Nee, sommige bands zijn extra gay!quote:Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef Copycat het volgende:
Oké.
En die gayness geldt voor elke type band?
Zijn dat dildo's?quote:Op zondag 1 november 2015 18:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
orkesten![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nederlandse sambaballenquote:
ja als je ergens een mening over hebt die iemand anders niet bevaltquote:Op zondag 1 november 2015 19:08 schreef Geelman het volgende:
Orkesten zijn onwijs gaaf, zeker als ze een dikke kopersectie hebben. Maar ts is waarschijnlijk onzeker over zichzelf, en probeert zijn onzekerheid te projecteren op mensen die wel plezier maken.
Zeg dan gewoon dat het jouw hobby niet is, in plaats van met termen te gaan strooien als ´gay en depressief´. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op en dat weet je zelf ook wel. In ieder geval, je komt gefrustreerd en onzeker over.quote:Op zondag 1 november 2015 19:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja als je ergens een mening over hebt die iemand anders niet bevalt
ben je onzeker
![]()
![]()
![]()
ben ik ookquote:Op zondag 1 november 2015 19:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat het jouw hobby niet is, in plaats van met termen te gaan strooien als ´gay en depressief´. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op en dat weet je zelf ook wel. In ieder geval, je komt gefrustreerd en onzeker over.
Neuh, ik speel liever in een bandje.quote:Op zondag 1 november 2015 19:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ben ik ook
zullen we samen een hulpgroep beginnen
stumperdquote:Op zondag 1 november 2015 19:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Neuh, ik speel liever in een bandje.
Kom met wat beters.quote:
om vervolgens op facebook te flikkerenquote:Op zondag 1 november 2015 19:16 schreef luckass het volgende:
en dan op een of ander uitgestorven dorpsplein teringherrie gaan staan maken
het ergste van die kutorkesten is nog wel dat de "muzikanten" denken dat ze passanten er een plezier mee doenquote:Op zondag 1 november 2015 19:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
om vervolgens op facebook te flikkeren
Heerlijk. Nog leuker is het om wanneer de terrassen vol zitten, met de voltallige trompetsectie er een solo dubbel fortissimo uit te knallen!quote:Op zondag 1 november 2015 19:16 schreef luckass het volgende:
en dan op een of ander uitgestorven dorpsplein teringherrie gaan staan maken
Naief zijn en denken dat jan op de hoek dit soort muziek maakt met zijn debielenorkest.quote:Op zondag 1 november 2015 19:18 schreef Wintar het volgende:
Mensen belachelijk maken die dit soort bazenmuziek maken.
Wat deed jij toen je die leeftijd had?
Dit is KLB. Verzamelpunt van nihilistische kneuzen voor wie de intromuziek van Fifa 16 het culturele hoogtepunt van het jaar is...quote:Op zondag 1 november 2015 19:18 schreef Wintar het volgende:
Mensen belachelijk maken die dit soort bazenmuziek maken.
Wat deed jij toen je die leeftijd had?
dus nu zeg je zelf een nihilistische kneus te zijn met het intro van fifa als culturele hoogtepunt van het jaar?quote:Op zondag 1 november 2015 19:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dit is KLB. Verzamelpunt van nihilistische kneuzen voor wie de intromuziek van Fifa 16 het culturele hoogtepunt van het jaar is...We kunnen het ze amper kwalijk nemen.
Ik maak zelf cultuur.quote:Op zondag 1 november 2015 19:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
dus nu zeg je zelf een nihilistische kneus te zijn met het intro van fifa als culturele hoogtepunt van het jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |