Nee, heb het eens nagevraagd en ze hebben vaak van die limited deals iets van 20 stuks zonder die verzendkosten. Ook met die Mibandjes heb ik er nu 3 stuks binnen gehad zonder dat ik verzendkosten heb moeten betalen. Om 18.00 onze tijd wordt het vaak ververst dus dan kan je je slag slaanquote:Op zondag 1 november 2015 22:25 schreef Shefkee het volgende:
Heb je de verzendkosten ook betaald?![]()
Zit al tijden in m'n winkelmandje, maar die verzendkosten weerhouden me nog van wat impulsaankopen op Getone.
Nog niet alle drie tegelijk vol vermogen, wel 2 powerbanks die helemaal leeg waren eraan gehangen, zal morgen even een 3e item leegmaken zodat ik die er ook aan kan hangen en dus alle poorten volledig belast worden. Bij de Tronsmart (specs exact gelijk) had ik hier geen problemen mee in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 november 2015 07:00 schreef Bart het volgende:
Heb je ook alledrie de poorten tegelijk zwaar belast? Ik heb te veel adapters gezien die gaan 'klapperen' als je ze flink belast over alle poorten. Niet allemaal wat minder stroom, maar allemaal aan-uit-aan-uit.
Heb je een quickcharge-apparaat? Want ik ben juist benieuwd of ik een Galaxy S6, een Galaxy Tab S 8.4, en een iPhone 5s tegelijk aan dit apparaat kan hangenquote:Op dinsdag 10 november 2015 08:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nog niet alle drie tegelijk vol vermogen, wel 2 powerbanks die helemaal leeg waren eraan gehangen, zal morgen even een 3e item leegmaken zodat ik die er ook aan kan hangen en dus alle poorten volledig belast worden. Bij de Tronsmart (specs exact gelijk) had ik hier geen problemen mee in ieder geval.
Voor zover ik weet niet, zit nog niet echt op die Chinese apparaten voorlopig.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb je een quickcharge-apparaat? Want ik ben juist benieuwd of ik een Galaxy S6, een Galaxy Tab S 8.4, en een iPhone 5s tegelijk aan dit apparaat kan hangen.
Misschien ben ik nu paranoïa, maar elektronica uit China heeft bij mij de reputatie boem te gaan als je er iets anders mee doet dan waar het bestemd voor is.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:20 schreef dodge_911 het volgende:
Die 12V uitgang lijkt me ook wel interessant icm zo 'n USB-to-DC barrel kabeltje voor 12V spulletjes
Moet er wel een chip tussnen, dacht dat die opschaling van voltage werkte met een soort handshake tussen de chip in het ontvangende apparaat en de lader.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:20 schreef dodge_911 het volgende:
Die 12V uitgang lijkt me ook wel interessant icm zo 'n USB-to-DC barrel kabeltje voor 12V spulletjes
Dat is het voordeel van de Aukey/Tronsmart/Anker dingen, die zijn fatsoenlijk gebouwd. Dat zie je overigens ook terug in de hogere prijs natuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:16 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Misschien ben ik nu paranoïa, maar elektronica uit China heeft bij mij de reputatie boem te gaan als je er iets anders mee doet dan waar het bestemd voor is.
Ook zou ik 'em dan eerst even openmaken en nakijken.
But that's mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |