abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6920410
quote:
Op donderdag 21 november 2002 10:00 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wat maakt jou dat nou uit. Niet iedereen leest alle topics dus plaats ik de review in zowel de GC sectie als in de XB en MK sectie. Who gives a fuck trouwens what you think mod wannebee !

U go girl..
-
pi_6921559
-_- Het is gewoon irritant om exact dezelfde post 3 keer te zien...

De reden die je geeft is denk ik gewoon dat je populair wilt doen met je insider account, maar dat zal ik maar niet zeggen....

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_6921736
quote:
Op woensdag 20 november 2002 17:31 schreef febster het volgende:
Ik weet het, het is een enorme lap tekst maar voor de ECHT geintresseerden moeten dit maar eens lezen, of het waar is laat ik in het midden, maar wat hij verteld is niet uit te sluiten

*Klik*

Begrijp ik nu goed dat je dus wel pokemon online zou krijgen, maar met GBA graphics?

Wanneer komt GVD nu eens een normaal pokemonspel uit wat tenminste gebruik maakt van de capaciteiten van een normale console ipv dat kleine kutwerk

"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
pi_6921778
Ja, pokemon met de graphics van FFX
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 21 november 2002 @ 12:26:58 #80
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6921788
quote:
Op donderdag 21 november 2002 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

De reden die je geeft is denk ik gewoon dat je populair wilt doen met je insider account, maar dat zal ik maar niet zeggen....

Populair met mijn insider account?

Sorry hoor maar hoe oud ben jij ? Doe eens even normaal joh.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_6921854
20, laten we er maar over ophouden ok?

Ik vond het gewoon raar dat je het 3 keer gepost had... Is dat zo gek?

donderdag 21 november 2002 @ 12:34:34 #82
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6921932
quote:
Op donderdag 21 november 2002 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
20, laten we er maar over ophouden ok?

Ik vond het gewoon raar dat je het 3 keer gepost had... Is dat zo gek?

Misschien ook niet maar ik bedoelde er niks mee hoor !
pi_6921969
Ik ook niet echt hoor... Maar ja...

Let's get back on topic!

Is er al iets bekend over Mario Kart op de Cube??

pi_6922486
quote:
Op donderdag 21 november 2002 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ik vind het wel ok dat Chocobo het hier post. En aangezien ik nooit in het x-box forum kom, ben ik blij dat hij het ook hier heeft gepost
  donderdag 21 november 2002 @ 13:35:54 #85
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6922849
quote:
Op woensdag 20 november 2002 08:54 schreef Luigi het volgende:
Ik speel af en toe een potje SSBM of SBM,
Super Bonkey Mall?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 21 november 2002 @ 13:37:58 #86
11923 I.R.Baboon
pi_6922877
quote:
Op donderdag 21 november 2002 01:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Jij vind het raar dat Microsoft Rare koopt, ik vind het raar dat Nintendo het zover heeft laten komen..

Ga er maar van uit dat Nintendo daar wel z'n redenen voor gehad zal hebben. Ze zijn heus niet achterlijk, dus ze komen vast wel met wat andere gamestudios op de proppen of zo.
  donderdag 21 november 2002 @ 13:39:23 #87
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6922902
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:11 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik vind het wel ok dat Chocobo het hier post. En aangezien ik nooit in het x-box forum kom, ben ik blij dat hij het ook hier heeft gepost

pi_6922955
morgen star-fox! wohaa!!! alleen nog ff mn broer overhalen om mee te betalen
pi_6922963
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ga er maar van uit dat Nintendo daar wel z'n redenen voor gehad zal hebben. Ze zijn heus niet achterlijk, dus ze komen vast wel met wat andere gamestudios op de proppen of zo.

Rare kostte een paar 100 miljoen. Daar kun je heel wat andere leuke gamestudios voor kopen. Daarnaast is er bij Nintendo een machtswisseling geweest, in America en in Japan, waardoor er een hoop nieuwe mensen zijn. Die hebben zogezegd minder binding met Rare.
pi_6923004
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:43 schreef Lexie het volgende:

[..]

Rare kostte een paar 100 miljoen. Daar kun je heel wat andere leuke gamestudios voor kopen. Daarnaast is er bij Nintendo een machtswisseling geweest, in America en in Japan, waardoor er een hoop nieuwe mensen zijn. Die hebben zogezegd minder binding met Rare.

gamestudios kopen? wat dacht je van dat hele online gebeuren, da groeit ook niet aan de boom
  donderdag 21 november 2002 @ 13:47:39 #91
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6923023
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:46 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

gamestudios kopen? wat dacht je van dat hele online gebeuren, da groeit ook niet aan de boom

[offtopic]

Coole icon flap !

donderdag 21 november 2002 @ 13:48:08 #92
11923 I.R.Baboon
pi_6923030
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:43 schreef Lexie het volgende:

[..]

En Rare produceerde gewoon weinig. En aangezien een gebrek aan spellen bij de N64 nintendo's grootste probleem was (al hangt dat samen met het alternatieve cardridgeformaat) dan snap ik wel dat ze liever wat meer gaan samenwerken met Capcom en zo.
pi_6923087
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:47 schreef Chocobo het volgende:

[..]

[offtopic]

Coole icon flap !

dank u
pi_6924103
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:47 schreef Chocobo het volgende:

[..]

[offtopic]

Coole icon flap !

Ik stem in
pi_6924220
quote:
Op donderdag 21 november 2002 14:34 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Ik stem in

ahw, stop it
pi_6924416
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ja..Precies..Maar dan begrijp ik niet waarom mensen klagen dat MS Rare heeft opgekocht.
-
pi_6924608
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:48 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

En Rare produceerde gewoon weinig. En aangezien een gebrek aan spellen bij de N64 nintendo's grootste probleem was (al hangt dat samen met het alternatieve cardridgeformaat) dan snap ik wel dat ze liever wat meer gaan samenwerken met Capcom en zo.

Minder dan 10% van de inkomsten van Nintendo kwam vanuit de spellen van Rare. En dan is zo'n bedrag best wel hoog. In N3magazine stond een heel stuk over de geschiedenis van Rare en de reden waarom Nintendo ze niet helemaal heeft overgekocht. Het was best interessant.
  donderdag 21 november 2002 @ 14:54:09 #98
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_6924648
als sony het zou hebben gedaan, zou er wat anders tegen worden gereageert
Het is gewoon zo dat er mensen zijn die m$ een groot bedrijf vinden die alleen maar emt geld zit rond te strooien, die enorme verliezen maakt met de x-box en desondanks doorzet
nintendo heeft nu de potentie om gebruikmakend van de gcn een groot marktaandeel te krijgen door gebruik te maken van pokemon, alhoewel, dat zal dan alleen voor de kleine kinderen gebeuren.
Dat blijft echter marktaandeel, desondanks
Ik vind het vooral uitstekend hoe de marktaandeel bij de volwassenen werd aangepakt door spellen uit te brengen die echt niet maar voor kleine kinderen oorspronkelijk bedoeld waren (neemt niet van af dat ze leuk zijn, maar toch)
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_6925058
Maar het is toch niet zo kwel voor nintendo, als zo'n winstgevend bedrijf ineens weg gaat
  donderdag 21 november 2002 @ 15:46:18 #100
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6925910
Dit is de meest saaie Gamecube page uit dit hele topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')