Iedere armoe zaaier die ik ken noemt mij een kakker omdat ik daar nooit iets koop!quote:Op maandag 2 november 2015 17:25 schreef nattermann het volgende:
Kaas kopen bij de Lidl en ervolgens klagen over de smaak!
Lidl heeft best wel een heel aantal prima producten, maar op zulke dingen als kaas moet je niet bezuinigen.quote:Op maandag 2 november 2015 17:27 schreef Schnitzel_Koning het volgende:
[..]
Iedere armoe zaaier die ik ken noemt mij een kakker omdat ik daar nooit iets koop!
Ik kan niet begrijpen hoe ze dat kunnen eten!
True, anderzijds is er in mijn dorp op dit moment een trend gaande bij de jumbo die om de zoveel weken een paar 'lokale kazen' te koop aanbiedt. Daar zit soms best wat goeds bij.quote:Op maandag 2 november 2015 17:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gewoon bij de kaasboer halen. Supermarktkaas
Sterker nog kwalitatief verkopen ze beter spul als de AHquote:Op maandag 2 november 2015 17:44 schreef niels0 het volgende:
Wat een gelul. Ze hebben prima kazen. Je moet gewoon niet het goedkoopste nemen.
Extra oude kaas van de Lidl is uitstekend!quote:Op maandag 2 november 2015 17:44 schreef niels0 het volgende:
Wat een gelul. Ze hebben prima kazen. Je moet gewoon niet het goedkoopste nemen.
Had laatst gruyëre-kaas van Lidl. Niets mis mee en verder hebben ze ook prima produkten: Broodafdeling, groente-afdeling, droogvoer-afdeling. Allemaal prima. Ze hebben alleen niet alles, maar ik ga toch geen bronwater van 90 cent per liter bij Delhaze kopen als het bij Lidl 30 cent is per 1,5 liter?quote:Op maandag 2 november 2015 17:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Extra oude kaas van de Lidl is uitstekend!
Als je water in de winkel koopt ben je sowieso een dief van je eigen portemonneequote:Op maandag 2 november 2015 17:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Had laatst gruyëre-kaas van Lidl. Niets mis mee en verder hebben ze ook prima produkten: Broodafdeling, groente-afdeling, droogvoer-afdeling. Allemaal prima. Ze hebben alleen niet alles, maar ik ga toch geen bronwater van 90 cent per liter bij Delhaze kopen als het bij Lidl 30 cent is per 1,5 liter?
Dan ben je gewoon een dief van je portomonnee.
Derhalve onterechte klacht.
Kraanwater is niet te zuipen in Oostende, anders zou ik het ook niet doen en ik hou wel van bruisend..quote:Op maandag 2 november 2015 17:58 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Als je water in de winkel koopt ben je sowieso een dief van je eigen portemonnee.
Voor Nederlanders ja, maar hij heeft het over Delhaize dus zal in België wonen. Is vies, dat kraanwater met chloorsmaakjequote:Op maandag 2 november 2015 17:58 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Als je water in de winkel koopt ben je sowieso een dief van je eigen portemonnee.
Klopt, bij AH ook.quote:Op maandag 2 november 2015 18:36 schreef Forbry het volgende:
Wat een onzin. Over het algemeen zijn de producten bij de Lidl prima of zelfs beter dan bij de AH (dat laatste zeker qua groente en fruit). Heel veel kaas uit de supermarkt, welke supermarkt dan ook (!), smaakt waardeloos/naar plastic. Het enige probleem (geldt eveneens voor de Aldi) is dat ze er gewoon niet alles hebben, dus dat je vaak daarnaast alsnog wel naar een Jumbo/AH/Hoogvliet/etc moet voor sommige dingen.
400g verse kopkaasquote:Op maandag 2 november 2015 18:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
Deze bedoel je zeker?
[ afbeelding ]
Blok plastic
Dan heb je nog nooit Beemster kaas gekocht.quote:Op maandag 2 november 2015 19:41 schreef RickoKun het volgende:
De allergoedkoopste kaas van de jumbo (jong belegen, in zo'n doorzichtig plastic verpakking) vind ik serieus de lekkerste kaas die je van een supermarkt kan krijgen.
Als je iets lekkerders wil hebben moet je naar een kaasboer.
Die vind ik helemaal niet lekker.quote:Op maandag 2 november 2015 19:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit Beemster kaas gekocht.
Ik vind zelfs de duurdere kaas (vooral de plakken) veelal plastic achtig smaken. Vooral de randjes.quote:Op maandag 2 november 2015 19:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit Beemster kaas gekocht.
Deze man weet.quote:Op maandag 2 november 2015 17:29 schreef nattermann het volgende:
Lidl heeft best wel een heel aantal prima producten, maar op zulke dingen als kaas moet je niet bezuinigen.
Gewoon bij de kaasboer halen. Supermarktkaas
wat mij vooral op is gevallen is bij mijn bezoek is dat de producten van de Lidl wel goedkoper zijn, maar dat het voordeel hem vooral zit in het formaat van de verpakking (kip AH; 3 euro voor 300 gram, Lidl; 3,19 euro voor 400 gram). Iets wat handig is voor grotere gezinnen, maar voor mij als single student nutteloos is, want dat is toch te veel voor mij.quote:Op maandag 2 november 2015 18:36 schreef Forbry het volgende:
Wat een onzin. Over het algemeen zijn de producten bij de Lidl prima of zelfs beter dan bij de AH (dat laatste zeker qua groente en fruit). Heel veel kaas uit de supermarkt, welke supermarkt dan ook (!), smaakt waardeloos/naar plastic. Het enige probleem (geldt eveneens voor de Aldi) is dat ze er gewoon niet alles hebben, dus dat je vaak daarnaast alsnog wel naar een Jumbo/AH/Hoogvliet/etc moet voor sommige dingen.
Ik vind die wel te eten hoorquote:Op maandag 2 november 2015 18:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
Deze bedoel je zeker?
[ afbeelding ]
Blok plastic
Lidl is idem troep, vol met kleur en smaakstoffen, smerig vlees, brood waar je een mega pens van krijgt. Ja heel gezond allemaal de lidlquote:Op maandag 2 november 2015 17:21 schreef Schnitzel_Koning het volgende:
Godverdomme die zooi is niet te vreten!!!
Dacht ik probeer eens wat goedkoper te leven door een keer boodschappen te doen bij de Lidl, maar de producten smaken echt nergens naar! Met uitzondering van de kaas, die is gewoon smerig en ik krijg gewoon braakneigingen van de nasmaak die nog steeds in mijn mond hangt!![]()
Hoe the fuck kunnen mensen dat eten?![]()
Klacht: Lidl kwaliteit
Bonusklacht; de Lidl reclame banner links in mijn scherm...
En hoeveel gif zit er op die groentes en fruit?quote:Op maandag 2 november 2015 18:36 schreef Forbry het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En hoeveel gif zit er op die groentes en fruit?
Lidl Duitsland is zeker wel een stuk goedkoper dan Kaufland.quote:Op maandag 2 november 2015 19:27 schreef FritzWepper het volgende:
Daarom Kaufland
Kwaliteit voor Lidl en Aldi-prijzen. Wat zeg ik? Ben er vaak nog goedkoper uit!
In vergelijking met Nederland, sorry, was niet helemaal duidelijk. Duitse Lidl kom ik eigenlijk nooit, Aldi Süd zo af en toe nog eens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:57 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Lidl Duitsland is zeker wel een stuk goedkoper dan Kaufland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |