quote:U go girl..
Op donderdag 21 november 2002 10:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat maakt jou dat nou uit. Niet iedereen leest alle topics dus plaats ik de review in zowel de GC sectie als in de XB en MK sectie. Who gives a fuck trouwens what you think mod wannebee !
De reden die je geeft is denk ik gewoon dat je populair wilt doen met je insider account, maar dat zal ik maar niet zeggen....
quote:Begrijp ik nu goed dat je dus wel pokemon online zou krijgen, maar met GBA graphics?
Op woensdag 20 november 2002 17:31 schreef febster het volgende:
Ik weet het, het is een enorme lap tekst maar voor de ECHT geintresseerden moeten dit maar eens lezen, of het waar is laat ik in het midden, maar wat hij verteld is niet uit te sluiten
Wanneer komt GVD nu eens een normaal pokemonspel uit wat tenminste gebruik maakt van de capaciteiten van een normale console ipv dat kleine kutwerk
quote:Populair met mijn insider account?
Op donderdag 21 november 2002 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
-_- Het is gewoon irritant om exact dezelfde post 3 keer te zien...De reden die je geeft is denk ik gewoon dat je populair wilt doen met je insider account, maar dat zal ik maar niet zeggen....
Sorry hoor maar hoe oud ben jij ? Doe eens even normaal joh.
Ik vond het gewoon raar dat je het 3 keer gepost had... Is dat zo gek?
quote:Misschien ook niet maar ik bedoelde er niks mee hoor !
Op donderdag 21 november 2002 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
20, laten we er maar over ophouden ok?Ik vond het gewoon raar dat je het 3 keer gepost had... Is dat zo gek?
Let's get back on topic!
Is er al iets bekend over Mario Kart op de Cube??
quote:Ik vind het wel ok dat Chocobo het hier post. En aangezien ik nooit in het x-box forum kom, ben ik blij dat hij het ook hier heeft gepost
Op donderdag 21 november 2002 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
-_- Het is gewoon irritant om exact dezelfde post 3 keer te zien...De reden die je geeft is denk ik gewoon dat je populair wilt doen met je insider account, maar dat zal ik maar niet zeggen....
quote:Super Bonkey Mall?
Op woensdag 20 november 2002 08:54 schreef Luigi het volgende:
Ik speel af en toe een potje SSBM of SBM,
quote:Ga er maar van uit dat Nintendo daar wel z'n redenen voor gehad zal hebben. Ze zijn heus niet achterlijk, dus ze komen vast wel met wat andere gamestudios op de proppen of zo.
Op donderdag 21 november 2002 01:35 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Jij vind het raar dat Microsoft Rare koopt, ik vind het raar dat Nintendo het zover heeft laten komen..
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:11 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik vind het wel ok dat Chocobo het hier post. En aangezien ik nooit in het x-box forum kom, ben ik blij dat hij het ook hier heeft gepost
quote:Rare kostte een paar 100 miljoen. Daar kun je heel wat andere leuke gamestudios voor kopen. Daarnaast is er bij Nintendo een machtswisseling geweest, in America en in Japan, waardoor er een hoop nieuwe mensen zijn. Die hebben zogezegd minder binding met Rare.
Op donderdag 21 november 2002 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ga er maar van uit dat Nintendo daar wel z'n redenen voor gehad zal hebben. Ze zijn heus niet achterlijk, dus ze komen vast wel met wat andere gamestudios op de proppen of zo.
quote:gamestudios kopen? wat dacht je van dat hele online gebeuren, da groeit ook niet aan de boom
Op donderdag 21 november 2002 13:43 schreef Lexie het volgende:[..]
Rare kostte een paar 100 miljoen. Daar kun je heel wat andere leuke gamestudios voor kopen. Daarnaast is er bij Nintendo een machtswisseling geweest, in America en in Japan, waardoor er een hoop nieuwe mensen zijn. Die hebben zogezegd minder binding met Rare.
quote:[offtopic]
Op donderdag 21 november 2002 13:46 schreef flappiewappie het volgende:[..]
gamestudios kopen? wat dacht je van dat hele online gebeuren, da groeit ook niet aan de boom
Coole icon flap !
quote:En Rare produceerde gewoon weinig. En aangezien een gebrek aan spellen bij de N64 nintendo's grootste probleem was (al hangt dat samen met het alternatieve cardridgeformaat) dan snap ik wel dat ze liever wat meer gaan samenwerken met Capcom en zo.
Op donderdag 21 november 2002 13:43 schreef Lexie het volgende:[..]
Rare kostte een paar 100 miljoen. Daar kun je heel wat andere leuke gamestudios voor kopen. Daarnaast is er bij Nintendo een machtswisseling geweest, in America en in Japan, waardoor er een hoop nieuwe mensen zijn. Die hebben zogezegd minder binding met Rare.
quote:dank u
Op donderdag 21 november 2002 13:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
[offtopic]
Coole icon flap !
quote:Ik stem in
Op donderdag 21 november 2002 13:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
[offtopic]
Coole icon flap !
quote:ahw,
Op donderdag 21 november 2002 14:34 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ik stem in
quote:Ja..Precies..Maar dan begrijp ik niet waarom mensen klagen dat MS Rare heeft opgekocht.
Op donderdag 21 november 2002 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ga er maar van uit dat Nintendo daar wel z'n redenen voor gehad zal hebben. Ze zijn heus niet achterlijk, dus ze komen vast wel met wat andere gamestudios op de proppen of zo.
quote:Minder dan 10% van de inkomsten van Nintendo kwam vanuit de spellen van Rare. En dan is zo'n bedrag best wel hoog. In N3magazine stond een heel stuk over de geschiedenis van Rare en de reden waarom Nintendo ze niet helemaal heeft overgekocht. Het was best interessant.
Op donderdag 21 november 2002 13:48 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
En Rare produceerde gewoon weinig. En aangezien een gebrek aan spellen bij de N64 nintendo's grootste probleem was (al hangt dat samen met het alternatieve cardridgeformaat) dan snap ik wel dat ze liever wat meer gaan samenwerken met Capcom en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |