NCRV_2450568
Mijn leven is compleet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor als jullie je vervelen:
Niemand anders dat expert Jack van Gelder geeft een Candy Crush analyse
http://www.npo.nl/wout2da(...)179/RBX_NCRV_2450568
Vond je dat nou wel of niet?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:50 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vond Maher eigenlijk best leuk spelen?
Snap sowieso niet dat die steeds banken moetquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
Haha, en Pereiro zit op de bank.
Cocu.
Rustig brengengodquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
Haha, en Pereiro zit op de bank.
Cocu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |