De titels zagen er goed uit, maar niet een titel blonk echt uit. Ook op de GC niet echt, op Metroid na...
StarFox Advantures vond ik wel mooi, maar het sloeg nergens op:
Gesloten deur, gooi een ton erop; deur opent. Loop stukje verder, gesloten deur, loop terug, ga ton halen er gooi er weer tegenaan, deur opent weer. Vijand, gooi ton erop.
Stukje verder, gesloten deur, geen ton in de buurt, HELEMAAL terug, ton halen, en weer op deur gooien...

Dat grietje is Tetra (lid van de piraten) en zal Link helpen zijn zusje te zoeken.
quote:*zich plots een filmpje herinnert met Link en haar op een piratenschip waarin Link in een ton wordt weggeschoten
Op maandag 25 november 2002 00:29 schreef Chocobo het volgende:
Nu weten we eindelijk wie het is. Hier zaten Smashbro en ik over te twijfelen.Dat grietje is Tetra (lid van de piraten) en zal Link helpen zijn zusje te zoeken.
quote:Ha,....dat had jij dus ook
Op maandag 25 november 2002 00:39 schreef febster het volgende:[..]
*zich plots een filmpje herinnert met Link en haar op een piratenschip waarin Link in een ton wordt weggeschoten [afbeelding]
*
quote:Het probleem is dat mijn GC filmpjes map 3 GB groot is, en dat ik ondertussen zoveel Zelda filmpjes/commercials heb gezien dat ik sommige details, voor de hand liggende mogelijkheden gewoon over het hoofd zie/vergeten ben
Op maandag 25 november 2002 00:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ha,....dat had jij dus ook
Hier nog 1
quote:Het de beste condsole is de gamecube!!!
Op zondag 24 november 2002 22:06 schreef Tain het volgende:
Vandaag voor het eerst op een GameCube gespeeld, staat er eentje op mijn kamerAlleen de controller is heel erg wennen, ben ps2 of xbox controller gewend. Voor de rest toppie apparaat
In mario sunshine zit ik vast in noki bay 2. Ik kan maar niet die knop vinden waar ik op moet spuiten om bij die shine te komen. Weet 1 van jullie waar dat ding zit?
quote:ik weet het, het is soms een beetje eentonig, ook het vechten is niet echt top, ze hadden het veel mooier kunnen maken door echte moves e te gebruiken ( alla SSBM ) , nu is het alleen een beetje rammen op A , ( het vechten ziet er grafisch WEL super vet uit, alleen je hoeft er niks voor te doen dus
Op zondag 24 november 2002 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb weer eens op een XboX gespeeld (HCC) en ben er toch achter dat mijn handen echt te klein zijn voor die grote controller... Ze hadden misschien toch ook die S controller ergens moeten hebben (was meteen goede reclame geweest)De titels zagen er goed uit, maar niet een titel blonk echt uit. Ook op de GC niet echt, op Metroid na...
![]()
StarFox Advantures vond ik wel mooi, maar het sloeg nergens op:
Gesloten deur, gooi een ton erop; deur opent. Loop stukje verder, gesloten deur, loop terug, ga ton halen er gooi er weer tegenaan, deur opent weer. Vijand, gooi ton erop.
Stukje verder, gesloten deur, geen ton in de buurt, HELEMAAL terug, ton halen, en weer op deur gooien...![]()
![]()
p.s misschien wel leuker dan SMS, maar dat durf ik niet hard op te zeggen, want SMS heb ik pas een kwartier gespeeld ( bij vrienden )in totaal
Ik heb trouwens wel die N3 bladen voor nintendo gekocht, zijn wel fun
quote:Ja daar heb ik er ook eentje van, wel leuk idd.
Op maandag 25 november 2002 14:51 schreef gieling.com het volgende:
Ik heb trouwens wel die N3 bladen voor nintendo gekocht, zijn wel fun
quote:kheb ze ook, idd wel leuk blad. ik neem nu een half jaar abbonement op de PU , als dat me niet bevalt, misschien wel op de N3
Op maandag 25 november 2002 14:53 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja daar heb ik er ook eentje van, wel leuk idd.
Vooral de editiorials over evolutie van de controller enzo.
quote:jah, en over hoe ze toki tori ofzo maakten
Op maandag 25 november 2002 14:53 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja daar heb ik er ook eentje van, wel leuk idd.
Vooral de editiorials over evolutie van de controller enzo.
quote:is het echt zo speciaal???
Op maandag 25 november 2002 17:04 schreef G1Ace het volgende:
Nog 2 dagen wachten op metroid prime
IK KAN NIET ZO LANG MEER WACHTEN!
quote:GRRRRRRRRRR
Op maandag 25 november 2002 17:19 schreef gieling.com het volgende:[..]
is het echt zo speciaal???
Wat is er precies zo leuk aan dan???
quote:Precies
Op maandag 25 november 2002 17:22 schreef febster het volgende:[..]
GRRRRRRRRRR
, bekijk de filmpjes en had gvd gewoon ff een gast achter die cube uitgeslagen
dan wist je precies waarom het spel zo goed is
quote:Metroid is gewoon tjsaa Metroid
Op maandag 25 november 2002 17:28 schreef gieling.com het volgende:had idd gekunt ja
Maar dat heb ik niet gedaan dus nu mag jij het me vertellen
Ik weet het basis verhaal wel een beetje, maar is het omdat het een 3d schoooter is, met een verhaal, op de cube.
of zijn er meer redenen dat metroid zo geweldig zou zijn????
Ok, vertel
Kortom: het is een gevoel dat je niet kan omschrijven, het gevoel is gewoon "goed", net zoals dat bij bv Zelda altijd goed is
niet uit te leggen waarom, moet je zelf achter komen denk ik
quote:
Op maandag 25 november 2002 17:34 schreef febster het volgende:[..]
Metroid is gewoon tjsaa Metroid
![]()
, ten eerste is het grafisch zo ongeveer t beste op de cube (misschien op RE0/RE4 na), en daarnaast is qua gameplay geheel vernieuwend, nieuwe omgevingen, nieuwe moves (rollen morph ball bv), en niet alleen maar simpel fraggen maar fraggen met puzzels enzo (hoe leg ik dit gvd goed uit) en daarnaast is de besturing zo lekker das niet normaal
Kortom: het is een gevoel dat je niet kan omschrijven, het gevoel is gewoon "goed", net zoals dat bij bv Zelda altijd goed is
niet uit te leggen waarom, moet je zelf achter komen denk ik
quote:
Op maandag 25 november 2002 17:39 schreef gieling.com het volgende:[..]
vin ik een goede uitleg!!!
Ik ben overtuigd!!
ga hem wel eerst altijd ff proberen in de winkel
Probeer maar uit maar ik zweer je dat je er geen spijt van krijgen of je moet al kotsen van het idee dat er een gun in t spel voorkomt
Met behulp van de helm van Samus ga je dus een soort adventure FPS tegemoet. Echt weer iets van Nintendo om iets nieuws te ontwikkelen. Vanuit de ogen van de heerlijke heldin Samus kijk je op al je info in je visor. Switch van battle mode naar scan mode en vice versa. Battle mode geeft je de optie om vijanden te locken en kapot te schieten via het lock and shoot system. Iets wat ongeveer gelijk staat aan de manier hoe je lockte met Panzer Dragoon (Sega). In scan mode zal je bv computers en terminals moeten scannen om deuren en liften te laten functioneren. En dan bedoel ik niet op bv. a drukken om te scannen, maar echt de computer of terminal bedienen via je scan visor. Je zal de onscreen displays moeten verwerken en ook leren. Het is niet zo makkelijk om zomaar een deur te openen.
en kan je levels bereiken die je normaal niet kan bereiken.
Ook de grapics doen zich niet onder van andere games. Wat zeg ik....de graphics zijn zelfs ongekend. Zwaar gelijk aan bv. Halo als niet beter. De levels zijn ongekend gedetailleerd en bieden heel veel extra's zoals bv. natuuromstandigheden. In sommige levels regent het of gaat het sneeuwen. Geloof me dat je niet weet wat je ziet zodra je de effecten op je visor ziet. Over effecten op je visor gesproken. Wist je dat als de temperatuur van een level zich aanpast, je de condens van de adem van Samus op je visor ziet ? We weten het, het klinkt niet normaal, maar het wordt erger. In sommige lens flare levels (waar dus een hoop zon is) zie je de reflectie van het gezicht van Samus in je visor. Ik kan niet wachten totdat ik zoiets meemaak.
quote:maar t heeft geen fur effects alla Star fox
Op maandag 25 november 2002 18:03 schreef Chocobo het volgende:knip...
[b]Ook de grapics doen zich niet onder van andere games. Wat zeg ik....de graphics zijn zelfs ongekend. Zwaar gelijk aan bv. Halo als niet beter. De levels zijn ongekend gedetailleerd en bieden heel veel extra's zoals bv. natuuromstandigheden. In sommige levels regent het of gaat het sneeuwen. Geloof me dat je niet weet wat je ziet zodra je de effecten op je visor ziet. Over effecten op je visor gesproken. Wist je dat als de temperatuur van een level zich aanpast, je de condens van de adem van Samus op je visor ziet ? We weten het, het klinkt niet normaal, maar het wordt erger. In sommige lens flare levels (waar dus een hoop zon is) zie je de reflectie van het gezicht van Samus in je visor. Ik kan niet wachten totdat ik zoiets meemaak.[b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |