abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157228824
Deze ook binnen gehad voor die $9,99 via de Getone app. Ik zocht een oplader met een paar poorten zodat je wat dingen tegelijk kan opladen. Van Tronsmart hebben ze ook zo'n ding maar dan rond de 20 dollar. Qua specs volledig vergelijkbaar dus het rolt waarschijnlijk uit dezelfde fabriek.

Specs
2* 2.4A
1*Quallcomm quick-charge 2.0 poort 12V*1.5A
1 kabel van 80cm erbij

Eigenlijk ziet het ding er gewoon echt prima uit. Ik heb hem even een powerbank laten opladen en dan perst hij er 1,89A uit met de Xiaomi kabel, wat ik ook bij een Anker / Blitzwolf oplader haal. De Aukey kabel die erbij zit (en wel langer is natuurlijk) komt op 1,55A

Na meerdere uren twee powerbanks opladen wordt hij niet bijzonder warm, en heb ik wel vertrouwen in deze oplader. Er zit ook nog een ledje op wat niet irritant fel is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157259455
Heb je de verzendkosten ook betaald? :D

Zit al tijden in m'n winkelmandje, maar die verzendkosten weerhouden me nog van wat impulsaankopen op Getone.
pi_157259510
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:25 schreef Shefkee het volgende:
Heb je de verzendkosten ook betaald? :D

Zit al tijden in m'n winkelmandje, maar die verzendkosten weerhouden me nog van wat impulsaankopen op Getone.
Nee, heb het eens nagevraagd en ze hebben vaak van die limited deals iets van 20 stuks zonder die verzendkosten. Ook met die Mibandjes heb ik er nu 3 stuks binnen gehad zonder dat ik verzendkosten heb moeten betalen. Om 18.00 onze tijd wordt het vaak ververst dus dan kan je je slag slaan :+
Top 5 China producten
  woensdag 4 november 2015 @ 19:20:48 #4
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157319882
Die 12V uitgang lijkt me ook wel interessant icm zo 'n USB-to-DC barrel kabeltje voor 12V spulletjes >:)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 10 november 2015 @ 07:00:35 #5
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_157441856
Heb je ook alledrie de poorten tegelijk zwaar belast? Ik heb te veel adapters gezien die gaan 'klapperen' als je ze flink belast over alle poorten. Niet allemaal wat minder stroom, maar allemaal aan-uit-aan-uit.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_157442148
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 07:00 schreef Bart het volgende:
Heb je ook alledrie de poorten tegelijk zwaar belast? Ik heb te veel adapters gezien die gaan 'klapperen' als je ze flink belast over alle poorten. Niet allemaal wat minder stroom, maar allemaal aan-uit-aan-uit.
Nog niet alle drie tegelijk vol vermogen, wel 2 powerbanks die helemaal leeg waren eraan gehangen, zal morgen even een 3e item leegmaken zodat ik die er ook aan kan hangen en dus alle poorten volledig belast worden. Bij de Tronsmart (specs exact gelijk) had ik hier geen problemen mee in ieder geval.
Top 5 China producten
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:01:14 #7
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_157442523
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:19 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nog niet alle drie tegelijk vol vermogen, wel 2 powerbanks die helemaal leeg waren eraan gehangen, zal morgen even een 3e item leegmaken zodat ik die er ook aan kan hangen en dus alle poorten volledig belast worden. Bij de Tronsmart (specs exact gelijk) had ik hier geen problemen mee in ieder geval.
Heb je een quickcharge-apparaat? Want ik ben juist benieuwd of ik een Galaxy S6, een Galaxy Tab S 8.4, en een iPhone 5s tegelijk aan dit apparaat kan hangen :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_157442572
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:01 schreef Bart het volgende:

[..]

Heb je een quickcharge-apparaat? Want ik ben juist benieuwd of ik een Galaxy S6, een Galaxy Tab S 8.4, en een iPhone 5s tegelijk aan dit apparaat kan hangen :P.
Voor zover ik weet niet, zit nog niet echt op die Chinese apparaten voorlopig.
Top 5 China producten
pi_157537519
quote:
12s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:20 schreef dodge_911 het volgende:
Die 12V uitgang lijkt me ook wel interessant icm zo 'n USB-to-DC barrel kabeltje voor 12V spulletjes >:)
Misschien ben ik nu paranoïa, maar elektronica uit China heeft bij mij de reputatie boem te gaan als je er iets anders mee doet dan waar het bestemd voor is.
Ook zou ik 'em dan eerst even openmaken en nakijken.

But that's mee.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
  zondag 15 november 2015 @ 12:54:48 #10
413572 jm20101
Nostalgie liefhebber
pi_157565247
Het is lastig om te bepalen welke oplader uit China kwaliteit heeft en ook veilig is.
Er zijn sommige laders die te weinig filteren waardoor er 'ruis' ontstaat. In de eerste instantie merk je daar niks van maar je apparaten vinden dat dan niet zo fijn. Daarnaast hebben sommige laders ook te kort aan beveiliging wat ook riskant kan zijn.
Om de lader echt te testen zou je het moeten openmaken en dan de componenten bekijken.

Hier een linkje naar een site die veel Chinese opladers uitgebreid test: http://lygte-info.dk/info/ChargerIndex%20UK.html

Zolang je oplader prima zijn werk doet en je apparaten niet raar gaan doen zou ik het gewoon gebruiken. Echter zal ik dan weer niet de lader onbeheerd in het stopcontact laten.
  zondag 15 november 2015 @ 13:57:42 #11
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157566152
quote:
12s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:20 schreef dodge_911 het volgende:
Moet er wel een chip tussnen, dacht dat die opschaling van voltage werkte met een soort handshake tussen de chip in het ontvangende apparaat en de lader.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:16 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

Misschien ben ik nu paranoïa, maar elektronica uit China heeft bij mij de reputatie boem te gaan als je er iets anders mee doet dan waar het bestemd voor is.
Ook zou ik 'em dan eerst even openmaken en nakijken.

But that's mee.
Dat is het voordeel van de Aukey/Tronsmart/Anker dingen, die zijn fatsoenlijk gebouwd. Dat zie je overigens ook terug in de hogere prijs natuurlijk :).
Van de meeste van die laders zijn wel foto's te vinden van de binnenkant.

Dat quickcharge is overigens een qualcomm dingetje, moeten ze een certificering voor door (dus enige controle is er al geweest).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')