abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2015 @ 08:22:21 #101
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157239781
Hier was het stil vannacht. Vanmorgen 6:45. Ik reken het goed!

Sta Sjaak! Jeetje dat gaat ook ineens snel. Komt door de meet met ingee zeker? Geleerd van R.

Haha NTS, ik las je bericht en zag een foto van een kindje er onder. Ik maar kijken hoe dat een foto kan zijn van piranha die aan de koelkast staat. Is het een reclame foto van abc design. Hahaha snapte er al niks van. Het is zeker zondagmorgen ;)
pi_157239876
Ik keur vannacht goed als goede nacht na de dag die we hebben gehad. Gister op visite geweest, uur in de auto. Daar van 2 tot 11 uur gezeten. Ze heeft alleen maar lief gespeeld, geknuffeld en gelachen. Is om half 8 in het campingbedje gaan slapen . Overtillen in de Maxi Cosi? Geen kik. Autorit terug? Geen kik. Thuis even een schone luier en drinken en daarna meteen doortukken. Om 6 uur heeft ze gedronken en nu slaapt ze nog.

Zo fijn dat dat kleine meisje gewoon lekker mee doet. Daar kan ik nog wel wat van leren. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_157239903
NTS, ik zag Piranha op fb, hij weet waar de danoontjes staan! O+

Wij kibbelen ook veel, we praten er wel over, wat is er aan de hand? Zijn we boos op elkaar of is het stress van week / slaapgebrek / etc?

De nachtvoeding is weer vast terug trouwens! Maar dat stelt niet veel voor: M maakt een fles, R drinkt tussen ons in in bed, kwartiertje op mama liggen tot ze weer diep slaapt en dan kieper ik haar weer terug.
Vannacht 22-2-6, dat is vrij standaard tegenwoordig.
pi_157239974
Ooh al die sta-baby's, wat leuk! Ik kan echt niet wachten tot het zover is :D

Over dat kibbelen dat valt hier reuze mee. Meestal ben ik geïrriteerd (9/10 keer omdat ik moe ben). Hij hoort dan mijn gezeur aan, bromt iets als reactie en gaat weer verder met wat hij aan het doen was. Mijn gemopper gaat ook standaard over het huishouden. (Oja ik ging een huishoudster zoeken..)

Fijn al die goede nachten! Na de hele dag slapen gisteren, sliep M. ook nog door van 21.30-5.45 uur en sinds die voeding + poepsessie ligt ze te slapen! Straks nog even temperaturen maar ik heb het idee dat ze wel weer beter is. (Tijdens het verschonen was ze weer helemaal vrolijk.) Hopelijk kunnen we vandaag eindelijk de gordijnen in haar kamer ophangen, zodat ze over kan naar het ledikantje (*snif*)

Nu geniet ik nog even van de rust. Man en baby slapen dus ik zit lekker te relaxen op de bank O+
  zondag 1 november 2015 @ 09:06:13 #105
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_157239985
Hahaha Shop, goeiemorgen :O c_/ !
En een goede nacht *O*!

Kris dat is echt wel relaxed zeg! Dat heb ik bij beide nooit voor elkaar gekregen.

Ingee die heeft ie inderdaad gezien ja, maar daar blijft het ook nog wel even bij. Het is dat Draak momenteel op lucht, liefde en toetjes leeft anders stonden ze daar niet ;).
En fijn dat de nachtvoeding zo makkelijk gaat, maar het is natuurlijk fijner zonder ;).

Oh ik ben heel de babyuitzet aan het sorteren en verkopen :o. Binnen een week ben ik al 90% kwijt op MP :o!
pi_157239997
Hier ook een goede nacht! 23.15 (tot 00.30, maar ok), 5 en 7.45. :o. Zo lang hebben we in geen tijden uitgeslapen, dank je, I! O+. En nu zit ik na te kijken. :+ .

Baard en ik zijn elkaar soms wel echt even kwijt (geweest), dit afgelopen jaar. Kortere lontjes door het slaapgebrek, en je loopt elkaar snel voorbij in de drukte van alledag. Aan de andere kant zijn we vooral in de weekenden wel ondernemender, we gaan sneller nog even lekker wandelen 's middags, bijvoorbeeld. Dan hebben we toch weer even bewust tijd en aandacht voor elkaar. :). Het snauwen beperkt zich gelukkig ook voornamelijk tot de nachten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_157240008
Ketel deed niet mee met de goede nachten helaas. Om 01:00, 3:00 en 4:30 nachtvoedingen. Pffff.
  zondag 1 november 2015 @ 09:29:35 #108
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157240117
Vannacht maar ongeveer 4 uur geslapen. L werd elk uur wakker en waa nauwelijks te troosten. Darmkrampjes weer volgens mij, dat houdt ook echt nooit op... :{
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_157240205
Een staande Sjaak en Piranha! Dat gaat hard!

Mijn man heeft vannacht honkbal gekeken bij een vriend en was rond 5:45 uur thuis, en daarmee heeft hij naast mij ook O wakker gemaakt. Maar ik was toch al wakker dus kwam eigenlijk wel goed uit! En daarna heeft hij braaf tot 8:45 doorgeslapen!

We hebben gisteren in het bos onze eerste gezinsfoto's gemaakt (afgezien van de foto vlak na de bevalling)! Met zelfontspanner, dus er is maar 1 foto waarop O naar voren kijkt, maar ik ben er blij mee!
pi_157240575
:* voor de butnachten en *O* voor de goede!

N. deed vannacht een 20.30-21.30-00.30 (alleen speen)-03.30-07.30-09.00-? Ik reken hem goed! *O* Ze lijkt de laatste nachten weer wat langer zonder voeding te kunnen, zo fijn!

Helaas sliep ik minder. }:| Man had een Halloweenfeest en kwam pas om 04.30 thuis. Prima, maar toen ik om half 1 wakker werd om N.'s speen terug te stoppen ging ik toch onbewust wachten tot hij terugkwam. :') Ik heb nog wel wat geslapen tussendoor, maar niet echt lekker.
pi_157240929
Oh wat goed, nts! Niks gebroken verder tijdens zn val?

Wij gaven gisteren een feestje met zo'n 60 volwassenen en 20 kinderen. R heeft zo genoten. :D Ze heeft over de hele dag maar een half uurtje geslapen,is van arm tot arm gegaan (ik moest r af en toe echt zoeken omdat het wel tijd was voor een voeding) en heeft alleen maar gelachen. :D O+
  zondag 1 november 2015 @ 11:52:45 #112
348178 NotTheSame
pi_157241545
Aahw toch nog prutnachten voor sommigen dus -O- .

Spring neu, alleen een rode plek op z'n voorhoofd maar dat is al weer weggetrokken.

En zo'n groot feest, woow :o . Ik ben al blij als ik 15 man van eten en drinken kan voorzien :') .
pi_157242243
We huurden het dorpshuus met bar en twee aardige bardames. 8-) Anders had je me af kunnen voeren nu. Hapjes had ik wel zelf gemaakt btw.
  zondag 1 november 2015 @ 12:43:58 #114
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157242491
Spring, klinkt gezellig!

quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 09:06 schreef NotTheSame het volgende:
Oh ik ben heel de babyuitzet aan het sorteren en verkopen :o. Binnen een week ben ik al 90% kwijt op MP :o!
Hoe doe jij dat? Kleertjes (het random hema, prenatal, noppies, h&m spul) verkopen hier nauwelijks... En niemand wil mijn superfijne Lodger wrapper :'(
  zondag 1 november 2015 @ 13:24:12 #115
348178 NotTheSame
pi_157243303
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 12:43 schreef mousemicky het volgende:
Spring, klinkt gezellig!

[..]

Hoe doe jij dat? Kleertjes (het random hema, prenatal, noppies, h&m spul) verkopen hier nauwelijks... En niemand wil mijn superfijne Lodger wrapper :'(
Kleertjes ben ik nog niet aan begonnen, maar een kennis en de vriendin van m'n neefje zijn zwanger van jongen dus daar gaat denk ik al veel heen.
Maar de badset, schommelstoel, dekentjes en lakentjes etc. was ik zo kwijt. Ik zet ook niet teveel in 1x op MP, maar wel per 'categorie'. Dus toen de badset erop stond heb ik het waskussen, luieremmer, badcapes en alles ook online gezet. Verder niets. Mensen kijken dan naar de andere advertenties en sprokkelen zo het een en ander bij elkaar.
  zondag 1 november 2015 @ 13:24:54 #116
348178 NotTheSame
pi_157243321
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 12:32 schreef -Spring het volgende:
We huurden het dorpshuus met bar en twee aardige bardames. 8-) Anders had je me af kunnen voeren nu. Hapjes had ik wel zelf gemaakt btw.
Oooh ik dacht al _O- !
Fijn dat het zo gezellig was!
  zondag 1 november 2015 @ 13:30:30 #117
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157243428
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 13:24 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Kleertjes ben ik nog niet aan begonnen, maar een kennis en de vriendin van m'n neefje zijn zwanger van jongen dus daar gaat denk ik al veel heen.
Maar de badset, schommelstoel, dekentjes en lakentjes etc. was ik zo kwijt. Ik zet ook niet teveel in 1x op MP, maar wel per 'categorie'. Dus toen de badset erop stond heb ik het waskussen, luieremmer, badcapes en alles ook online gezet. Verder niets. Mensen kijken dan naar de andere advertenties en sprokkelen zo het een en ander bij elkaar.
Ah zo, tja, dat grote spul gaat hier voorlopig nog niet weg ;). En ik heb idd ook altijd onderaan mijn advertentie staan dat ik nog veel meer babyspul te koop heb, en het werkt wel, mensen klikken dan vaak door (ik zie t aan het aantal views op kleding). Voorlopig nu alleen even de te kleine kleding, en daarvan lopen alleen de merk-jumpsuits wel redelijk...
pi_157243925
Ik breek even in met één van de belangrijkere vragen des levens ( :P :') ):

Iemand ergens al baby Pieten mutsjes gezien? Ik bedenk me net dat je altijd doodgegooid wordt met die dingen, maar nu heb ik eindelijk een baby voor erin en nu heb ik ze nog nergens gezien... -O-
Ik zoek eigenlijk een 12 mnd maatje trouwens, aangezien mijn baby nu al een hoofdomtrek van 46cm heeft :+
pi_157244166
Wij kregen vorig jaar een pietenmuts van de buren, volgens mij kwam die bij Prenatal vandaan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 1 november 2015 @ 13:59:22 #120
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157244219
Heb bij Prénatal Pieten mutsen gezien, ook al kerstmutsen trouwens.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_157244315
^O^ Top, ga ik daar van de week even kijken, thanks!

Zag in het foldertje inderdaad al wel een kerstmuts staan, maar die hebben we al gekregen en ga er nog één zelf maken ;)

Edit: geschikt voor 0-6 maanden, dat gaat 'm dus niet worden :N

[ Bericht 18% gewijzigd door twist02 op 01-11-2015 14:57:22 ]
  zondag 1 november 2015 @ 19:53:16 #122
409579 LuDann
All the way
pi_157253299
Wat fijn Kris, dat jullie baby zo lekker daarin meegaat. Ik denk dat dat hier niet zou lukken. Maar wie weet komt dat nog.
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 09:03 schreef kazy het volgende:
Ooh al die sta-baby's, wat leuk! Ik kan echt niet wachten tot het zover is :D
Oh echt he, sta-baby's en loop-baby's en heel-veel-kunnen baby's, ik kijk daar zo naar uit! O+ Wat fijn dat het weer wat beter gaat met M.

quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 09:29 schreef Mariposas het volgende:
Vannacht maar ongeveer 4 uur geslapen. L werd elk uur wakker en waa nauwelijks te troosten. Darmkrampjes weer volgens mij, dat houdt ook echt nooit op... :{
Hoe oud is hij nu precies? Wolk is 12 weken en heeft ook nog ieder dag een ontroostbare krijsperiode die ik maar aan krampjes wijt. Tussen 16:00 (is een uurtje eerder sinds het verzetten van de klok :P ) en 20:00 standaard elke dag en het wil wel eens uitlopen tot een uur of 12. Zou fijn zijn als dat toch eens over ging.

Klinkt heel gezellig Spring, zo'n groot feest!
  zondag 1 november 2015 @ 19:56:10 #123
409579 LuDann
All the way
pi_157253394
Pff, mijn man en ik zijn al de halve dag bezig met het pasteuriseren van mijn vriezervoorraad melk. Ik blijk 3,7 liter te hebben liggen en daar ben ik heel blij mee natuurlijk maar wat een werk zeg... We doen dat omdat Wolk en ik toch spruw hebben, en waarschijnlijk al een behoorlijke tijd. Ik weet pas sinds gisteren wat pijnvrij borstvoeden is. :') Dacht dat die pijn erbij hoorde voor mij, voel me best stom nu. :')
pi_157254144
Krampjes zijn hier ook nog volop aanwezig, kan me niet herinneren dat de oudste daar ook zoveel last van had. Vandaag ook weer. Beetje jammer is wel dat mama de enige is die mag troosten. En ook nog spuitluiers tot op rug erbij (waardoor ik hem om 3u vannacht nog even een volledige nieuwe outfit kon aantrekken, en net nog een keertje). Heb de luiers maat 3 maar uit de kast gehaald, geen zin om vannacht weer te moeten omkleden.

Pfoei LuDann, dat klinkt inderdaad tijdrovend, maar wow, wat een voorraad! Fijn hoor! En helemaal fijn dat je nu pijnloos kan voeden. Jammer dat je nu pas de reden hebt gevonden van de pijn maar beter laat dan nooit toch?
  zondag 1 november 2015 @ 20:33:14 #125
409579 LuDann
All the way
pi_157254573
Oei, lastig Mineola, dat je man het niet even over kan nemen. Dat is wel waardoor ik het volhoud, dat ik haar soms even af kan geven en naar een kamer kan gaan waar ik dat gekrijs niet hoor. Hier ook een kakjepakje vannacht, evenals de voorgaande nacht.

Ja, beter laat dan nooit hoor, helemaal waar. Ik had me al bij de pijn neergelegd dus dat het dan toch zonder kan is natuurlijk geweldig. Ben heel trots op mijn voorraad. :Y Bij mijn moeder ligt nog een halve liter, maar dat mag zij pasteuriseren. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')