Nee, het is gesloten voor voertuigen. Of je erop zit of niet maakt geen verschil, het blijven voertuigen.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:34 schreef ambertje90 het volgende:
Ja, en? Voetgangers mogen daar dus een fiets bromfiets of motorfiets aan de hand meevoeren.
Dat is correct. maar er is een bestuurder.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:40 schreef deezler het volgende:
En als ik iemand vraag om me te helpen mijn auto duwen, dan ben ik m.i. de bestuurder en is de duwer de duwer, en wordt hij niet ineens bestuurder. Hij bestuurt ook niets, hij duwt alleen.
Dat hoor en lees je wel vaker, maar nee. Dat mag wel. Lees RVV2. Of beter nog, de toelichting daarvan.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:40 schreef deezler het volgende:
Nee, het is gesloten voor voertuigen. Of je erop zit of niet maakt geen verschil, het blijven voertuigen.
Dat artikel gaat over voetgangers, dit bord geeft aan dat de weg is gesloten voor voertuigen. Rijdend geduwd, getrokken of stilstaand. Het mag dus niet.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:54 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dat is correct. maar er is een bestuurder.
Bij een motorfiets is dat niet het geval. Tenzij parkeert, dan is hij weer wel een bestuurder.
[..]
Dat hoor en lees je wel vaker, maar nee. Dat mag wel. Lees RVV2. Of beter nog, de toelichting daarvan.
quote:Ingeval door het meevoeren van voertuigen hinder wordt veroorzaakt kan zulks desgewenst worden verboden. Zo kan in voetgangersgebieden door middel van plaatsing van een onderbord onder het voetpadbord worden aangegeven dat het meevoeren van (bepaalde) voertuigen aan de hand aldaar niet is toegelaten. Artikel 66
opent daartoe de mogelijkheid.
Een C1 is een gesloten verklaring voor alle voertuigen, een C14 voor fietsen. Waarom zou men een C14 willen plaatsen als de betreffende straat/weg gesloten is voor alle voertuigen?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:13 schreef ambertje90 het volgende:
Zou de wetgever in de toelichting iets dergelijks opmerken als men ook gewoon een C14 zou kunnen plaatsen?
[..]
Nou, ik kijk vrij veel in mijn spiegels. Of ik nu bij een VRI sta of met 130 over de A12 knal.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:38 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Volgens mij ontstaat de grootste irritatie bij motorrijders die graag vooraan bij een stoplicht willen staan uit een schrikreactie.
Automobilisten kijken niet of nauwelijks nog in hun spiegels als ze stil staan voor een stoplicht, en dan komt zo'n motorrijder dus ineens 'uit het niets' langs je heen.
In plaats van dat je dan bij jezelf denkt 'shit, die had ik niet zien aankomen, wat stom' gaat de reactie ineens 'godver, asociale idioot, doe eens niet!'
Genoemde stuk gaat over een voetgangersgebied. Dat zou je volgens jou dus kunenn sluiten voor fietsen meevoerende voetgangers door een C14.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:50 schreef deezler het volgende:
Een C1 is een gesloten verklaring voor alle voertuigen, een C14 voor fietsen. Waarom zou men een C14 willen plaatsen als de betreffende straat/weg gesloten is voor alle voertuigen?
Sorry maar ik had het over bord C1, niet over bord C14.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:50 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Genoemde stuk gaat over een voetgangersgebied. Dat zou je volgens jou dus kunenn sluiten voor fietsen meevoerende voetgangers door een C14.
Die Volvo staat niet netjes in het vak.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:28 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nog geïrriteerd door
Wat een kut leven heb je danquote:Op woensdag 4 november 2015 22:28 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nog geïrriteerd door
Het kenteken van de linker auto zit ook nog eens scheef. Dat dit kan in Nederland...quote:Op woensdag 4 november 2015 22:38 schreef Light het volgende:
[..]
Die Volvo staat niet netjes in het vak.
Op de foto is de garage verlaten, maar ook toen je erin kwam? Er is voldoende ruimte.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:41 schreef Maegrim het volgende:
In een verlaten parkeergarage vlak voor sluitingstijd sta ik inderdaad met m'n achterwielen op de streep. Vervolgens mag ik via de passagierskant erin klimmen door die kutgolf
em okquote:Op woensdag 4 november 2015 22:44 schreef Maegrim het volgende:
Ik heb er 15 minuten gestaan, toen ik em neerzette stond de kutgolf er nog niet.
Volgens mij is er voldoende ruimte, maar de foto kan best vertekenen. En dan nog, auto in z'n vrij en van de handrem af, en je duwt 'm wel een stukje vooruit of achteruit. Kun je daarna wel gewoon instappen.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:41 schreef Maegrim het volgende:
In een verlaten parkeergarage vlak voor sluitingstijd sta ik inderdaad met m'n achterwielen op de streep. Vervolgens mag ik via de passagierskant erin klimmen door die kutgolf
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:48 schreef Maegrim het volgende:
Neuh ging echt niet en de golf was niet te duwen, eerste wat ik deed
Ik heb het ook vaker meegemaakt. Ik ben er altijd zo een die zijn auto netjes in een vak zet. In het midden zodat geen enkele andere auto onbereikbaar wordt. En dan bij terugkomst constateren dat anderen er gewoon schijt aan hebben. op of zelfs over het lijntje, of gewoon dwars in het vak. Dan begint het bij mij ook een beetje te koken.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:44 schreef Maegrim het volgende:
Ik heb er 15 minuten gestaan, toen ik em neerzette stond de kutgolf er nog niet.
Ik zie jet probleem niet. Zo staat het hier altijd op de parkeerplaats. Beetje bij beetje schuift de hele handel weer naar rechts lijkt het.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:28 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nog geïrriteerd door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |