Domracheva ligt de hele zomer onder Bjoerndalen, doe mij maar Lauraquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:18 schreef komrad het volgende:
Er zijn zo veel vragen te stellen over biatlon![]()
* hoe komt het dat de biatletes uit de mindere landen over het algemeen zo ver achter blijven op de latten. De verschillen in de loipe tussen de echte top en het 'achter'veld lijken relatief nog veel groter te zijn dan met normaal langlaufen
* als je op de schietbaan af gaat, is het normaal rustig aan te doen om je hartslag onder controle te krijgen. Is er ook sprake van extra zenuwen op de schietbaan of is dat zo veel getraind dat het vooral automatisme is?
* bij langlaufen is het waxen een echte specialiteit geworden. Hoe doen jullie dan met een kleine ploeg? Hebben jullie een eigen vrouw/man of wordt er door de ISU iets geregeld voor de kleinere landen?
* Hoe train je het schieten? Is dat vooral in gesimuleerde wedstrijdsituaties onder hoge hartslag of train je deel ook in rust op accuraat schieten?
* In het laatste rondje zie je mensen vaak kapot gaan en wordt het verschil gemaakt. Hoe zorg je er voor dat je goed verdeeld en toch voldoende snelheid maakt in de eerste rondjes?
* Wie is je voorbeeld? en aan welke biatlete heb je een enorme hekel?
* Waar trainen jullie in de winter? Helpen de grote landen jullie om te sport te ontwikkelen?
* Ole Einar Bjorndahlen of Bjorn Daehli?
* Tora Berger of Marit Bjoren?
* en speciaal voor heywoodu: Laura Dahlmeijer of Daria Domracheva?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik was nog bezig een derde optie toe te voegenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Domracheva ligt de hele zomer onder Bjoerndalen, doe mij maar Laura
Dat zou niks veranderd hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:23 schreef komrad het volgende:
[..]
ik was nog bezig een derde optie toe te voegen
dat weet ik, maar ze is wel mijn geheimfavoritquote:
In nieuwsberichten op de site schrijf ik ze wel goed, voor posts op het forum vind ik het teveel moeitequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:32 schreef Fogel het volgende:
"Heb je nooit de neiging om je tegenstanders overhoop te knallen?"
En ja, dat vraag ik me serieus af.
Tevens schrijven jullie de Noorse namen fout. Ter behoeve van copy/paste: æøåÆØÅ.
ik denk dat biatlon een enorm frustrerende sport is, zeker als je het laatste schot mist voor de winst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:32 schreef Fogel het volgende:
"Heb je nooit de neiging om je tegenstanders overhoop te knallen?"
En ja, dat vraag ik me serieus af.
Tevens schrijven jullie de Noorse namen fout. Ter behoeve van copy/paste: æøåÆØÅ.
Zover zijn deze twee dames in elk geval nog niet gekomenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:48 schreef komrad het volgende:
[..]
ik denk dat biatlon een enorm frustrerende sport is, zeker als je het laatste schot mist voor de winst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een beetje geluk komt het deze week dus
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat dacht ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op maandag 16 november 2015 14:52 schreef Fogel het volgende:
Ze kunnen er voor kiezen om de niet-Schengen aankomst via 'landsideæ te laten gaan (aannemende dat ze verder vliegen naar een Schengenland), maar dan moeten ze wel opnieuw de security check door.
Als je zeker wil weten dat je ze ziet boek je een flexibel ticket ("fully refundable" of een supergoedkope die gewoon wegmikt na "gebruik"), dan mag je gewoon de security check door.
Of als je een perspas hebt, neem even contact op met Schiphol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben in principe een paar uur de tijd en vliegen daarna inderdaad door naar een ander Schengenland (Zweden). Ik denk dat ik gewoon de "gok" neem dat dat allemaal geen problemen veroorzaakt en dat we elkaar in de aankomsthal even kunnen zien. Dan redelijk ruim op tijd weer richting security check en dan moet het denk ik wel goed gaan komen
Perspas heb ik helaas niet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Hou er wel rekening mee dat ze wat vragen gaan krijgen omdat ze zonder baggage de douane door willenquote:Op maandag 16 november 2015 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Ze hebben in principe een paar uur de tijd en vliegen daarna inderdaad door naar een ander Schengenland (Zweden). Ik denk dat ik gewoon de "gok" neem dat dat allemaal geen problemen veroorzaakt en dat we elkaar in de aankomsthal even kunnen zien. Dan redelijk ruim op tijd weer richting security check en dan moet het denk ik wel goed gaan komen
Perspas heb ik helaas niet
11.50 geland, 12.30 waren ze al door de paspoortcontrole en zaten we al te drinkenquote:Op donderdag 19 november 2015 23:39 schreef Fogel het volgende:
Hoe is het afgelopen? Heb je antwoorden gekregen?
Als de NOS een perspas kan krijgen, dan moet Fok.nl al helemaal een perspas krijgenquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als de NOS een perspas kan krijgen, dan moet Fok.nl al helemaal een perspas krijgen
Op Fok.nl weet je het nieuws eerder dan bij de NOS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |