dat wel jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik heb het idee dat Bjorn zich helemaal gesterkt voelt door Rowena
Ja ik vind het logisch, heb hem te doen met Cees. Hij is niet de makkelijkste maar eigenlijk ook wel.. ik zou iig zoals Armanda dat doet zo met hem omgaan. Hij heeft geen slecht hart bedoelt het goed.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is toch ook logisch op een gegeven moment als je alleen maar afgezeken word?
Hoi Soul!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is toch ook logisch op een gegeven moment als je alleen maar afgezeken word?
Hij is wel sociaal, maar als hij ergens bij wil gaan zitten is het "Ieuw Cees, blijf bij me uit de buurt", a lá Gabs.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al toen werd beweerd dat hij niet sociaal is.
't is ook gewoon heel kinderachtig van degene die zich ertoe verlagen. Cees moet echt leren om schijt te hebben aan bepaalde figuren daar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:36 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja idd.. maar hij kan niks meer hebben.. zielig is het wel.
Ik ben het er wel mee eens dat Bjorn zit te pushen..quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Nee, die niet, maar spuit 11 geeft modder wel!
inderdaad, wat moet die drol snotneus Bjorn, eikelaar, zeg maar, in principe blablabla, oh jah ik vergat externe partijen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:36 schreef Soulraven het volgende:
Ik heb gewoon plaatsvervangende schaamte om hoe Cees behandelt word. Ik heb vroeger altijd geleerd respectvol met mensen om te gaan, al helemaal met mensen die ouder zijn.
Het was Gabri die hem gisteren uitgebreid stond te knuffelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:38 schreef Soulraven het volgende:
Hij is wel sociaal, maar als hij ergens bij wil gaan zitten is het "Ieuw Cees, blijf bij me uit de buurt", a lá Gabs.
Gabriëlle is zo bot tegen Cees.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij is wel sociaal, maar als hij ergens bij wil gaan zitten is het "Ieuw Cees, blijf bij me uit de buurt", a lá Gabs.
Dat was toch nadat Cees er weer eentje liet vliegen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Bam,klopt helemaal...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:39 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
't is ook gewoon heel kinderachtig van degene die zich ertoe verlagen. Cees moet echt leren om schijt te hebben aan bepaalde figuren daar.
Cees is een gevoelige man (ook zijn mankementen) maar wie heeft het niet. Ik vind het kwalijk dat ze zo met elkaar omgaan. Dat verdient ie niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:39 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
't is ook gewoon heel kinderachtig van degene die zich ertoe verlagen. Cees moet echt leren om schijt te hebben aan bepaalde figuren daar.
Ja wim doet datquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:39 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig vooral iets te zijn voor onzekere types.
Cees kwam heel vrolijk binnen op een zonovergoten dag. De eerste die hem zag was Bas en dat klikte direct.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:39 schreef Disana het volgende:
Gabriëlle is zo bot tegen Cees.
Hij probeerde in het begin voortdurend praatjes te maken, maar mensen liepen gewoon bij hem weg. Toen is dat geklaag begonnen. Nu hij weer wat aanspraak heeft, is het geklaag ook wat minder.
Gelijk een knuffel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cees kwam heel vrolijk binnen op een zonovergoten dag. De eerste die hem zag was Bas en dat klikte direct.
Was leuk om te zien.
Ja Bambam, maar sommige mensen kunnen dat niet, en hij is zeker niet de enige!quote:
Cossen met een hele trage laptopquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:33 schreef spapaars het volgende:
Voor mij is spuit 11, iemand die met iets komt wat al besproken is.
preciesquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:35 schreef Poezewoes het volgende:
Bjorn is echt een engnek geworden, sinds hij vriendjes heeft in Utopia.
dat is voor buiten in de groep, ze heeft de grootste bontkraag, maar jah, dat wordt nu later, arme \gnoomquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het is daar 16 graden buiten en Noom zit er bij alsof het -20 vriest
Volgens mij wel. Frans Duijts weer verhinderd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat willen ze nu weer doorschuiven, die Nederlandstalige rampetampmuziekavond?
Ik heb dat gemist maar ik geloof je meteen. Het zijn de egoïsten die niet met Cees overweg willen kunnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cees kwam heel vrolijk binnen op een zonovergoten dag. De eerste die hem zag was Bas en dat klikte direct.
Was leuk om te zien.
fasion van naomiquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Frans Duijts weer verhinderd?
Te weinig animo. Volgens Waaif is je aanlooptijd dan langer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Frans Duijts weer verhinderd?
Praat me er niet van.quote:
Dat is ook kwalijk. Cees is al vanaf dat achterlijke Cees-centraal de gebeten hond.Zo onbeschoft zijn sommige bewoners naar hemquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Cees is een gevoelige man (ook zijn mankementen) maar wie heeft het niet. Ik vind het kwalijk dat ze zo met elkaar omgaan. Dat verdient ie niet.
Het is net de cosquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:44 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Dat is ook kwalijk. Cees is al vanaf dat achterlijke Cees-centraal de gebeten hond.Zo onbeschoft zijn sommige bewoners naar hem
En een fles Baileys on the side.quote:
Fixed.quote:
Ze moeten een pispaal hebben. Als je 1 persoon hebt om af te zeiken, kun je jezelf veel makkelijker beschermen tegen kritiek. Net als met Gina, die tegen mark aangaf dat mensen zich afvroegen hoe ze dat vest had betaald. Mark probeert dan meteen de nadruk op Bas te leggen met zijn nieuwe jas. Gewoon zoveel mogelijk de aandacht bij jezelf vandaan houden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:44 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Dat is ook kwalijk. Cees is al vanaf dat achterlijke Cees-centraal de gebeten hond.Zo onbeschoft zijn sommige bewoners naar hem
mag toch hopen van niet,laten er nu maar eens andere regels gaan gelden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nicole: Voor hetzelfde geld, ontvangen we weer een zak geld.
Goeie goeie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze moeten een pispaal hebben. Als je 1 persoon hebt om af te zeiken, kun je jezelf veel makkelijker beschermen tegen kritiek. Net als met Gina, die tegen mark aangaf dat mensen zich afvroegen hoe ze dat vest had betaald. Mark probeert dan meteen de nadruk op Bas te leggen met zijn nieuwe jas. Gewoon zoveel mogelijk de aandacht bij jezelf vandaan houden.
Dat is alleen in de avonduren (soms)quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En een fles Baileys on the side.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |