BauerLoungenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
**
[..]
Om de zorgen van de kampers kenbaar te maken
[ afbeelding ]
Of de oogst niet gestolen wordt
Het is wachten tot Frans iets gaat inbrengen in deze discussie, hij ziet er uit alsof hij graag wil maar de woorden niet weet te vinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Frans Bauer is meer voor RTL Late Night. Dan kan Humberto Tan lekker meehossen en Johan Derksen de koekenpanindustrie op gang brengen.
Is dan ook gezond, zou ik ook wel willen doen. Jammer alleen van de terugweg want de heenweg naar beneden is peanuts.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Luxerobots komt gewoon op de fiets.
Daar werd Pauw hard geflashed.quote:
Mooi landschap hoor. Hier in Den Haag veel minder groen en gezond.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Is dan ook gezond, zou ik ook wel willen doen. Jammer alleen van de terugweg want de heenweg naar beneden is peanuts.
[ afbeelding ]
Prima aankomst voor een Touretappequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Is dan ook gezond, zou ik ook wel willen doen. Jammer alleen van de terugweg want de heenweg naar beneden is peanuts.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |