Iedere armoe zaaier die ik ken noemt mij een kakker omdat ik daar nooit iets koop!quote:Op maandag 2 november 2015 17:25 schreef nattermann het volgende:
Kaas kopen bij de Lidl en ervolgens klagen over de smaak!
Lidl heeft best wel een heel aantal prima producten, maar op zulke dingen als kaas moet je niet bezuinigen.quote:Op maandag 2 november 2015 17:27 schreef Schnitzel_Koning het volgende:
[..]
Iedere armoe zaaier die ik ken noemt mij een kakker omdat ik daar nooit iets koop!
Ik kan niet begrijpen hoe ze dat kunnen eten!
True, anderzijds is er in mijn dorp op dit moment een trend gaande bij de jumbo die om de zoveel weken een paar 'lokale kazen' te koop aanbiedt. Daar zit soms best wat goeds bij.quote:Op maandag 2 november 2015 17:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gewoon bij de kaasboer halen. Supermarktkaas
Sterker nog kwalitatief verkopen ze beter spul als de AHquote:Op maandag 2 november 2015 17:44 schreef niels0 het volgende:
Wat een gelul. Ze hebben prima kazen. Je moet gewoon niet het goedkoopste nemen.
Extra oude kaas van de Lidl is uitstekend!quote:Op maandag 2 november 2015 17:44 schreef niels0 het volgende:
Wat een gelul. Ze hebben prima kazen. Je moet gewoon niet het goedkoopste nemen.
Had laatst gruyëre-kaas van Lidl. Niets mis mee en verder hebben ze ook prima produkten: Broodafdeling, groente-afdeling, droogvoer-afdeling. Allemaal prima. Ze hebben alleen niet alles, maar ik ga toch geen bronwater van 90 cent per liter bij Delhaze kopen als het bij Lidl 30 cent is per 1,5 liter?quote:Op maandag 2 november 2015 17:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Extra oude kaas van de Lidl is uitstekend!
Als je water in de winkel koopt ben je sowieso een dief van je eigen portemonneequote:Op maandag 2 november 2015 17:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Had laatst gruyëre-kaas van Lidl. Niets mis mee en verder hebben ze ook prima produkten: Broodafdeling, groente-afdeling, droogvoer-afdeling. Allemaal prima. Ze hebben alleen niet alles, maar ik ga toch geen bronwater van 90 cent per liter bij Delhaze kopen als het bij Lidl 30 cent is per 1,5 liter?
Dan ben je gewoon een dief van je portomonnee.
Derhalve onterechte klacht.
Kraanwater is niet te zuipen in Oostende, anders zou ik het ook niet doen en ik hou wel van bruisend..quote:Op maandag 2 november 2015 17:58 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Als je water in de winkel koopt ben je sowieso een dief van je eigen portemonnee.
Voor Nederlanders ja, maar hij heeft het over Delhaize dus zal in België wonen. Is vies, dat kraanwater met chloorsmaakjequote:Op maandag 2 november 2015 17:58 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Als je water in de winkel koopt ben je sowieso een dief van je eigen portemonnee.
Klopt, bij AH ook.quote:Op maandag 2 november 2015 18:36 schreef Forbry het volgende:
Wat een onzin. Over het algemeen zijn de producten bij de Lidl prima of zelfs beter dan bij de AH (dat laatste zeker qua groente en fruit). Heel veel kaas uit de supermarkt, welke supermarkt dan ook (!), smaakt waardeloos/naar plastic. Het enige probleem (geldt eveneens voor de Aldi) is dat ze er gewoon niet alles hebben, dus dat je vaak daarnaast alsnog wel naar een Jumbo/AH/Hoogvliet/etc moet voor sommige dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |