Ze moeten content toch rekken he... Duurt nog wel maandje of watquote:Op zondag 22 november 2015 11:34 schreef Reintji het volgende:
http://www.accelerated-id(...)d-forge-of-gods.aspx
Goed, "Comet" was dus Kings Fall, maar die andere roddels over Vex DLC, blijft een beetje stil,..
310+ ghost en 310+ armor of wapen. Ik kreeg een 320 primary en 319 ghost.quote:Op maandag 23 november 2015 07:59 schreef Reintji het volgende:
Gister lekker lopen knallen in IB. Beste loot was een 309 IB zwemvest. Vanavond rank 5 halen (<2000 rep). Daar komt ook nog geinige loot vanaf las ik.
Dat is wel nice, legendary primairy heb ik nog niet boven 300, evenals de helm en voetjes.quote:Op maandag 23 november 2015 08:41 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
310+ ghost en 310+ armor of wapen. Ik kreeg een 320 primary en 319 ghost.
Ik kreeg die IB auto rifle. Nu nog niet echt bruikbaar in pvp maar misschien wel na de nieuwe weapon balancing dus ik bewaar hem nog even.quote:Op maandag 23 november 2015 09:31 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat is wel nice, legendary primairy heb ik nog niet boven 300.
Nee die is van jaar 1.quote:Op maandag 23 november 2015 09:59 schreef Reintji het volgende:
Oh Nerwin's mercy ofzo? Die is wel nice toch?
Silimar's Wrath dus.
Nope, Haakon's Hatchet. Silimar's Wrath is geloof ik nog uit de Y1 Iron Banner.quote:Op maandag 23 november 2015 09:59 schreef Reintji het volgende:
Oh Nerwin's mercy ofzo? Die is wel nice toch?
Silimar's Wrath dus.
Aha, ok. Nou dan wordt de verlanglijst voor rank-up lvl 5 de titan helm en haakon's hatchet dus.quote:Op maandag 23 november 2015 10:22 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Nope, Haakon's Hatchet. Silimar's Wrath is geloof ik nog uit de Y1 Iron Banner.
Nirwen's Mercy kon je de vorige IB kopen bij rank 5. Dat is echt een beest van een pulse rifle, voor mij werkt die zelfs beter dan de Hawksaw. Pulse rifles gaan wel flink generfed worden, dus wordt afwachten wat straks de go-to primary in pvp gaat worden. Nerf is wel terecht trouwens, ik schat dat 95% in Iron Banner een pulse rifle als primary gebruikt.
Je tweede karakter? Dan heb je toch bonus rep? Vandaag gaat het sowieso lekker snelquote:Op maandag 23 november 2015 13:24 schreef VMSDKR het volgende:
Zonet in 35 minuten m'n hunter van IB rank 0 naar 5 geleveled. 5 daily bounties, 1 weekly bounty en 2 wins nodig gehad.
Yep, je krijgt 100% bonus rep op je tweede en derde character. Daarbij is de tempered buff vandaag maximaal, 150% geloof ik. Je kan in en uur klaar zijn als het een beetje mee zit.quote:Op maandag 23 november 2015 13:59 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je tweede karakter? Dan heb je toch bonus rep? Vandaag gaat het sowieso lekker snel
Ja precies, 100% alt buff, 150% tempered buff, dan heb je nog buffs van shader, class item en emblem. Volgens www.ironbanner.info zat ik vandaag in totaal op een bonus van 652%quote:Op maandag 23 november 2015 13:59 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je tweede karakter? Dan heb je toch bonus rep? Vandaag gaat het sowieso lekker snel
Gisteren met weethetevennietmeer nog naar level 5 geknald op mn Titan, beetje sneue rewards, maar wel leuke potjes. Uiteindelijk een 310 Iron Shell ghost, IB laarzen met kak-perks dus geinfused (310) en zondag dus de 309 Chest. Helaas moest ik werken anders was mn Warlock ook nog wat hoger geworden.quote:Op maandag 23 november 2015 20:25 schreef wiebel535 het volgende:
Nou. .. rank 5 kan ik wel vergeten. Goddomme weer een storing bij xbox live.
Yes sir, vanaf uurtje of 20:03quote:Op donderdag 26 november 2015 15:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Normaal fresh run? Graag, Havok is er ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |