abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157325185
*O* knipper voor Chanty!

En beterschap voor JM :*

Hier een zieke dreumes :{ Heeft vanavond 3x gebraakt, waarvan 2x over mij heen. En de andere keer zat ze op handen en knietjes en kwam het er in golven uit, echt zo enorm zielig. Geen avondeten op, geen fles voor het slapengaan, maar helemaal uitgeput meteen in slaap gevallen.

En dan morgen ook nog even de BMR halen :')
pi_157325688
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:24 schreef Amsel het volgende:
*O* knipper voor Chanty!

En beterschap voor JM :*

Hier een zieke dreumes :{ Heeft vanavond 3x gebraakt, waarvan 2x over mij heen. En de andere keer zat ze op handen en knietjes en kwam het er in golven uit, echt zo enorm zielig. Geen avondeten op, geen fles voor het slapengaan, maar helemaal uitgeput meteen in slaap gevallen.

En dan morgen ook nog even de BMR halen :')
zou ik als ze ziek is toch echt even overslaan :@ als in: uitstellen...
Kwak
pi_157326441
Hij is al een keer uitgesteld, en de huisartsenpost zei dat koorts de enige echte contra-indicatie is. Maar als ze echt heel ziek is doen we het niet hoor. En anders ga ik wel naar de afspraak maar beslis ik ter plekke over wel of geen prik.

Hoe zijn de ervaringen met de BMR hier? Veel last van gehad?
pi_157326757
Ja, hier is de oudste er echt n beetje ziek van geweest. Maar dat was pas na 1,5 week ( zou iets anders kunnen zijn ook, maar leek wel echt van de prik). Schijnt meestal pas na 2 wk ziek(ig) te worden dacht ik bij bmr
pi_157328138
OK, ik ben net alweer ondergespuugd, die BMR gaat dus niet door.
  donderdag 5 november 2015 @ 06:17:11 #181
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157328805
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:06 schreef Amsel het volgende:
Hij is al een keer uitgesteld, en de huisartsenpost zei dat koorts de enige echte contra-indicatie is. Maar als ze echt heel ziek is doen we het niet hoor. En anders ga ik wel naar de afspraak maar beslis ik ter plekke over wel of geen prik.

Helemaal geen last. Beterschap. Lijkt me zo sneu als ze zo moeten spugen ;(
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157329243
Ah wat sneu Amsel, beterschap voor je mini! :*

JM jij ook beterschap :*

Gisteren was ik met F weer naar het museum; waar hij een maand of 2/3 terug de dieren toch wel eng vond was hij nu vol enthousiasme O+ . De 'oof' (olifant), 'vis' (haai :+ ), 'ogul' (vogels), 'boe' (koe), jaja ze waren er allemaal :+ En bij elk bankje wilde hij even 'titten' :D O+

Zo leuk om te zien dat er in een paar maanden zoveel kan veranderen O+
pi_157329264
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:06 schreef Amsel het volgende:

Ik was er een beetje bang voor maar ze heeft nergens last van gehad.

Beterschap voor je kleintje.
S. 2014
J. 2016
pi_157329284
Boaz werd 2 dagen later flink ziek maar of dat door de bmr komt? Arts zei dat reactie na 10 dagen mogelijk was.

Maar zou het in dit geval ook uitstellen :Y
  donderdag 5 november 2015 @ 08:32:00 #185
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_157329368
Grappig die verschillen in tijd van ziek worden van de bmr
Bij mij zei de cb mevrouw 5 dagen, ze kreeg hem vorige week woensdag en heeft tot nu toe nergens last van gehad.

Amsel, beterschap voor je kleintje

En ik vergat helemaal te *O* voor de knipper van chanty

Twinkle, Eva is in augustus 1 jaar geworden.

En sinds gister loopt ze ineens :'( m'n baby wat doe je
Broer en zus liepen beide met 11 maanden.
Ik vind het zo heerlijk dat dit echt een heel ander kind is.

Vandaag heb ik heerlijk een dag voor mezelf en kan niet kiezen wat ik ga doen,
Eerst maar een beetje opruimen ;(
W
Z
E
pi_157329476
Au JM, beterschap!
Welkom Rebel! En een loper :D
Leuk Chanty en Kursor, ziet er erg gezellig uit.
BMR was hier redelijk Amsel, B is er wel ziekjes van geweest. Hangerig, weinig eten, vlekjes etc. Was zo'n 10 dagen na de prik volgens mij.
Maar vooral veel beterschap, arm ding!

Gisteren kwam een goede vriendin gezellig langs voor lunch en zo. Haar zoontje is 8 weken jonger dan B. Dat was dikke, vette pret! Die 2 zagen elkaar gingen lachen en dat is niet meer gestopt. Schaterlachen, achter elkaar aankruipen, duplo bouwen etc. Dit terwijl ze elkaar 6 maanden geleden voor het laatst zagen. Na het middagslaapje zetten we ze in 1 bed, dat was helemaal pret. Ze gingen naar ons zwaaien, zo daaaag mama's wij redden ons wel. In maart gaan we een weekend weg (Landal) met vrienden, we zeiden al: we doen ze wel in 1 slaapkamer ;)
pi_157329611
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:32 schreef rebel-angel het volgende:

Twinkle, Eva is in augustus 1 jaar geworden.

En sinds gister loopt ze ineens :'( m'n baby wat doe je
Broer en zus liepen beide met 11 maanden.
Ik vind het zo heerlijk dat dit echt een heel ander kind is.

Vandaag heb ik heerlijk een dag voor mezelf en kan niet kiezen wat ik ga doen,
Eerst maar een beetje opruimen ;(
Ja see :D
Ik meende me al te herinneren dat die van jou niet ver van de mijne zat. Boaz is van 1 aug :Y
En loopt nog niet want daar is ie te lui voor :X
Wel aan mamas handje en staan is tha bomb. Maar zelf lopen :{w
pi_157330513
De helft van de kindjes op het kdv is ziek thuis gehouden vanwege overgeven, dus we weten in ieder geval waar het door komt :')

BMR doen we nu over 3 weken. En dan ook de oogtest nog een keer, want daar had ze nu geen zin in 8-)

Ik vond de eerste stapjes dit weekend ook zo bijzonder, knalde bijna uit elkaar van trots O+
pi_157331106
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:58 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ja see :D
Ik meende me al te herinneren dat die van jou niet ver van de mijne zat. Boaz is van 1 aug :Y
En loopt nog niet want daar is ie te lui voor :X
Wel aan mamas handje en staan is tha bomb. Maar zelf lopen :{w
Aah gelukkig nog 1 die niet loopt :+ Saar vertikt het ook. :P staan en aan onze handen stappen maar lopen... :{w
S. 2014
J. 2016
pi_157331453
Amsel, lekker virusje dus...op het KDV van B heerst het ook maar dan via de andere kant van het lichaam. Hij is dinsdag op het KDV geweest en meestal wordt hij dan 2 dagen later ziek. En vandaag is hij wederom op het KDV dus extra rompers meegegeven, just in case.
Mijn vrouw voelde zich vanochtend niet zo lekker, duimen dat we er ongeschonden doorheen komen. *)
pi_157343234
Amsel, hopelijk is ze alweer beetje opgeknapt?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157344303
Wat is het rustig in het topic vandaag!

Onze dreumes heeft na de lunch op het kdv weer overgegeven, maar vanavond knapte ze weer wat op. Het avondeten was een Liga, maar het bleef er tenminste in!

Nu nog het vloerkleed en de bank reinigen, want alles ruikt zo zuur..
pi_157344530
Ah gossie Amsel...

Ik knap een beetje op, heb net weer een beetje avondeten gehad (met huils, want zó blij :@ )
Lucas is op oppas-speeldate geweest bij vriendin & dochter van 3 1/2, ging super en ze zijn helemaal gecharmeerd van 'm O+ Bleef maar lachen en knuffelen :D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157344595
Mogen ze ziek op het kdv komen dan? Arm kleintje. Zo sneu als ze zo ziek zijn!

Leuk klinkt dat Fazz, museumsbezoeken. Lijkt me zo leuk om met O ook te gaan doen! En leuk he, dat benoemen :D O is er ook mee begonnen. poe=spoenk, onze stofzuiger (arme kind is er doodsbang van, heeft kennelijk indruk gemaakt. Boe=boek, bebi=popje, pappa=papa en pappa=mamma -O-
pi_157347816
Nou vanochtend leek ze niet meer ziek. Wel pips, maar ze had sinds middernacht niet meer overgegeven en had geen koorts. Toen ik na de lunch belde om te vragen hoe het ging zeiden ze wel dat het handig zou zijn als we haar eerder kwamen ophalen zodat ze niet afgedraaid zou zijn van een hele lange dag, maar ze hoefde niet acuut naar huis ofzo.

Ik kan ook niet wachten tot de eerste woordjes. Er wordt heel veel gebrabbeld, maar behalve HAAAAAAAAI als begroeting aan alles en iedereen komt er nog niet veel begrijpelijks uit.
pi_157348068
Ja, het is echt bijzonder, dat praten. Ook de intonaties. I heeft al heel goed door hoe het werkt. Als ze een koekje of iets anders 'speciaals' wil, dan doet ze een extra lief stemmetje en dan gaat de zin ook zo heel overdreven vragend omhoog. "Mag ik koekje??? En de 'je' van koekje wordt bijna gezongen. :') . En dan doet ze haar hoofdje ook nog scheef. _O_ .

Vanmiddag nadat ik I had opgehaald, lag ze bij me aan de borst, zo lief. En ik had haar best gemist de afgelopen drie dagen waardoor ik van ontroering een beetje tranen kreeg. I keek me ineens aan, kwam omhoog. "Mama huiluh" en gaf me een kusje. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157348763
Awwwww O+ *smelt*
pi_157353813
Aaaah Franny! Wat lief!
Hoe gaat het vandaag Amsel?
pi_157353919
Wat schattig Franny O+

Room, hier begon het ook met 'papa' de hele dag maar tegenwoordig ben ik ook erg in trek :7 Als ik er niet ben vraagt hij de hele tijd naar mij hoor ik van vriend :+ Heb dus hoop! ;)

Wat leuk Exode dat B dan al zo goed samen speelt :) Is ie nog ziek geworden of heeft het virus hem overgeslagen?

Amsel, is ze alweer wat opgeknapt?
pi_157354126
Hier is iedereen "papa" en als ze iemand hoort is dat ook "papa"

Hoe gaan jullie om me de hysterische dramaqueenbuien van de dreumes? En dan bedoel ik gillen schreeuwen huilen en als t kan je hoofd op de grond bonken... alles om je zin te krijgen :') Wij proberen het zoveel mogelijk te negeren maar soms... :X
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')