Hoe doe jij dat? Kleertjes (het random hema, prenatal, noppies, h&m spul) verkopen hier nauwelijks... En niemand wil mijn superfijne Lodger wrapperquote:Op zondag 1 november 2015 09:06 schreef NotTheSame het volgende:
Oh ik ben heel de babyuitzet aan het sorteren en verkopen. Binnen een week ben ik al 90% kwijt op MP
!
Kleertjes ben ik nog niet aan begonnen, maar een kennis en de vriendin van m'n neefje zijn zwanger van jongen dus daar gaat denk ik al veel heen.quote:Op zondag 1 november 2015 12:43 schreef mousemicky het volgende:
Spring, klinkt gezellig!
[..]
Hoe doe jij dat? Kleertjes (het random hema, prenatal, noppies, h&m spul) verkopen hier nauwelijks... En niemand wil mijn superfijne Lodger wrapper
Oooh ik dacht alquote:Op zondag 1 november 2015 12:32 schreef -Spring het volgende:
We huurden het dorpshuus met bar en twee aardige bardames.Anders had je me af kunnen voeren nu. Hapjes had ik wel zelf gemaakt btw.
Ah zo, tja, dat grote spul gaat hier voorlopig nog niet wegquote:Op zondag 1 november 2015 13:24 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Kleertjes ben ik nog niet aan begonnen, maar een kennis en de vriendin van m'n neefje zijn zwanger van jongen dus daar gaat denk ik al veel heen.
Maar de badset, schommelstoel, dekentjes en lakentjes etc. was ik zo kwijt. Ik zet ook niet teveel in 1x op MP, maar wel per 'categorie'. Dus toen de badset erop stond heb ik het waskussen, luieremmer, badcapes en alles ook online gezet. Verder niets. Mensen kijken dan naar de andere advertenties en sprokkelen zo het een en ander bij elkaar.
Oh echt he, sta-baby's en loop-baby's en heel-veel-kunnen baby's, ik kijk daar zo naar uit!quote:Op zondag 1 november 2015 09:03 schreef kazy het volgende:
Ooh al die sta-baby's, wat leuk! Ik kan echt niet wachten tot het zover is
Hoe oud is hij nu precies? Wolk is 12 weken en heeft ook nog ieder dag een ontroostbare krijsperiode die ik maar aan krampjes wijt. Tussen 16:00 (is een uurtje eerder sinds het verzetten van de klokquote:Op zondag 1 november 2015 09:29 schreef Mariposas het volgende:
Vannacht maar ongeveer 4 uur geslapen. L werd elk uur wakker en waa nauwelijks te troosten. Darmkrampjes weer volgens mij, dat houdt ook echt nooit op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |