abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157262743
Mocht je geen hindoe, arts, advocaat en zelfs geen ingenieur zijn, vertel die vader dan dat je een hypotheek hebt met hele lage maandlasten!

oh shit 15 jaar, dan gaat dat ook niet, je bent fucked jongeman.
pi_157262910
Tja als zij het nog nodig vindt om op die leeftijd naar haar ouders mening te luisteren.. dan helaas!

Advies oke, beslissen doei.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_157262914
Alhoewel 14 en 15.. ga toch nog maar een paar jaartjes buiten spelen.
Relaties op die leeftijd..laat me lachen.

Nee sorry, jullie zijn te jong. Alleen jammer dat het misschien ook aan je afkomt ligt. Hadden ze het dan op de leeftijd gegooid. Zou wss wel een mix zijn.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_157263928
Ik ken dit wel. Laatst ook een 'relatie' gehad met een Hindoestaanse, dit was alleen kort nadat ze haar vorige had geëindigd. In die cultuur wordt het niet gewaardeerd als je binnen een korte tijd met een ander aankomt, families roddelen heel veel.

Ze wilde het dan ook zo veel mogelijk verborgen houden, owee als haar vader erachter kwam, moeder was hier makkelijker in. Het is dan ook niet uitgelopen op een succes, omdat dit gewoon niet kon slagen..
pi_157263934
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 08:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Op die leeftijd had ik ook een hindoestaanse vriendin. Dat zijn afschuwelijke ouders vaak net zo conservatief als Marokkaanse ouders alleen dan ook nog vaak met alcoholmisbruik erbij.

Wij gingen stiekem met elkaar om. Dat was de enige manier.
Damn, dit is fucking herkenbaar, bijna eng zelfs.
pi_157263949
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 12:12 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Met een neger bijna nooit. Of het is een Guyanese Hindoestaan. Die zijn ruimdenkender. Bij hindoes vs moslims ligt het vaak meer aan de kant van de moslims. Die zijn het moeilijkst.
Alleen al het idee dat als je als moslim met een hindoestaanse bent: Wat zullen we eten? Hmm.. geen rundvlees, geen varkensvlees, dan iedere dag maar kip.
pi_157263964
Het scheelt overigens ook wel of je met een modernere Hindoestaanse in aanraking komt. Ouders van desbetreffende persoon hebben vaak nog denkbeelden uit het stenen tijdperk.
pi_157264172
Sterker nog, zelfs een halfbloed Hindoestaan wordt in de ergste gevallen niet geaccepteerd!
pi_157264280
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:44 schreef Judgement13 het volgende:
Sterker nog, zelfs een halfbloed Hindoestaan wordt in de ergste gevallen niet geaccepteerd!
Klopt, laatste tijd is wel enigszins zichtbaar geworden dat, vooral de jongere generatie, zich hiervan afkeert.
pi_157265043

[ Bericht 100% gewijzigd door Judgement13 op 02-11-2015 11:01:29 ]
pi_157265049
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 11:00 schreef Judgement13 het volgende:
@ TS

Je bent gelukkig nog erg jong :-)

Als jullie wat ouder waren geweest, zou je vriendin voor een lastige keuze komen te staan. Het is ook slopend, je gaat dan bijv geruime tijd met elkaar, niet wetende of de ouders je zullen accepteren. Indien de ouders dat niet doen, kan dat ook heel veel met jou als man doen.
pi_157265075
Tevens kijktip, gedeeltelijk van toepassing op jouw situatie: wan pipel.
pi_157265125
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:23 schreef HulkHeld het volgende:
Ik ken dit wel. Laatst ook een 'relatie' gehad met een Hindoestaanse, dit was alleen kort nadat ze haar vorige had geëindigd. In die cultuur wordt het niet gewaardeerd als je binnen een korte tijd met een ander aankomt, families roddelen heel veel.

Ze wilde het dan ook zo veel mogelijk verborgen houden, owee als haar vader erachter kwam, moeder was hier makkelijker in. Het is dan ook niet uitgelopen op een succes, omdat dit gewoon niet kon slagen..
Uit interesse: is de dame in kwestie hindoe of moslim? Hoe reageerde de vader op jullie relatie? Moest zij uiteindelijk ook kiezen?
  maandag 2 november 2015 @ 11:41:59 #44
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_157265579
Dat is geloof voor je. Beter kies je gewoon een leuke meid die niet zo bekrompen is.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_157265604
Gewoon stiekem neuken en als side chick aanhouden
pi_157265753
Dit moet je niet eens willen.

Je inlaten met zo'n inteeltfamilie zorgt voor ongekend veel hoofdpijn.
pi_157273180
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 11:07 schreef Judgement13 het volgende:

[..]

Uit interesse: is de dame in kwestie hindoe of moslim? Hoe reageerde de vader op jullie relatie? Moest zij uiteindelijk ook kiezen?
De dame in kwestie is Hindoestaanse. Het was meer een periode waarin we het bovengemiddeld met elkaar konden vinden, je kan het een relatie noemen maar ze wilde het graag verborgen houden, net zoals bij jou het geval is. Al heeft ze het in jouw geval gewoon aan haar ouders gevraagd, maar in mijn geval zou haar vader het niet waarderen ( zijn woorden waren letterlijk: ik gooi je het huis uit als je binnen een bepaalde periode met een ander aankomt ). De stad waar we elkaar dagelijks zagen (zitten bij elkaar op school) kon ze snel gezien worden door anderen en alleen bij mij thuis, maar dan opnieuw op momenten dat mijn ouders er niet waren want kennis maken was nog wat te vroeg voor haar of plekken ver weg van de stad, konden we doen en laten wat we wilde.
pi_157284556
Jullie zijn nog fucking kinderen. Logisch dat haar ouders het niet goed vinden. :')

In ieder geval, Hindoestanen gaan over het algemeen alleen een relatie aan met iemand van hun eigen volk en eigen godsdienst. Zelfs Hindoestaanse Moslims zijn niet gewild bij de Hindoes. Moslims hebben een zeer slechte reputatie bij Hindoes, maar dat heeft met de geschiedenis van India te maken. Dat hele subcontinent had vroeger te maken met mosliminvasies, wat resulteerde in moord en plundering. Dus die haat jegens Moslims zit er nog goed in.

Blanken worden niet echt gehaat, mits je hoogopgeleid bent en een goede baan hebt. Educatie en een goede baan worden heel erg gewaardeerd. Negers, Marokkanen of blanke tokkies worden never nooit geaccepteerd. Dat meisje gaat verstoten worden als ze met een neger of een tokkie thuiskomt _O-
pi_157286011
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 03:45 schreef Mark031 het volgende:
Jullie zijn nog fucking kinderen. Logisch dat haar ouders het niet goed vinden. :')

In ieder geval, Hindoestanen gaan over het algemeen alleen een relatie aan met iemand van hun eigen volk en eigen godsdienst. Zelfs Hindoestaanse Moslims zijn niet gewild bij de Hindoes. Moslims hebben een zeer slechte reputatie bij Hindoes, maar dat heeft met de geschiedenis van India te maken. Dat hele subcontinent had vroeger te maken met mosliminvasies, wat resulteerde in moord en plundering. Dus die haat jegens Moslims zit er nog goed in.

Blanken worden niet echt gehaat, mits je hoogopgeleid bent en een goede baan hebt. Educatie en een goede baan worden heel erg gewaardeerd. Negers, Marokkanen of blanke tokkies worden never nooit geaccepteerd. Dat meisje gaat verstoten worden als ze met een neger of een tokkie thuiskomt _O-
Of je nou kind bent of niet doet er niet toe in de mate waarin het geaccepteerd wordt. Al ben je 30 als Hindoestaan en je komt met een moslim aan dan wordt dat ook niet gewaardeerd.

De criteria waar de blanken aan moeten voldoen volgens jou vind ik wat overdreven. Het feit dat je niet hoogopgeleid bent en een in hun ogen niet goede baan hebt, wil niet zeggen dat je als tokkie wordt beoordeeld. Daarnaast, moet je voor een rijschool of een franchise daarvan hoog opgeleid zijn? Gezien het feit dat al die rijscholen door Hindoestanen gerund worden, of veelal franchisers zijn. Neuh.
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:49:18 #50
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157287451
Zolang zij thuis woont en haar ouders erop tegen zijn gaat dit niet werken. Als ze van huis is is het waarschijnlijk stiekem en is de kans op slagen ook klein. Je kan proberen haar ouders te leren kennen en hopen geaccepteerd te worden (dan hoop ik in ieder geval dat je VWO doet).

Realistisch gezien, geniet er een beetje van voor zover dat kan, leer ervan en je zal vroeg of laat een ander ontmoeten :) je bent jong. Niets mis met je uiteindelijke droomvrouw pas tussen de 25 - 30 ontmoeten nadat je wat meer ervaring hebt met wat je echt wilt in het leven, ook qua relaties.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_157295985
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 17:53 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

De dame in kwestie is Hindoestaanse. Het was meer een periode waarin we het bovengemiddeld met elkaar konden vinden, je kan het een relatie noemen maar ze wilde het graag verborgen houden, net zoals bij jou het geval is. Al heeft ze het in jouw geval gewoon aan haar ouders gevraagd, maar in mijn geval zou haar vader het niet waarderen ( zijn woorden waren letterlijk: ik gooi je het huis uit als je binnen een bepaalde periode met een ander aankomt ). De stad waar we elkaar dagelijks zagen (zitten bij elkaar op school) kon ze snel gezien worden door anderen en alleen bij mij thuis, maar dan opnieuw op momenten dat mijn ouders er niet waren want kennis maken was nog wat te vroeg voor haar of plekken ver weg van de stad, konden we doen en laten wat we wilde.
Je geeft geen antwoord op de vraag hè.
Er wordt gevraagd of ze hindoe of moslim was. Dat ze Hindoestaans was is duidelijk. Hindoestaans staat niet gelijk aan hindoeïstisch hè. Je hebt ook Hindoestaanse moslims en christenen.
pi_157297789
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:59 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op de vraag hè.
Er wordt gevraagd of ze hindoe of moslim was. Dat ze Hindoestaans was is duidelijk. Hindoestaans staat niet gelijk aan hindoeïstisch hè. Je hebt ook Hindoestaanse moslims en christenen.
Daarmee bedoelde ik hindoe, excuus voor de verwarring.
pi_157447361
Misschien zou je wat interesse kunnen tonen in het hindoeïsme. Dan zien de ouders ook dat jij je best doet. Je hoeft niet meteen gelovig te worden, maar je interesse tonen helpt al wel veel..
Maak eens kennis met die ouders, neem wat Hindoestaanse hapjes mee, of een pasteitje of iets.. maakt niet uit. En lees er wat er over.. en vertel dat je dat echt wel interessant vindt, maar niet zo bent opgevoed.
Dan zien die ouders ook wat voor persoon jij bent en dat hun dochter niet zomaar met iemand gaat. Laat zien dat je respect hebt voor hun geloof/ cultuur.
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_157450349
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 13:39 schreef Miss_paraplu het volgende:
Misschien zou je wat interesse kunnen tonen in het hindoeïsme. Dan zien de ouders ook dat jij je best doet. Je hoeft niet meteen gelovig te worden, maar je interesse tonen helpt al wel veel..
Maak eens kennis met die ouders, neem wat Hindoestaanse hapjes mee, of een pasteitje of iets.. maakt niet uit. En lees er wat er over.. en vertel dat je dat echt wel interessant vindt, maar niet zo bent opgevoed.
Dan zien die ouders ook wat voor persoon jij bent en dat hun dochter niet zomaar met iemand gaat. Laat zien dat je respect hebt voor hun geloof/ cultuur.
Hoewel veel Hindoestanen inderdaad Hindoe zijn, geldt dat zeker niet voor iedereen. Net zo goed zijn die mensen Christelijk, Moslim, of atheïstisch.
pi_157450612
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:14 schreef Tayu het volgende:

[..]

Hoewel veel Hindoestanen inderdaad Hindoe zijn, geldt dat zeker niet voor iedereen. Net zo goed zijn die mensen Christelijk, Moslim, of atheïstisch.
Klopt, maar die van TS zou wel hindoe zijn.
pi_157451085
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:25 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Klopt, maar die van TS zou wel hindoe zijn.
Daar heeft hij niets over gezegd. Enkel dat ze Hindoestaans is.

Alle Nederlanders zijn ook niet Christelijk.
pi_157451282
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:48 schreef Tayu het volgende:

[..]

Daar heeft hij niets over gezegd. Enkel dat ze Hindoestaans is.

Alle Nederlanders zijn ook niet Christelijk.
Hij heeft gezegd 'Ik weet niet hoe het gaat in het hindoeïsme''. Waarom zou je als TS zo'n opmerking maken als ze geen hindoe is? Dan zou dat compleet irrelevant zijn. ;)
pi_157451312
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:00 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Hij heeft gezegd 'Ik weet niet hoe het gaat in het hindoeïsme''. Waarom zou je als TS zo'n opmerking maken als ze geen hindoe is? Dan zou dat compleet irrelevant zijn. ;)
Misschien omdat posters voor hem al reageerden dat ze wel Hindoe zou zijn? Waarschijnlijk weet TS (gezien zijn jonge leeftijd) ook het verschil niet tussen een Hindoestaan en een Hindoe. Net zoals de meeste volwassenen hier.
pi_157451372
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:01 schreef Tayu het volgende:

[..]

Misschien omdat posters voor hem al reageerden dat ze wel Hindoe zou zijn? Waarschijnlijk weet TS (gezien zijn jonge leeftijd) ook het verschil niet tussen een Hindoestaan en een Hindoe. Net zoals de meeste volwassenen hier.
Vanuit TS zijn woorden is het logisch om te denken dat ze hindoe is. Maar voglens jou moeten we niet ervan uitgaan dat TS dit weet? Hij kent haar toch. Als ze moslim of christen was dan had hij dit wel geweten en had hij dit hier gewoon neergezet.

Verder zijn we het beide eens dat hindoestaans niet gelijk is aan hindoeïstisch, daarvoor kun je de eerste post van deze pagina bekijken.
Maar dan blijft dat het in dit geval waarschijnlijk wel zo is.
pi_157451407
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:04 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Vanuit TS zijn woorden is het logisch om te denken dat ze hindoe is. Maar voglens jou moeten we niet ervan uitgaan dat TS dit weet? Hij kent haar toch. Als ze moslim of christen was dan had hij dit wel geweten en had hij dit hier gewoon neergezet.

Verder zijn we het beide eens dat hindoestaans niet gelijk is aan hindoeïstisch, daarvoor kun je de eerste post van deze pagina bekijken.
Maar dan blijft dat het in dit geval waarschijnlijk wel zo is.
Hij heeft geen letter over religieuze achtergrond geschreven. Enkel dat hij verliefd is op een Hindoestaans meisje (een Surinaams meisje van Indiase komaf).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')