Jij woont ruimquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:49 schreef Tagliano het volgende:
2 goals missen omdat er bier gehaald moest worden
Dan kunnen ze wel tweede plekken gaan huldigen, goed voor de clubkasquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:49 schreef Buitendam het volgende:
Als Genemuiden zo doorgaat gaan ze eenzelfde lot aan als Feyenoord een paar jaar terug.
Moet je niet willen.
In combinatie met Foxie die zijn streams niet op orde heeft zoals gewoonlijkquote:
Is toch leuk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kunnen ze wel tweede plekken gaan huldigen, goed voor de clubkas
Nee hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:53 schreef Kopsterk het volgende:
Bergwijn had gewoon in de basis moeten staan
Haha, mad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:53 schreef Brammess het volgende:
die goaltune de hele tijd is wel een beetje gênant
Mag je vinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:53 schreef Brammess het volgende:
Ik ben verdomd blij dat Ajax geen goaltune heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:53 schreef Brammess het volgende:
Ja, stel je voor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben verdomd blij dat Ajax geen goaltune heeft.
Hebben ze wel maar die hoor je niet vaak xDquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die zou je ook niet zo vaak horen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
volgens mij werd die afgeschaft omdat ajax thuis altijd met 5-0 won en iedereen er gek van werdquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben ze wel maar die hoor je niet vaak xD
Jullie hadden broers kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die zou je ook niet zo vaak horen.
Heb je de pizza frikandel speciaal al geprobeerd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kan platbroodpizza trouwens aanraden.
Jij bent wel van de complimenten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hadden broers kunnen zijn.
Het gejuich horen is veel mooier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
volgens mij werd die afgeschaft omdat ajax thuis altijd met 5-0 won en iedereen er gek van werd
andere tijden sport
Zie ik er uit alsof ik vaak in Urk kom?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je de pizza frikandel speciaal al geprobeerd?
Vooral voor Cavaliers is dit een compliment.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent wel van de complimenten.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral voor Cavaliers is dit een compliment.
Een rasechte Hagenees zoals jij? Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie ik er uit alsof ik vaak in Urk kom?
Halfbroers zit er dik in. Davy's mams neemt monogamie met een korrel zout.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hadden broers kunnen zijn.
Zie ik niet gebeuren, het is geen Feyenoordquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:58 schreef FL_Freak het volgende:
10-0 vanavond zou toch wel leuk zijn.
Misschien bij VVSBquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:58 schreef FL_Freak het volgende:
10-0 vanavond zou toch wel leuk zijn.
Het gejuich zien is nóg mooier. Al die mensen die in een rolstoel zitten, kunnen plots staan en springen als Ajax een doelpunt maakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het gejuich horen is veel mooier.
Een zeventje voor deze diss.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Halfbroers zit er dik in. Davy's mams neemt monogamie met een korrel zout.
Ik zeg toch zou leuk zijn xDquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren, het is geen Feyenoord
Kap met deze satire.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral voor Cavaliers is dit een compliment.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij jou haalt je moeder het gewoon. Die luxe heeft niet iedereen.
Je hebt wel een obsessie met mijn moeder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Halfbroers zit er dik in. Davy's mams neemt monogamie met een korrel zout.
In plaats daarvan heeft Ajax een paar clowns ingehuurd dat zichzelf Vak 410 noemt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat zeg je over je moeder joh. Toon eens wat respect.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Je hebt wel een obsessie met mijn moeder.
Ja die mensen gaan vrijwillig in een rolstoel zitten zeker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het gejuich zien is nóg mooier. Al die mensen die in een rolstoel zitten, kunnen plots staan en springen als Ajax een doelpunt maakt.
SOOOWWWWWWquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
In plaats daarvan heeft Ajax een paar clowns ingehuurd dat zichzelf Vak 410 noemt.
Voor 1/4e prijs zitten ze er tussen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja die mensen gaan vrijwillig in een rolstoel zitten zeker.
Dat vermoeden heb ik wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja die mensen gaan vrijwillig in een rolstoel zitten zeker.
Koekoek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedereen in de Arena heeft toch een beperking?
En toch is Davy wat mad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Even douchen en het staat 5-0.
Wat een goden die Eindhovenaren.
En dadelijk gaan we genieten van Bayernquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Even douchen en het staat 5-0.
Wat een goden die Eindhovenaren.
Prachtige opstelling.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dadelijk gaan we genieten van Bayern
Ja, ik weet niet. Voor mijn gevoel zit hij in beetje met zichzelf in de knoop vanavond.quote:
Kappen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:03 schreef Brammess het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik GAE - W2 of Wolfsburg - Bayern ga kijken
Hier over twijfelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:03 schreef Brammess het volgende:
Als je voor GAE kiest ben je echt ziek in je hoofd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:03 schreef Brammess het volgende:
Nee, dat kan niet. Doe niet zo raar. :Squote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
[..]
nee ik meen het echt.
GAE - W2 kan zomaar een hele mooie pot worden, je weet maar nooit
Kap hiermee. Ik ben geneigd om een koekenpan door mijn tv te jagen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:05 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kijk al uit naar GAE - Willem II.
Laat dit soort dingen maar aan pro's over als ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
Ik probeer mensen zo min mogelijk te beoordelen op hun uiterlijk, maar die Jordy de Wijs lijkt me toch niet echt de meest wij.. eh.. snuggere persoon.
Ik hap nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb vernomen dat Eddy Poelman het commentaar bij GAE - Willem II doet. Mijn keuze is definitief.
Ik wil je geen seconde in het DFB-pokal topic zien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb vernomen dat Eddy Poelman het commentaar bij GAE - Willem II doet. Mijn keuze is definitief.
SOWWWWWWquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedereen in de Arena heeft toch een beperking?
Dat was wel puur genot. Al had je toen alleen de topduels op tv.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
Toen de Eredivisie nog gewoon live op Nederland 1 was.
Eagles natuurlijk, Bayern boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:03 schreef Brammess het volgende:
Ik kan me nog een geweldig doelpunt van Vonlanthen tegen ADO herinneren uit die tijd. Toen Frans Adelaar nog trainer was en er gespeeld werd in het prachtige Zuiderpark.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was wel puur genot. Al had je toen alleen de topduels op tv.
De tijd van de Gouden Gids- en Toto Divisiequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
De tijd van de PTT Telecompetitie
Wij zijn klaar, wij zijn klaar, wij zijn klaar met Adelaar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan me nog een geweldig doelpunt van Vonlanthen tegen ADO herinneren uit die tijd. Toen Frans Adelaar nog trainer was en er gespeeld werd in het prachtige Zuiderpark.
Toen Kees nog op Benno L leek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn kan niet meepraten met deze nostalgische momenten. Heel zielig voor die jongen. Toen je je nog ergerde aan Humberto Tan bij Studio Sport.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef Scorpie het volgende:
Ongelooflijk dat dit PSV geen kampioen gaat worden. Spelen fantastisch voetbal.
Toen Daniëlle Overgaag er nog zatquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn kan niet meepraten met deze nostalgische momenten. Heel zielig voor die jongen. Toen je je nog ergerde aan Humberto Tan bij Studio Sport.
Ik groeide op met Humberto Tan bij Talpa.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
De tijd van Canal+.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toen Daniëlle Overgaag er nog zat
Hoelang zal de Feyenoord hype nog duren?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV en Ajax gaan strijden om de titel.
Zeiden wij voor de eerste speelronde al, Stijn. Beide hadden we PSV als uiteindelijke winnaar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV en Ajax gaan strijden om de titel.
Dat weet ik niet, maar het gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoelang zal de Feyenoord hype nog duren?
PSV heeft op oorlogssterkte by far de beste basis. Over een weekje of drie vier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeiden wij voor de eerste speelronde al, Stijn. Beide hadden we PSV als uiteindelijke winnaar.
Tot ze echt geen kampioen meer kunnen worden, en dan is het huilen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoelang zal de Feyenoord hype nog duren?
Ja, wordt tijd dat we gewoon een reeks neer kunnen zetten met iedereen fit. Brenet die niet meer opgesteld wordt etc.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft op oorlogssterkte by far de beste basis. Over een weekje of drie vier.
Jetro is dan nog niet terug.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft op oorlogssterkte by far de beste basis. Over een weekje of drie vier.
Ik walg er echt van dat zo'n matig team als Feyenoord enorm wordt opgehyped.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, wordt tijd dat we gewoon een reeks neer kunnen zetten met iedereen fit. Brenet die niet meer opgesteld wordt etc.
Dan voel ik me wel echt gruwelijk oud.quote:
Hoi liefiequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik walg er echt van dat zo'n matig team als Feyenoord enorm wordt opgehyped.
Bizar inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bijna met pensioen, niks mis mee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan voel ik me wel echt gruwelijk oud.
Lekker boeien, nog gekorfbald?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even een afkorting, simple as that.
Vergeet jij iedere dag wat je hebt gelezen/gepost op dit forum?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Lekker boeien, nog gekorfbald?
Is goed Aja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even een afkorting, simple as that.
Kan er gewoon niet aan wennen dat je ermee gestopt bentquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeet jij iedere dag wat je hebt gelezen/gepost op dit forum?
Ooit went het wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kan er gewoon niet aan wennen dat je ermee gestopt bent
Zo denderend vind ik Ajax en PSV tot nu toe ook niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat PSV niet denderend is, vooralsnogquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zo denderend vind ik Ajax en PSV tot nu toe ook niet.
Ajacied422 doet gewoon een beetje dwars, ze zijn alle 3 even slecht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat PSV niet denderend is, vooralsnog.
Ajax-PSV en PSV-Feyenoord gezien? En dan weggeven tegen de kleintjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Cocu pest de concurrentie gewoon door expres zijn spelers een blessure op te laten lopen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax-PSV en PSV-Feyenoord gezien? En dan weggeven tegen de kleintjes
Ik miste de wil om te winnen bij andere mensen. Stond iedere week meer op alles te schelden dan plezier te hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoezo ben je gestopt? Kreeg je een stifje onder de douche?
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Missen een shitload spelers aan blessures en omstandigheden
Maar ze overtuigen niet!11!!1! XD
Ik naar FS2.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens ben ik al naar ARD gezapt.
Heb je wel flows gehad met je vrouwelijke teamgenoten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik miste de wil om te winnen bij andere mensen. Stond iedere week meer op alles te schelden dan plezier te hebben.
Ai das minder, was er geen ander team waar je bij kon?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik miste de wil om te winnen bij andere mensen. Stond iedere week meer op alles te schelden dan plezier te hebben.
Hij is homo, niet doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je wel flows gehad met je vrouwelijke teamgenoten?
Nwuh, die teams verloren iedere week met stevige cijfers en het niveau ligt daar tien keer hoger dan ik aan kon, vind ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ai das minder, was er geen ander team waar je bij kon?
Oh mare, no offense maar wat doe je nu dan heel de dag?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nwuh, die teams verloren iedere week met stevige cijfers en het niveau ligt daar tien keer hoger dan ik aan kon, vind ik.
Dingen waar ik wel plezier aan beleef.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh mare, no offense maar wat doe je nu dan heel de dag?
als je niks specificeert ga ik er nu vanuit dat je heel de dag ruktquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dingen waar ik wel plezier aan beleef.
Dat onder andere.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
als je niks specificeert ga ik er nu vanuit dat je heel de dag rukt
Bedankt dat je me eraan herinnert dat ik er bij Stijn een steekje los zit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Lekker boeien, nog gekorfbald?
Had eigenlijk gehoopt dat je zou zeggen:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nwuh, die teams verloren iedere week met stevige cijfers en het niveau ligt daar tien keer hoger dan ik aan kon, vind ik.
Ik heb me eindelijk gerealiseerd dat korfbal een enorme gaysport is. Echt een jarenlange vlaag van verstandsverbijstering van mijn kant om aan die onzin mee te doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:32 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb me eindelijk gerealiseerd dat korfbal een enorme gaysport is. Echt een jarenlange vlaag van verstandsverbijstering van mijn kant om aan die onzin mee te doen
Andere tijden, nivellering, ditdat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:32 schreef Shreyas het volgende:
Matige overwinning van PSV, tegen die amateurclub uit Rotterdam wonnen ze vijf jaar terug nog met dubbele cijfers
Respect.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me eindelijk gerealiseerd dat korfbal een enorme gaysport is. Echt een jarenlange vlaag van verstandsverbijstering van mijn kant om aan die onzin mee te doen
Laat andere mensen eens niet zo over je heen lopen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Korfbal is geen sport.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat je zou zeggen:
'Ik heb me eindelijk gerealiseerd dat korfbal een enorme gaysport is. Echt een jarenlange vlaag van verstandsverbijstering van mijn kant om aan die onzin mee te doen.'
Dan had je nog enig respect afgedwongen.
Mooiquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
De Koninklijke HFC staat op 1-1 uit bij Heracles
Hopen dat HFC wint, dan heeft hafcfan ook niet steeds zo'n grote bek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
De Koninklijke HFC staat op 1-1 uit bij Heracles
Capellegodenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:59 schreef Pascalus het volgende:
PSV * 6 SC Genemuiden 0
Pereiro 3x
Heracles Almelo 3 Kon.HFC 1
Almere City FC 0 FC Den Bosch * 3
Berkum 0 HHC Hardenberg * 3
VVSB * 3 FC Emmen 1
Achilles'29 2 Spakenburg 1
20.00 uur: TUSSENSTANDEN
FC Dordrecht 0 Capelle 0
(verlenging)
20.45 uur:
Go Ahead Eagles 0 Willem II 0
quote:
Dat vind ik nog redelijk humoristisch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
HAHAHA DOE DE GROETEN AAN BREDA ZINGEN ZE WAT EEN GRAPPENMAKERS!!
Die is best leukquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
HAHAHA DOE DE GROETEN AAN BREDA ZINGEN ZE WAT EEN GRAPPENMAKERS!!
oooooooooquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kluivert juist nooit remde?
JAAAA JUICHEN GENOT!quote:
Is daar al een gifje van te zien?quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:21 schreef Rabieluh het volgende:
Wat is dat met fok dat sommige topics geen plaatjes willen laden
Ik heb nou 2 topics open, dit topic nul plaatjes, andere topic laadt prima. Als dit morgen nog zo is ga ik mijn beklag doen in feedback of bug.quote:
Zo'n vervelende zender, ook al die glimpen van die kutprogramma's die we moeten ondergaan. Mute en muziekje aan zou ik zeggen.quote:
idd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo'n vervelende zender, ook al die glimpen van die kutprogramma's die we moeten ondergaan. Mute en muziekje aan zou ik zeggen.
Denk dat wij door mogen voor de koelkast.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het gras groen is.
Veel plezierquote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:37 schreef Eejit het volgende:
Onderweg naar Utrecht.
Come on green-white army!
Komt goed, 500 man mee. Directie neemt ook plaats in het uitvak. Zag Kemkers al een bus in stappen.quote:
door de weekquote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:49 schreef Eejit het volgende:
[..]
Komt goed, 500 man mee. Directie neemt ook plaats in het uitvak. Zag Kemkers al een bus in stappen.
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 28-10-2015 om 18:32:38Deze elf Ajacieden beginnen straks aan het bekerduel in de Kuip! #feyaja #wijzijnajax https://t.co/n13JqxREOQ reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 28-10-2015 om 18:24:10OPSTELLING Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Gustafson, Vilhena; Kuyt, Kramer en Elia. #FEYaja reageer retweet
Ja, bus voor ¤15, incl. 2 consumpties in de bus. En 150 auto kaarten voor ¤5.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
door de week![]()
Was er een aanbieding ofzo?
De wereld vergaat als je het niet gezien hebt ofzo. Jan-Joostquote:
Eng nek is dat toch. Brrrquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De wereld vergaat als je het niet gezien hebt ofzo. Jan-Joost
Wat een kneus die Jan Joost.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met z'n Ajax facequote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat nog wel, maar met name de manier waarop ze de "grote" wedstrijden behandelenquote:
Photoshopquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Toch jammer dat ie in PSV weinig kansen zag om door te breken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jammer idd. Mja PSV was ook toen pas begonnen om meer jeugd te selecteren.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:08 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Toch jammer dat ie in PSV weinig kansen zag om door te breken.
Een dutje gedaan?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb een heerlijk dutje gedaan en ben nu uitgerust en fit voor deze zeer slechte wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |