Nee joh, mooi rood past bij de Sintquote:
quote:
veeg uit de pan moet ie krijgenquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver zeg.. mag je meedoen als piet in de optocht.. krijg je wat vegen.. Ik zou weigeren.
Jij hebt duidelijk het Sinterklaasjournaal niet gezien. Alle schoensmeer was op.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver zeg.. mag je meedoen als piet in de optocht.. krijg je wat vegen.. Ik zou weigeren.
twitter:rosatimmer twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 12:49:25Zometeen komen pieten langs de demonstranten benieuwd hoe NTR het oplost #sintmeppel reageer retweet
Vegen kan ik nog mee leven als compromis voor de mensen die het echt aanstootgevend vinden. Blanke of gekleurde pieten mogen optyfenquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Mocht de laatste niet meer zien nee..quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk het Sinterklaasjournaal niet gezien. Alle schoensmeer was op.
Baan aangeboden gekregen bij TomTomquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom is hij eigenlijk eruit?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Baan aangeboden gekregen bij TomTom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |