abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157228360
Om te beginnen, vaak is het helemaal geen goed idee om geheugen uit China te bestellen omdat er gestunt wordt met prijzen en de kans aanwezig is dat je corrupt geheugen koopt. Daarnaast kan je bij Nederlandse toko's vaak voor vergelijkbare prijzen geheugen kopen waarvan je weet dat het prima in orde is.

Maar toch....heb ik via de Getone app (moederbedrijf is Aukey) tijdens het rondkijken voor $9,99 dit geheugen gekocht. Goedkoopste prijs in Nederland is ¤10,70 (inclusief adapter) maar ach, ik had nog wat saldo op mijn paypal staan dus wilde het gokje wel wagen. Al eerder ook wat andere dingen daar gehaald zoals de Miband voor dezelfde prijs die ook snel binnen was en alles dus voor dezelfde prijs.

Binnen twee weken thuis ontvangen met een werkende tracking. Het gaat om een kaartje in de originele verpakking maar dus zonder adapter. Dit wist ik al en is voor mij ook geen vereiste omdat ik al zelf genoeg van die adaptertjes heb liggen.

En even ter controle nog een testje gedraaid met Hwtest,kwam hij ook prima doorheen.

Normaliter zou ik ook bij een Nederlands bedrijf het geheugen halen, maar er zijn dus wel goede adresjes als je nog wat saldo op je Paypal hebt of er geen moeite mee hebt om langer te wachten.

[ Bericht 7% gewijzigd door rene90 op 12-11-2015 09:43:24 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157228377
En sowieso was er ook een Ebay / Aliexpress shop met geheugenkaartjes waar andere Chinashoppers positieve ervaringen mee hadden maar die ik even niet kon oprakelen.
Top 5 China producten
pi_157234596
Courtesytrading. Om precies te zijn: http://stores.ebay.com/courtesytrading

Al het geheugen daar is legit, en wordt (in mijn ervaring) relatief snel verzonden. Prijzen zijn goedkoper dan in Nederland, maar het scheelt niet veel meer. Vroeger betaalde je daar wel eens de helft minder voor een sd kaartje, maar tegenwoordig is het maar 10% ofzo.

[ Bericht 12% gewijzigd door SankariNL op 31-10-2015 22:56:17 (ebay link) ]
pi_157238788
11 maanden geleden heb ik deze geheugenkaart gekocht, nog nooit problemen mee gehad.
Hij zit alweer bijna vol met audioboeken dus moet maar eens een grotere kopen, had niet verwacht dat het zo snel vol zou lopen.... had gewoon een veel grotere moeten kopen achteraf bezien ;)

8 GB Class 4 TF Card (Black)
Price: ¤ 3.67

http://www.focalprice.com(...)ck.html?Currency=EUR
pi_157239869
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 02:36 schreef WammesWaggel het volgende:
11 maanden geleden heb ik deze geheugenkaart gekocht, nog nooit problemen mee gehad.
Hij zit alweer bijna vol met audioboeken dus moet maar eens een grotere kopen, had niet verwacht dat het zo snel vol zou lopen.... had gewoon een veel grotere moeten kopen achteraf bezien ;)

8 GB Class 4 TF Card (Black)
Price: ¤ 3.67

http://www.focalprice.com(...)ck.html?Currency=EUR
Dat zou ik dan weer nooit doen, zo'n merkloos kaartje.
Top 5 China producten
pi_157243435
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 08:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat zou ik dan weer nooit doen, zo'n merkloos kaartje.
ach, ondanks dat dit kaartje door HWtest kwam kan het nog steeds een fake zijn dus gewoon no name met transcend logo. Dit gebeurt bij Samsung kaartjes regelmatig iig....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')