Die witte is prachtig.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:44 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben een ekster, derhalve is mijn boom altijd een glitterorgie. Ben nog aan het twijfelen of ik voor blauw ga, of voor een hysterische boom of juist super girly met roze/paars.
[ afbeelding ]
Geheel wit is ook mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind SEMTEX 's boom mooiquote:Op zondag 8 november 2015 14:48 schreef Anne het volgende:
Die regenboog boom. Wat een werk! Hier nog zoiets:
[ afbeelding ]
Ik hou vooral van bomen zoals die van Danny en volgens mij SEMTEX.
Beetje kermis over de top. Als is deze dan weer echt too much:
[ afbeelding ]
Daarom dient het ook als inspiratie. Ik prop mijn boom wel vol, maar je ziet nog wel dat een kerstboom is... soort van....quote:Op donderdag 12 november 2015 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuke ideeën allemaal. Alleen een maartje: het is dat ik aan de vorm kan zien dat het om een kerstboom gaat, maar in vele gevallen zie je niets meer terug van de kerstboom
dat zielige kerststalletjequote:Op zondag 8 november 2015 14:48 schreef Anne het volgende:
Die regenboog boom . Wat een werk! Hier nog zoiets:
Bovenste blijft toch het meest fraaie en op FOK! is Danny zijn Kerstboom m.i. de enige die er in de buurt van komt of...er zelfs overheen gaat. Btw...waar is Danny's boom voor dit jaar?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:56 schreef Ewelina het volgende:
Omdat ik DOL ben op kerstmarkten, glitter en kerstversiering en elk jaar een andere boom wil, post hier je kerstboominspiratie! Van thema-bomen tot überfoute bomen, kerstkransen en originele andere versiering.
Uiteraard hier alvast wat inspiratie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |