Geld. Van de overheid. Denk ik.quote:
Is het zo makkelijk geworden?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 03:10 schreef Fokker89 het volgende:
Normaal gesproken is het al voor je ingevuld als je aangifte doet na 1 maart, maar wat wil je precies?
Dat is al een jaar of 5 zo, je moet als je aangifte doet alleen nog even op OK drukken als je geen spaargeld, aandelen of een hypotheek oid hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 03:37 schreef Fokmannetje50 het volgende:
[..]
Is het zo makkelijk geworden?
Waarom vragen ze dit dan op de site?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 03:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is al een jaar of 5 zo, je moet als je aangifte doet alleen nog even op OK drukken als je geen spaargeld, aandelen of een hypotheek oid hebt.
quote:Houd de volgende documenten bij de hand:
burgerservicenummer
DigiD
inkomensgegevens, zoals de jaaropgaaf van uw werkgever
bankafschriften
als u een eigen woning hebt: de WOZ-waarde met waardepeildatum 1 januari 2010
eventueel betalingsbewijzen van aftrekposten
Omdat je het altijd even moet controleren, maar ga er van een AH maar vanuit dat de belasting de juiste gegevens wel heeft.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 03:55 schreef Fokmannetje50 het volgende:
Ik bel wel in de middag.
[..]
Waarom vragen ze dit dan op de site?
[..]
Dus er is nog hoopquote:Op woensdag 28 oktober 2015 03:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat je het altijd even moet controleren, maar ga er van een AH maar vanuit dat de belasting de juiste gegevens wel heeft.
Neemt niet weg dat je altijd nog even je jaaropgaaf kan opvragen bij de AH, loonstrookjes zijn verder niet zo belangrijk.
Nouja, er zal dan niets veranderen, dus weet niet waar je hoop op hebtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 04:06 schreef Fokmannetje50 het volgende:
[..]
Dus er is nog hoop![]()
Dankjewel Fokker89
Hou er rekening mee dat bedrijven niet happig zijn op het verstrekken van oude jaaropgaven hoewel het tegenwoordig iets makkelijker gaat ivm digitalisering.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:01 schreef einschtein het volgende:
Je kan je jaaropgaaf aanvragen bij de Albert Heijn. Die dienen het verzoek bij GenPact in, wie het vervolgens naar jou sturen. Mits alle gegevens juist zijn ingevuld.
Het kost mij 5 minuten om het aan te vragen. Lijkt me niet zo'n ramp voor de rest.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat bedrijven niet happig zijn op het verstrekken van oude jaaropgaven hoewel het tegenwoordig iets makkelijker gaat ivm digitalisering.
Dat hangt dus per bedrijf af, in het verleden stond er ook altijd heel uitdrukkelijk vermeld op jaaropgaven dat deze maar 1 malig worden verstrekt, ik heb zelf ook wel eens veel problemen gehad om een kopie te krijgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Het kost mij 5 minuten om het aan te vragen. Lijkt me niet zo'n ramp voor de rest.
Ah, vandaar. Nee, bij Albert Heijn gaat het in dat geval net wat makkelijker. Het gaat bij ons sowieso allemaal digitaal en wanneer je niet meer werkzaam bent bij AH kun je er niet meer bij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat hangt dus per bedrijf af, in het verleden stond er ook altijd heel uitdrukkelijk vermeld op jaaropgaven dat deze maar 1 malig worden verstrekt, ik heb zelf ook wel eens veel problemen gehad om een kopie te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |