quote:Zullen we het hier eens opleuken met wat plaatjes?
Op donderdag 21 november 2002 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Dit is de meest saaie Gamecube page uit dit hele topic.
quote:Yep,.......tis nog wel hoog hoor voor een RE, aangezien de gameplay nog niet gewijzigd is. Het grootste commentaar was volgens mij dat sommige punten nog niet verbeterd zijn zoals: Standaard puzzles,....itembox switching,....controls...
Op donderdag 21 november 2002 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
UHhm..
Zoals ik dus eerder al zei..
Resident Evil 0 krijgt een 8 van Gamespy.com..! Een 8 maar?
Mij maakt het niks uit want ik ben gek op de RE reeks en zal RE0 ook zeker gaan kopen.
quote:
Op donderdag 21 november 2002 15:49 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zullen we het hier eens opleuken met wat plaatjes?
quote:Dat komt omdat ik er niet op gepost had
Op donderdag 21 november 2002 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Dit is de meest saaie Gamecube page uit dit hele topic.
Anyway, het lijkt erop dat Metroid Fusion wel gewoon morgen in de winkels ligt, in plaats van pas in maart.
quote:
Op donderdag 21 november 2002 15:52 schreef SmashBro het volgende:[..]
Dat komt omdat ik er niet op gepost had
Anyway, het lijkt erop dat Metroid Fusion wel gewoon morgen in de winkels ligt, in plaats van pas in maart.
Was dat met Prime ook maar zo !
quote:
Op donderdag 21 november 2002 15:50 schreef Chocobo het volgende:Mij maakt het niks uit want ik ben gek op de RE reeks en zal RE0 ook zeker gaan kopen.
quote:kheb het niet zo met die creepy games, koop hm wel een keer in de aanbieding, en kijk of ik het leuk vind
Op donderdag 21 november 2002 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 21-11-2002 17:08]
quote:die zag ik vorige week al bij Fame.
Op donderdag 21 november 2002 17:35 schreef gieling.com het volgende:
Ff vraagie, wanneer ligt harry Potter 2 in de winkels?!?
quote:als het goed is issie al uit!,
[off topic]
hoe was de premiere eigenlijk ![]()
[/off topic]
quote:Inderdaad, men geeft af op Microsoft omdat het bij de x-box eenzelfde soort techniek gebruikt waarmee ze andere markten kapot gemaakt hebben. Laatst was op het nieuws dat 85% van de prijs van operating systems van Microsoft pure winst was. Ongehoord, maar er is dan ook geen serieuze concurrent. Zodra ze hun zinnen op een markt hebben gezet gaan ze proberen hun software tegen te lage prijzen te dumpen en er zo verlies op te maken (eigenlijk verboden, maar lastig te bewijzen) maar wel marktaandeel te winnen en daarbij ook nog wat van de concurrentie op te kopen. Dat hebben ze bij de besturingssystemen gedaan, bij de browsers, (geprobeerd c.q bezig) bij ontwikkelingstalen en nu bij de spelindustrie. Erg slim, en het moet nog maar bezien of het lukt, maar vrolijk word ik er niet van.
Op donderdag 21 november 2002 14:54 schreef G1Ace het volgende:
als sony het zou hebben gedaan, zou er wat anders tegen worden gereageert
Het is gewoon zo dat er mensen zijn die m$ een groot bedrijf vinden die alleen maar emt geld zit rond te strooien, die enorme verliezen maakt met de x-box en desondanks doorzet
quote:NU
quote:thats the spirit!
Op donderdag 21 november 2002 18:31 schreef G1Ace het volgende:
bij de OS was het anders, maar ze hebben dit gedaan met IE enzo
Office
Ze maken alleen maar winst met Windows, dat is het grootste probleem
Niet met IE, die toch gratis is, niet met office, die zo duur is, niet met de x-box, maar alleen met windows
En daarom dat de X-Box, ook al mag het de beste in kwaliteit van de graphics zijn, ook al zou het de enige zijn die er zou bestaan, zou ik het niet willen kopen
misschien dat ik de ps2 binnenkort erbij aanschaf.
quote:Off topic:
Op donderdag 21 november 2002 17:49 schreef flappiewappie het volgende:[..]
als het goed is issie al uit!,
[off topic]
hoe was de premiere eigenlijk
[/off topic]
Ja het was erg leuk!
2 uur en 40 min zitten, zonder pauze ![]()
Maar het was het waard!!!
Wat een nogelofelijke special effects
quote:ik denk wel dat ie wat moeilijker is
Op donderdag 21 november 2002 19:12 schreef gieling.com het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Harry Potter 2 wat moeiliker is dan deel 1
Die had ik in 2 dagen uitgespeeld
de graphics waren ieder geval wel vooruit gegaan
Wat is eigenloijk het doel van de game Harry Potter (buiten nog meer gld binnen te slepen dan er met de film al verdiend is
)
quote:Vind dit geen goed nieuws
After announcing slumping financial results, Sega of Japan announces that it won't continue to develop sports games for all consoles.
Earlier today in Japan, Sega released its financial results for the last six months, which showed that its operating profit was down 20 percent from the previous year, with revenue down 3 percent. The company still posted a net profit of 1.01 billion yen (about $8 million). Sega said it has been harder than expected to become a cross-platform publisher, and that its initial plans to transition from its hardware-based model were overly optimistic.
A Dow Jones report said that Sega is focusing on improving profits in its "loss-making" sports game operations in the US, which Sega has had big hopes for. While Sega doesn't plan to back down from its fierce competition with Electronic Arts on other platforms, it will completely halt GameCube sports game development as of next year.However, Sega's Gwen Marker has said that the Dow Jones report was speculative, although it included a direct quote from a press conference held in Japan. Sega of America issued a statement saying that the company "is currently examining its Sega Sports lineup to ensure it is bringing the right brands to the right platforms on time at the start of each season. Sega has not announced official changes to its current Sega Sports strategy."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |