Bro science jwzquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:46 schreef no1uknow het volgende:
Wat een onzin wordt er hier verkondigd
Curls onder de belangrijkste oefeningen scharen.. wie verkondigt hier nou onzin? Squats, Deadlifts, Bench Press en Military Press, dat zijn de belangrijkste oefening.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:50 schreef no1uknow het volgende:
De belangrijkste oefeningen als curls, bench press sowieso met losse gewichten
hij heeft gwn gelijk hij is toch geen soldaatquote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Curls onder de belangrijkste oefeningen scharen.. wie verkondigt hier nou onzin? Squats, Deadlifts, Bench Press en Military Press, dat zijn de belangrijkste oefening.
Hij is zeker een curl bro die de hele tijd het Squatrek bezet houd om te kunnen curlen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:24 schreef VASND het volgende:
[..]
hij heeft gwn gelijk hij is toch geen soldaat
Jij snapt het niet echt volgens mij?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:26 schreef Slip het volgende:
losse gewichten alleen is alof train je om een gewicht op te kunnen pakken. je mist zoveel spieren, boddy builders zijn dan ook niet al te slim
Mijn ervaring is ook dat je makkelijker echt diep kan gaan op losse gewichten en desnoods kabels.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:31 schreef Killaht het volgende:
Altijd losse gewichten boven apparaten. Het is niet voor niets dat apparaten "makkelijker" zijn.
Met losse gewichten zorg je ervoor dat je naast kracht-zetten ook het gewicht moet balanceren, dit zorgt ervoor dat je meer spier aanspreekt en kleinere spieren in de omgeving. Je hersenen moeten leren stabiliseren, waardoor zenuwgeprikkeld worden. Dit zorgt weer voor meer spiermassa op termijn.
Wil je dus sneller en meer resultaat train met losse gewichten. Zorg wel voor de juiste bewegingen omdat kans op blessures bij onjuist gebruik groter is.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:46 schreef no1uknow het volgende:
Wat een onzin wordt er hier verkondigd
ik doe altijd m'n powercleans in de smithquote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:10 schreef Gary_Oak het volgende:
Mensen die deadliften op een Smith Machine.
Probeer ook eens wat farmers walks, voelt heerlijk branden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:59 schreef Beach het volgende:
[..]
ik doe altijd m'n powercleans in de smith
gaat prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |