Ik mis die smeltkroes van debiele turken agressieve marokkaantjes irritante zwarten en ongewassen pakistanen in lange gewaden niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:07 schreef Ryon het volgende:
Blijf inderdaad weg uit Amsterdam. Je wordt niet gemist.
Geen niggers poppen met AK's in de backquote:
dat moet dat wel een dorp in "the middle of nowhere" zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:16 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Terechte klacht.
Nadeel is alleen dat wanneer je als 25-30 jarige weer (terug) in een dorp gaat wonen, je bijna alleen maar tussen saaie en burgerlijke mensen leeftijdsgenoten zit die nooit verder zijn gekomen dan het mbo waar je amper een fatsoenlijk gesprek mee kan houden.
Althans ; Het dorp waar ik ben opgegroeid zijn alle hoogopgeleiden van mijn leeftijd wel uit vertrokken. Het enige wat er nog woont zijn chicks die als oppasmoeder werken en een huis hebben gekocht in dezelfde straat als hun ouders. Of gasten die in de bouw zitten ofzo.
Niks mis mee, maar wanneer je zelf in de financiële sector carriere probeert te maken, zit je toch wel redelijk ver van het ''vuur'' af om het zo maar te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |