Wil jij even niet zo generaliseren?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kun je wellicht teruggaan naar VBL? Denk dat dit allemaal iets te hoog gegrepen voor je is.
Een aantal debielen hier lopen bij elke vrouw op TV te zeiken. En vaak zie ik dat ze normaal gesproken veel in VBL posten. Beter blijven ze daar.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kun je wellicht teruggaan naar VBL? Denk dat dit allemaal iets te hoog gegrepen voor je is.
Een aantal debielen hier lopen bij elke vrouw op TV te zeiken. En vaak zie ik dat ze normaal gesproken veel in VBL posten. Beter blijven ze daar.
Niks mis met Typischquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Humberto is er niets bijquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:28 schreef BlackLining het volgende:
Wat een zelfverheerlijking zegMan man man
Ik vind het wel een mooie terugblikshow.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:28 schreef BlackLining het volgende:
Wat een zelfverheerlijking zegMan man man
Ik heb jou nog nooit eerder hier gezien, pas sinds deze week.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Die rooie" is niet specifiek genoeg in deze VARA-aanbidderijquote:
Nee hoor..quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:29 schreef Typisch het volgende:
robin007bond is er zo eentje die ook alle vluchtelinen terug wil sturen, omdat er een paar vervelend kunnen doen
slecht volk
Je hebt VBL users en je hebt VBL users....quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee hoor..Ik had het ook slechts over een paar rotte appels.
En de goede VBL users, wees welkom.
De users die enkel lopen te zeiken, specifiek heel de tijd over het uiterlijk van vrouwen op TV te praten in plaats van de inhoud etc. kunnen denk ik beter ergens over praten waar ze wat meer verstand over hebben. Sport dus in dit geval.
Maar dit is gewoon een livetopic in TV.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee hoor..Ik had het ook slechts over een paar rotte appels.
En de goede VBL users, wees welkom.
De users die enkel lopen te zeiken, specifiek heel de tijd over het uiterlijk van vrouwen op TV te praten in plaats van de inhoud etc. kunnen denk ik beter ergens over praten waar ze wat meer verstand over hebben. Sport dus in dit geval.
Die middelste is gewoon achterlijk , kan je hem niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:35 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen blij zijn dat een PizzaGeit, WhateverWhatever en Sunri5e hier niet posten, om eens een paar VBL-users te noemen
of klaasweetallesgodquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:35 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen blij zijn dat een PizzaGeit, WhateverWhatever en Sunri5e hier niet posten, om eens een paar VBL-users te noemen
Klopt, dus kunnen we blij zijn dat ze niet posten of watquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die middelste is gewoon achterlijk , kan je hem niet kwalijk nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |