Ohquote:Op woensdag 2 december 2015 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja ik ben er 2 jaar terug geweest.
En voor mij was het niet voor herhaling vatbaar. Leuk met een groep vrienden naar centre parcs. Maar ik vond het festival nooit als een festival aanvoelen. Er is een feesttent, een soort kantine, en een arcade hal waar ze optredens doen.
Toen ik was geweest was het vaak niet al te druk en het publiek vrij saai. Kwam geen moment echt in het festival. Zeker overdag niet om dat de meeste wel rond hun appartement blijven hangen.
Mijn ervaring was toen niet al te positief in ieder geval. En het is vrij prijzig, daarvoor kun je ook naar een "echt" festival.
Er zijn genoeg mensen die zich er wel vermaken hoor, dus staar je niet blind op mijn ervaring.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:29 schreef richolio het volgende:
[..]
OhHet was ook vooral omdat we al een tijd in een leuk huisje in Center Parcs oid wilden verblijven. Dan dachten we het is een mooie combi. Ik vond het verder ook wel prijzig idd, maar oké thanks
Dan weet ik dat
Nee snap ik. Ik zou me ook denk ik wel vermaken hoor, maar ik ben ondertussen ook wel heel benieuwd geworden naar iets als BKS ofzo. Je hebt ook zo veel.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die zich er wel vermaken hoor, dus staar je niet blind op mijn ervaring.
Maar voor mij hoeft het niet zo snel voor een tweede keer. Dan zou ik bijvoorbeeld een buitenlands festivalletje pakken daarvoor in de plaats.
BKS heeft ook huisjes, alleen die zijn vrij snel weg. Maar is een betere optie dan WTWTA imo.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee snap ik. Ik zou me ook denk ik wel vermaken hoor, maar ik ben ondertussen ook wel heel benieuwd geworden naar iets als BKS ofzo. Je hebt ook zo veel.
Welke zou je dan pakken daarvoor in de plaats?
Jawel hoor! Als we dan iets als bks kiezen staan we ook gewoon op de camping.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
BKS heeft ook huisjes, alleen die zijn vrij snel weg. Maar is een betere optie dan WTWTA imo.
Mag het geen camping festival zijn?
Ik vond Rock Am Ring vorig jaar ook een goede ervaring. En om een ticket te krijgen is het ook geen loterij (ok je moet te lang wachten, maar je heb t er makkelijk de kans voor). Je hebt heel veel toffe namen er tussen staan, alleen vaak wel wat harder dan hier in NL gemiddeld.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Jawel hoor! Als we dan iets als bks kiezen staan we ook gewoon op de camping.
Sowieso nog even die line-ups aankijken
Ik zal hier dus ook wel heen moeten vrees ik.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Neil Young eindelijk op Pinkpop. Ohnee toch niet
Gaaf, kan ik daar ook Guns N' Roses tickets kopen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:19 schreef indiaantje89 het volgende:
https://www.tickets4u.nl/tickets/Pearl-Jam/297.html
Wat is dit voor oplichterij
Als je maar betaald!quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaaf, kan ik daar ook Guns N' Roses tickets kopen?
link?quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Hi folks, One would think it gets easier but it never does.
Moderat III - made of blood, sweat and tears will be out April 1, 2016.
We're looking forward to share it with you and hope you like it as much as we do. See you on tour!
Szary, Gernot & Sascha.
MODERAT - Paradiso, Amsterdam
Di 19:30 · Paradiso Amsterdam · Amsterdam
door Moderat
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |