Ik ben gewoon naar m'n werk gegaan. Thuis zitten helpt helemaal niet in mijn geval. Dan zit ik liever saai wat gegevens in te voeren. Ik moet toch bezig blijven.quote:
Ondanks dat Armin van Buuren meedoet is het nog steeds PRECIES een kopie van alle andere nummers. Lekker veel galm, hip "sfeervol" middenstukje. Echt verschrikkelijkquote:Op maandag 2 november 2015 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor nu de nieuwe Kensington. M'n oren bloeden.
Nou, zet de radio maar gauw op 3 dan!quote:Op maandag 2 november 2015 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor nu de nieuwe Kensington. M'n oren bloeden.
Maar de meute vreet het gewoon. Ook na 5x. Dus waarom zou je dat als band veranderen. Lekker makkelijk geld binnenharken voor zo lang het duurt.quote:Op maandag 2 november 2015 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ondanks dat Armin van Buuren meedoet is het nog steeds PRECIES een kopie van alle andere nummers. Lekker veel galm, hip "sfeervol" middenstukje. Echt verschrikkelijk
Ik snap het wel als het om het geld gaat ja (en dat zal toch wel moeten gezien het hun enige inkomsten zal zijn vermoed ik).quote:Op maandag 2 november 2015 10:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar de meute vreet het gewoon. Ook na 5x. Dus waarom zou je dat als band veranderen. Lekker makkelijk geld binnenharken voor zo lang het duurt.
Ik snap ze wel.
Zat er net aan te denkenquote:Op maandag 2 november 2015 10:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, zet de radio maar gauw op 3 dan!
Ik geef ze ook groot gelijk, alleen snap ik niet waarom 3FM daar aan meedoet.quote:Op maandag 2 november 2015 10:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar de meute vreet het gewoon. Ook na 5x. Dus waarom zou je dat als band veranderen. Lekker makkelijk geld binnenharken voor zo lang het duurt.
Ik snap ze wel.
Ik denk dat optreden voor steeds groter wordende uitverkochte zalen ook best geinig is. Denk alleen niet dat je het op deze manier 15 jaar lang leuk gaat vinden, maar dat zien ze dan wel weer. AC/DC maakt al 40 jaar dezelfde plaat, dus ach.quote:Op maandag 2 november 2015 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap het wel als het om het geld gaat ja (en dat zal toch wel moeten gezien het hun enige inkomsten zal zijn vermoed ik).
Ik zou er zelf als artiest alleen doodongelukkig van worden.
Makkelijk in het gehoor?quote:Op maandag 2 november 2015 10:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik geef ze ook groot gelijk, alleen snap ik niet waarom 3FM daar aan meedoet.
Ze staan allang op eigen benen en hebben die megahitten van 3FM echt niet meer nodig.
Wat ik begreep van Hoogie dit weekend was de andere kanshebber voor de MH Sef.
Dat lijkt mij een veel logischer keuze, gezien hij niet zo vaak gedraaid wordt. Maar nee, de meerderheid gaat maar weer eens voor Kensington. Want makkelijk in het gehoor.
Maar de meeste mensen luisteren ook niet 180 uur per dag naar 3FM.quote:Op maandag 2 november 2015 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Makkelijk in het gehoor?
Godverdomme, dat middenstuk krijg ik zelfmoordneigingen van...
Da's waarquote:Op maandag 2 november 2015 11:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen luisteren ook niet 180 uur per dag naar 3FM.
Naar zelfmoord? Dan zou ik toch eens een afspraak maken!quote:Op maandag 2 november 2015 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's waar
Hij staat hier gewoon de hele dag aan en met een kantoorbaan dwalen je gedachten wel eens af
Het gevoel van zand tussen je tenen doet me denken aan de liefde die jij gaf in het licht van de vuurtorenquote:
Je bent verliefd, dus bevooroordeeldquote:Op maandag 2 november 2015 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het gevoel van zand tussen je tenen doet me denken aan de liefde die jij gaf in het licht van de vuurtoren
Het licht dat draaide om z'n as zoals de aarde het as van jou opneemt
#BlofPoezie
Ga je mond eens spoelen met zeepquote:Op maandag 2 november 2015 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
Dotan
Eigenlijk doet hij ook continu een Kensingtonnetje...
Een middenstuk met veel galm, een koortje met jezelf creëren, dikke toms op de achtergrond van de drums....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |