Korfbal is geen sport.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat je zou zeggen:
'Ik heb me eindelijk gerealiseerd dat korfbal een enorme gaysport is. Echt een jarenlange vlaag van verstandsverbijstering van mijn kant om aan die onzin mee te doen.'
Dan had je nog enig respect afgedwongen.
Mooiquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
De Koninklijke HFC staat op 1-1 uit bij Heracles
Hopen dat HFC wint, dan heeft hafcfan ook niet steeds zo'n grote bek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
De Koninklijke HFC staat op 1-1 uit bij Heracles
Capellegodenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:59 schreef Pascalus het volgende:
PSV * 6 SC Genemuiden 0
Pereiro 3x
Heracles Almelo 3 Kon.HFC 1
Almere City FC 0 FC Den Bosch * 3
Berkum 0 HHC Hardenberg * 3
VVSB * 3 FC Emmen 1
Achilles'29 2 Spakenburg 1
20.00 uur: TUSSENSTANDEN
FC Dordrecht 0 Capelle 0
(verlenging)
20.45 uur:
Go Ahead Eagles 0 Willem II 0
quote:
Dat vind ik nog redelijk humoristisch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
HAHAHA DOE DE GROETEN AAN BREDA ZINGEN ZE WAT EEN GRAPPENMAKERS!!
Die is best leukquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
HAHAHA DOE DE GROETEN AAN BREDA ZINGEN ZE WAT EEN GRAPPENMAKERS!!
oooooooooquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kluivert juist nooit remde?
JAAAA JUICHEN GENOT!quote:
Is daar al een gifje van te zien?quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:21 schreef Rabieluh het volgende:
Wat is dat met fok dat sommige topics geen plaatjes willen laden
Ik heb nou 2 topics open, dit topic nul plaatjes, andere topic laadt prima. Als dit morgen nog zo is ga ik mijn beklag doen in feedback of bug.quote:
Zo'n vervelende zender, ook al die glimpen van die kutprogramma's die we moeten ondergaan. Mute en muziekje aan zou ik zeggen.quote:
idd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo'n vervelende zender, ook al die glimpen van die kutprogramma's die we moeten ondergaan. Mute en muziekje aan zou ik zeggen.
Denk dat wij door mogen voor de koelkast.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het gras groen is.
Veel plezierquote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:37 schreef Eejit het volgende:
Onderweg naar Utrecht.
Come on green-white army!
Komt goed, 500 man mee. Directie neemt ook plaats in het uitvak. Zag Kemkers al een bus in stappen.quote:
door de weekquote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:49 schreef Eejit het volgende:
[..]
Komt goed, 500 man mee. Directie neemt ook plaats in het uitvak. Zag Kemkers al een bus in stappen.
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 28-10-2015 om 18:32:38Deze elf Ajacieden beginnen straks aan het bekerduel in de Kuip! #feyaja #wijzijnajax https://t.co/n13JqxREOQ reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 28-10-2015 om 18:24:10OPSTELLING Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Gustafson, Vilhena; Kuyt, Kramer en Elia. #FEYaja reageer retweet
Ja, bus voor ¤15, incl. 2 consumpties in de bus. En 150 auto kaarten voor ¤5.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
door de week![]()
Was er een aanbieding ofzo?
De wereld vergaat als je het niet gezien hebt ofzo. Jan-Joostquote:
Eng nek is dat toch. Brrrquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De wereld vergaat als je het niet gezien hebt ofzo. Jan-Joost
Wat een kneus die Jan Joost.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met z'n Ajax facequote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat nog wel, maar met name de manier waarop ze de "grote" wedstrijden behandelenquote:
Photoshopquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Toch jammer dat ie in PSV weinig kansen zag om door te breken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jammer idd. Mja PSV was ook toen pas begonnen om meer jeugd te selecteren.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:08 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Toch jammer dat ie in PSV weinig kansen zag om door te breken.
Een dutje gedaan?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb een heerlijk dutje gedaan en ben nu uitgerust en fit voor deze zeer slechte wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |