Die zal ik ook niet doenquote:Op donderdag 5 november 2015 14:42 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik heb die check één keer bij de Jumbo gedaan maar m'n moeder was er toen bij dan is het makkelijker.![]()
Die groente check is ook wel lastig in een kleine buurt super en dan al die prijzen invoeren terwijl je steeds in de weg staat voor andere klanten.Zou me verbazen als die goedgekeurd wordt heb mn best gedaan op de foto's maar denk niet dat alles goed in beeld staat. Wat een werk voor 2 euro.
Ja ik wil ze ook wel doenquote:Op donderdag 5 november 2015 14:58 schreef Albert86 het volgende:
Net weer twee opticienchecks gedaan. Schiet lekker op deze week als ze goedgekeurd worden.
Ik ben lvl3 en kan ze gewoon doen. Ze stonden eerst wel op lvl4, maar is blijkbaar veranderd.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik wil ze ook wel doenMaar helaas. Ben nog net geen level 3 en je bent level 4 of 5 nodig.
quote:Op donderdag 5 november 2015 15:09 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik ben lvl3 en kan ze gewoon doen. Ze stonden eerst wel op lvl4, maar is blijkbaar veranderd.
Die kan je gewoon doen met lvl 3, heb er al 3 gedaan deze weekquote:Op donderdag 5 november 2015 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik wil ze ook wel doenMaar helaas. Ben nog net geen level 3 en je bent level 4 of 5 nodig.
Winkelcentrum is vervelend inderdaad! Wat je kunt doen is het adres in je navi invoeren en dan op lopen zetten. Wil wel eens helpen, succes!quote:Op donderdag 5 november 2015 15:20 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik loop nu in een best wel groot winkelcentrum waar ik nooit kom en ik kan die verdomde Pearl niet vinden.
Hopelijk morgel level omhoog. Ik aas op de baby melk checks maar wedden.. Om 12:00 allemaal pleite.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:48 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Die kan je gewoon doen met lvl 3, heb er al 3 gedaan deze week
Ik pak ze allemaalquote:Op donderdag 5 november 2015 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hopelijk morgel level omhoog. Ik aas op de baby melk checks maar wedden.. Om 12:00 allemaal pleite.
Ik ookquote:
Komen er steeds meer bij nog volgens mijquote:Op donderdag 5 november 2015 17:53 schreef eenjongen... het volgende:
Volgens mij staan er een stuk minder in dus ze zullen er deze ook minder nodig hebben
Dat is echt balen idd! Soms heb je zo'n dag dat alle checks fout gaan!quote:Op donderdag 5 november 2015 17:56 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Nou ik ben er wel weer even klaar mee.Groentecheck afgekeurd maar die zag ik wel aankomen. Ook de Pearl afgekeurd omdat ik raamstickers niet genoemd zou hebben maar die heb ik er wel in staan maar niet goed genoeg ofzo, en ik had de vragen over de etalage (seizoensgebonden ja/nee, met oog voor detail ja/nee) niet ingevuld want er was geen etalage. Alleen die borden van Pearl en wat stickers, geen producten uitgestald niks. En bij een andere Pearl was dat wel goed en nu niet.
En vervolgens ook nog twee andere opticiens omgedraaid per ongeluk, de foto's van de ene in de verkeerde opdracht en andersom dus die zullen ook wel afgekeurd worden.En wel al die brillen en alles staan tellen.
Wel een oliebol gegeten (en goedgekeurd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |