Doe eens een linkje?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:24 schreef FredvZ het volgende:
150 is best prijzig als je weet dat je met Jetairfly voor 50 euro meer van Brussel naar de Dominicaanse Republiek kan vliegen met een 787. En dan krijg je er nog eten drinken bij ook tijdens de vlucht.
SPOILER: Toestel was ook wel toe aan een likje verfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fred
We moesten om 7 uur aanwezig zijn. De vertrekhal bij 1 stond helemaal vol. Instapkaarten e.d. duurde lang. Voor mij was er wat misgegaan met een boeking schijnbaar. Daarna werd iedereen opgepropt bij C21. Uiteindelijk vertrokken we 20 min te laat.quote:Op maandag 23 november 2015 10:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks, zag 'm gisteren nog niet direct.
[..]
Oef, dat is ook wel een beroerde plek inderdaad. Nog wat rondgelopen of bijv. achter je in de galley naar buiten gekeken?
[..]
Ah, dat was een mooi plekje den ik. En hoezo rommelig?
Ah, duidelijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:17 schreef ShaoliN het volgende:
We moesten om 7 uur aanwezig zijn. De vertrekhal bij 1 stond helemaal vol. Instapkaarten e.d. duurde lang. Voor mij was er wat misgegaan met een boeking schijnbaar. Daarna werd iedereen opgepropt bij C21. Uiteindelijk vertrokken we 20 min te laat.
Het vee gevoel was aardig aanwezig.
Uitademen niet vergetenquote:Op woensdag 25 november 2015 22:14 schreef Iemand91 het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)14679.jpg]afbeelding[/url] ]
*adem in* Hartsfield–Jackson Atlanta International Airport heeft een wereldrecord gevestigd.
Tussen november 2014 en oktober 2015 heeft de luchthaven 100.260.081 passagiers verwerkt.
Dit is de eerste keer dat een luchthaven dit aantal heeft gehaald in een jaar tijd.
De luchthaven is ook rap op weg om dit aantal in het jaar 2015 ook te halen.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 03:54 schreef flipsen het volgende:
Dat soort humor zou ik vaker willen zien in de luchtvaart
Ach, als je kijkt naar de oude meuk wat ze momenteel hebben vliegen dan is zo'n Dreamliner natuurlijk wel een mooi speelgoedjequote:Op vrijdag 27 november 2015 14:56 schreef FredvZ het volgende:
Ik vind hem wel aardig, maar mag nou wel klaar zijn met dat "Kijk ons eens een 787 hebben" gedoe van KLM. De 787 vliegt inmiddels ook al weer 4 jaar rond en zelfs low-budget carriers waren eerder.
En ze mogen nu ook wel eens met dat ding gaan vliegen, 2 commerciële retourtjes in een week tijd is nou niet echt spectaculair te noemen. Vind het maar een hoop poespas voor een airline die klaagt dat de concurentie zoveel (oneerlijke) voordelen heeft en waar het financieel eigenlijk helemaal niet zo goed gaat.
Staat in hangar 10 voor onderhoud. Heeft al heel wat cycles op haar naam staan.quote:En ze mogen nu ook wel eens met dat ding gaan vliegen, 2 commerciële retourtjes in een week tijd is nou niet echt spectaculair te noemen.
Ach, het is onderdeel van een belangrijke nieuwe fase. Daarnaast is het ook een stukje profileren en PR natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:56 schreef FredvZ het volgende:
Ik vind hem wel aardig, maar mag nou wel klaar zijn met dat "Kijk ons eens een 787 hebben" gedoe van KLM. De 787 vliegt inmiddels ook al weer 4 jaar rond en zelfs low-budget carriers waren eerder.
En ze mogen nu ook wel eens met dat ding gaan vliegen, 2 commerciële retourtjes in een week tijd is nou niet echt spectaculair te noemen. Vind het maar een hoop poespas voor een airline die klaagt dat de concurentie zoveel (oneerlijke) voordelen heeft en waar het financieel eigenlijk helemaal niet zo goed gaat.
Die zijn te groot voor de KLM.quote:Op maandag 30 november 2015 12:20 schreef JamesBontkraag het volgende:
Waarom wil de KLM geen 747-8i's? Dat zou de KLM weer echt toonaangevend maken.
De 777-300ER kan nagenoeg alles wat de 747-8i kan en doet dat efficiënter.quote:Op maandag 30 november 2015 12:20 schreef JamesBontkraag het volgende:
Waarom wil de KLM geen 747-8i's? Dat zou de KLM weer echt toonaangevend maken.
Niet bepaald. KLM propt in de 777-300ER 408 passagiers. (aantal was 425).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |