SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop in ieder geval vooral dat de vervangende gastouder waar ik straks kennis mee ga maken volgende week ook plek heeft. Dat wist de mevrouw van het bureau me niet te vertellen.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 4 november 2015 12:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dit gaat toch om noodopvang, of zijn ze heel strikt in dat criterium?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop in ieder geval vooral dat de vervangende gastouder waar ik straks kennis mee ga maken volgende week ook plek heeft. Dat wist de mevrouw van het bureau me niet te vertellen.
/sluipt weer terug naar de baby's
Dat lijkt me wel, ja.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:03 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Dit gaat toch om noodopvang, of zijn ze heel strikt in dat criterium?
/sluipt weer terug naar de baby's
Was leuk!quote:Op woensdag 4 november 2015 16:21 schreef Chanty het volgende:
Lucas had vanochtend een speeldate met J. van Kursor
[ afbeelding ]
Lekker elkaar rondduwen op de blokkenkar
Lief!quote:Op woensdag 4 november 2015 17:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Fazz dat komt inderdaad omdat je bij KDV per dagdeel betaalt en bij GO per kwartier, scheelt heel veel dus.
Speeldate![]()
Super tof!
Rebel ik herinner me jou nog! Rot joh.. zo'n periode. Fijn dat het nu beter met je gaat! Hoe oud is jouw kleintje inmiddels?
Franny wat gaaf!
Vanmorgen gingen de kindjes naar opa en oma. Ik reed daar de oprit op en Boaz zei pa! pa! pa! En wijzen naar het huis van opa en oma. Zo lief.. .Dus volgens mij heeft ie dat voortaan door
Dat lijkt me echt de ultime trol als kind zijnde.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:29 schreef BlueEyes het volgende:
voor het eenlingenboontje
Zit er niet een verstoot zoals bij vriendinnetje van me... u verwacht een 2ling.
Een week later, goh euh, sorry maar het zijn er 3
zou ik als ze ziek is toch echt even overslaanquote:Op woensdag 4 november 2015 22:24 schreef Amsel het volgende:
knipper voor Chanty!
En beterschap voor JM
Hier een zieke dreumesHeeft vanavond 3x gebraakt, waarvan 2x over mij heen. En de andere keer zat ze op handen en knietjes en kwam het er in golven uit, echt zo enorm zielig. Geen avondeten op, geen fles voor het slapengaan, maar helemaal uitgeput meteen in slaap gevallen.
En dan morgen ook nog even de BMR halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |