Selfies?quote:
Nee. Hier zitten mijn favo-users dus besloten om hier te gaan posten.quote:
Rez, jij moet de mensen die hier veel komen maar eens een beetje gaan beschrijven ofzo. Allemaal onbekenden voor mij.quote:
Weet ik veel, ik kom hier ook amper. Ik weet enkel dat ze allemaal oud zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rez, jij moet de mensen die hier veel komen maar eens een beetje gaan beschrijven ofzo. Allemaal onbekenden voor mij.
Maar goed, ik ga ff doorwerken, moet over 20 minuten een les geven over een hoofdstuk die ik nog niet eens doorgelezen heb.
Zo dacht ik er ook over.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Hier zitten mijn favo-users dus besloten om hier te gaan posten.
Hoe kan je nou een naakte leernicht zijn? Als je naakt bent, heb je niks aan, dus ook geen leer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:34 schreef Kaas- het volgende:
Ang3l, ik kan je mobiel niet quoten uit het andere topic maar helemaal eens. Media scheppen bewust een verkeerd beeld van de canal parade. 80 boten, eentje met naakte leernichten, welke komt als enige prominent in beeld? Juist.
Heeft Rez je eens afgewezen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rez
Renesitegod, etsugod, paxcongod, petergod.
Hij heeft mij een keer een kuttrol genoemd. Dat heb ik hem nooit vergeven.quote:
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rez
Renesitegod, etsugod, paxcongod, petergod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |