abonnement Unibet Coolblue
pi_157228505
Welkom in het centrale Facebook topic!
Facebook wordt met de dag populairder en de klachten groeien ook. Hierom kan een verzameltopic met de meeste klachten wel handig zijn.

Regels
• Dit is géén slowchattopic
• Geen Facebook linkjes/privégegevens posten
• Als je een status van iemand wilt laten zien, typ het over of maak een printscreen waar je de naam weghaalt

Topicreeks
Inmiddels meer dan 50 80 90 topics vol klachten, ergernissen en lachwekkende statusupdates. Keep them coming! Hieronder een linkje naar de hele reeks.

Topicreeks: Mijn 10 Facebook ergenissen




quote:
De tatoeage links is van Persoon 1, die komt gewoon zijn tatoeage showen en krijgt dus veel toffe reacties daarop. Dan staat er ineens een reactie van Joy, die zegt dat ze de tatoeage superlelijk vindt en dat haar eigen tattoo-artist de beste is (de artiest van Joy heeft dat prachtwerk rechts bij Joy gezet). Dan reageert de artiest, dat hij het compliment van Joy waardeert maar dat hij niet de beste artiest is.

Duidelijker kan ik het niet maken :D
pi_157228531
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:17 schreef Gehenna het volgende:

[..]

:? Ik snap niet wat dit plaatje nou moet zeggen :D
Zie TT. Foto is 4 dagen geleden geplaatst en vanmiddag nog maar eens gedeeld omdat er bijna niemand op reageerde. :P
pi_157229400
Tvp
It always seems impossible, until it's done!
pi_157229758
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:58 schreef ViezeFries het volgende:
Tvp
Dat is een ergernis idd
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157232427
quote:
Haha. Deze persoon was een tijd terug op zoek naar nieuwe actrices voor acts.. Ik reageerde want ik heb een acteer/dans/zang opleiding, maar op basis van mijn foto was ik niet welkom, ook al had ik genoeg ervaring. Een tijdje later zag ik deze twee "optreden", Else kon geen noot zuiver zingen en ze stond erbij als een 40-jarige depressieve Elsa met rugproblemen :') 't was best sneu...
pi_157236887
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 20:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is een ergernis idd
ViezeFries is mijn FB-ergernis :Y
pi_157236941
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 00:21 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

ViezeFries is mijn FB-ergernis :Y
Stalker :o
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157236961
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 00:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Stalker :o
Nee man, wij zijn reallife matties *;
pi_157236979
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 00:24 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee man, wij zijn reallife matties *;
Vertel je mattie dan dat TVP niet meer kan ^O^
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157237000
quote:
11s.gif Op zondag 1 november 2015 00:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Vertel je mattie dan dat TVP niet meer kan ^O^
Ik heb hem vanavond juist verteld om TVP te gebruiken _O-
Nu kan ik hem uitlachen; n00b :7
  zondag 1 november 2015 @ 00:35:46 #11
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_157237248
Op een groep met allemaal hippe moeders wordt de vraag gesteld hoe je kindje heet en hoe het had geheten als het van het andere geslacht was geweest....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streepjes er in zijn door mij gepost ivm eventueel google-en op de namen :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 1 november 2015 @ 00:37:18 #12
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_157237286
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 21:45 schreef boriq het volgende:
Halloween is ook weer volop bezig en daarmee ook de (pittige) huismoeders die zichzelf in een allerlei aan kostuums hijsen. Uit algemeen belang maar geen pics. :r :N
Hé! :(
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_157237294
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 00:35 schreef Ireth het volgende:
Op een groep met allemaal hippe moeders wordt de vraag gesteld hoe je kindje heet en hoe het had geheten als het van het andere geslacht was geweest....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streepjes er in zijn door mij gepost ivm eventueel google-en op de namen :D
Wat bezielt die mensen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 1 november 2015 @ 01:38:33 #14
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_157238259
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 00:35 schreef Ireth het volgende:
Op een groep met allemaal hippe moeders wordt de vraag gesteld hoe je kindje heet en hoe het had geheten als het van het andere geslacht was geweest....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streepjes er in zijn door mij gepost ivm eventueel google-en op de namen :D
:'( Die arme koters!
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  zondag 1 november 2015 @ 01:44:38 #15
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_157238308
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:41 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Haha. Deze persoon was een tijd terug op zoek naar nieuwe actrices voor acts.. Ik reageerde want ik heb een acteer/dans/zang opleiding, maar op basis van mijn foto was ik niet welkom, ook al had ik genoeg ervaring. Een tijdje later zag ik deze twee "optreden", Else kon geen noot zuiver zingen en ze stond erbij als een 40-jarige depressieve Elsa met rugproblemen :') 't was best sneu...
Mooi, dan ben je wel heel erg slecht.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_157238310
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 01:38 schreef Isegrim het volgende:

[..]

:'( Die arme koters!
Arme juf en meester :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157238492
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 01:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Arme juf en meester :D
die noemt ze toch gewoon allemaal bij de achternaam (Tokkie)
pi_157241105


Random mensen beschuldigen van pedofilie :r
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_157241296
Grootste ergernis aan facebook is dat ik steeds iets win op mijn mobiel via mijn facebookaccount. Alleen heb ik geen facebook...
  zondag 1 november 2015 @ 16:19:52 #20
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_157247594
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 00:35 schreef Ireth het volgende:
Op een groep met allemaal hippe moeders wordt de vraag gesteld hoe je kindje heet en hoe het had geheten als het van het andere geslacht was geweest....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streepjes er in zijn door mij gepost ivm eventueel google-en op de namen :D
Dan heb ik ook nog wel een leuke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_157247798
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 16:19 schreef zeefje het volgende:

[..]

Dan heb ik ook nog wel een leuke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las klysma :@
  zondag 1 november 2015 @ 17:05:22 #22
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_157248863
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 16:19 schreef zeefje het volgende:

[..]

Dan heb ik ook nog wel een leuke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt gewoon onder kindermishandeling hoor.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_157249236
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 21:45 schreef boriq het volgende:
Halloween is ook weer volop bezig en daarmee ook de (pittige) huismoeders die zichzelf in een allerlei aan kostuums hijsen. Uit algemeen belang maar geen pics. :r :N
Je hebt gewoon de verkeerde vrienden, heb genoten de afgelopen dagen van de diverse foto's van mijn vrouwelijke facebookvrienden.

(onherkenbaar maken lijkt me vrij overbodig bij iemand die een masker op heeft :P )
  zondag 1 november 2015 @ 17:31:31 #24
370431 drakin
vurig typje
pi_157249623
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Je hebt gewoon de verkeerde vrienden, heb genoten de afgelopen dagen van de diverse foto's van mijn vrouwelijke facebookvrienden.
[ afbeelding ]
(onherkenbaar maken lijkt me vrij overbodig bij iemand die een masker op heeft :P )
Ik heb maar geen foto geplaatst.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')