abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 november 2000 @ 19:39:49 #1
6193 Kwinty
 Have I missed something?
pi_447505
Omdat ik nog geen topic zag over de uitzending van vanavond doe ik het zelf maar...

Er is mij na de uitzending in ieder geval iets duidelijk geworden...Hieke & Fewdie zijn voor elkaar gemaakt!
Verbaaste ik mij enkele dagen geleden nog over het feit dat Hieke Fewdie zulke goede dingen vond zeggen voor zijn leeftijd, vandaag zag ik Koos aan Hieke (en ook BIanca) de regels van het schaakspel uitleggen!!

Nou vind ik het op zich helemaal niet gek dat je niet goed kunt schaken, maar de je de regels niet kent Nee, ik denk dat ze elkaar gevonden hebben, de twee leeghoofden van het BB huis! Kom op zeg, hoe oud is Hieke? Is toch wel een beetje basiskennis om in ieder geval de regels te kennen! Of zijn er hier op FOK! ook veel mensen die er helemaal niets van weten? Dan stel ik mijn mening uiteraard bij :-)

Misschien wil ik ook teveel...Dat ik mensen wil zien met een beetje algemene kennis en IQ, dat idee moet ik misschien loslaten. En het is ergens ook wel weer lekker om je te verbazen en te ergeren over/aan dit soort 'mensen'

Hoop alleen dat ze in BB-3 alleen mensen zetten met een IQ van boven de 100....

Wisdom tells me I'm nobody, love tells me I'm everything...
pi_447516
Mijn irritatie over diverse bewoners is zo hoog opgelopen dat ik even geen woorden meer heb.

Alleen dit:

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 06-11-2000 19:42]

  maandag 6 november 2000 @ 19:48:57 #3
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_447544
Wat een meesterlijke grap van Robin met die camera. Annet geloofde het volgens mij echt !

Humor !!!

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
pi_447546
Fewdi en Hieke gaan alletwee het huis niet uit als ze horen dat hun vader is overleden...Hieke wel, als haar moeder sterft. Fewdi niet!!! Annet kijkt of ze water ziet branden, en terecht!!! Vervolgens zegt ze natuurlijk weer dat ze hun mening respecteert!!!

Hieke weet dat je met het paard in het schaakspel één recht en één averecht mag...(dit in alle ernst)
HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Redactie Frontpage maandag 6 november 2000 @ 19:55:06 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_447561
quote:
Op 06 november 2000 19:39 schreef Kwinty het volgende:
!!

Nou vind ik het op zich helemaal niet gek dat je niet goed kunt schaken, maar de je de regels niet kent


Ja, en? Dat kan toch? Alsof je dat vanzelf leert, het is Mens-Erger-Je-Niet niet.

Verder kijk ik al niet meer, dus ik ga snel off the topic

pi_447567
quote:
Op 06 november 2000 19:42 schreef Tinkerbell het volgende:
Mijn irritatie over diverse bewoners is zo hoog opgelopen dat ik even geen woorden meer heb.

Alleen dit:


Dank je Tinkerbell
Wat een gestoord zootje bij mekaar.
Zou haast een topic openen met de vraag Hoe hoog is het IQ van de bewoners?
Maar ik ben bang voor een slotje van Danny, die het topic dan naar Onzin verplaatst
  Moderator maandag 6 november 2000 @ 20:07:11 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_447601
quote:
Op 06 november 2000 19:49 schreef fashionably_late het volgende:
Fewdi en Hieke gaan alletwee het huis niet uit als ze horen dat hun vader is overleden...Hieke wel, als haar moeder sterft. Fewdi niet!!!
Fewdi is een blaataap en bovendien nog heel jong: dikke kans dat hij nog nooit een sterfgeval in zijn zeer naaste omgeving heeft meegemaakt. Hij weet dus gewoon niet waar hij het over heeft. Probeert stoïcijns te doen, zonder het gevoel te kennen waar hij zo nuchter over doet.

Hieke, tsja.. ik geloof dat zij eens gezegd heeft dat ze haar vader niet meer gezien heeft sinds ze 14 is... het is wat, om serieus te overwegen of je wel bij de begrafenis van je pa wil zijn.. (Fewdi overwoog niet echt iets, Hieke wel)
Ik vraag me af wat er gebeurd is in dat gezinnetje. En ook de strubbelingen die er blijkbaar toch zijn tussen Hieke en haar vriend (zie topic 'Hieke en Ferdi verliefd').. misschien werpt dat een nieuw licht op de zaak, want zoeken vrouwen niet vaak iemand die op hun vader lijkt qua karakter?
Maar goed, dit is misschien ook wat te ver doorgedraafd.

(zien jullie me trouwens, ik zwaai NU!)

(en NU weer!)

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 6 november 2000 @ 20:36:02 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_447710
Ik vond alleen het eerste gedeelte leuk. Bijzonder om te zien hoe Ferdi als een verliefde tiener Hieke probeert te imponeren met een stoere uitspraak. Even laten zien dat je sterk bent zowel lichamelijk als mentaal.

Verder was het en uitzending van niks.

O ja....wat is die Annet vreselijk dom zeg.

  maandag 6 november 2000 @ 20:39:16 #9
215 misterDre
Paint it black!
pi_447716
Ja JAAAA ik zie je.... DAAAAGGGG Gert!

Oooo...nu loopt je uit beeld jammer

pi_447798
Ik weet ook echt totaal nix van schaken, omdat het me niet interesseert. Zo gek vind ik dat niet, om daarom nou iemand een leeghoofd te verklaren..

[Dit bericht is gewijzigd door Shorty18 op 06-11-2000 21:01]

lekker belangrijk...
pi_447803
quote:
Op 06 november 2000 20:36 schreef marky het volgende:
Ik vond alleen het eerste gedeelte leuk. Bijzonder om te zien hoe Ferdi als een verliefde tiener Hieke probeert te imponeren met een stoere uitspraak. Even laten zien dat je sterk bent zowel lichamelijk als mentaal.
En emotioneel helemaal verwaarloosd!!!

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 06-11-2000 21:02]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_448069
toch leuk dat een topic over de uitzending van 6 oktober zo hoog op de lijst staat
Ik zat stiekem te hopen dat die huichelachtige muts van een Bianca een enorme kopstoot zou krijgen van die geit, maar helaas
Ach ja... Ferdie. Ik ben blij voor 'm dat ie nog nooit een sterfgeval heeft meegemaakt, maar wat is die jongen toch sneu
Annetje? Dat is weer Dijkshoornmaterial, kan ie gelijk weer lekker makkelijk combineren met het afzeiken van provinciaaltjes
eh Beau.....ben je daar nog?
  Moderator maandag 6 november 2000 @ 23:15:25 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_448392
quote:
Op 06 november 2000 22:03 schreef vinsie het volgende:

Annetje? Dat is weer Dijkshoornmaterial, kan ie gelijk weer lekker makkelijk combineren met het afzeiken van provinciaaltjes


I knew it!!

Groet'n
Gert

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')