Wat ik begreep komt het bij dezelfde OEM vandaan, maar of er dezelfde naam op staat is even afwachten. Ik hoop vrij snel wat foto's te plaatsen hiervan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:12 schreef SankariNL het volgende:
Betreft dit een originele Wsken kabel?
Ik heb via AliExpress twee van deze magnetische kabels van het merk Wsken besteld. Kostten ook rond de 11 dollar, en ze werken prima!
Tinydeal, heeft u al een antwoord?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:32 schreef eddepetfokt het volgende:
de tekst spreekt van 1 x Magnetic Micro USB Cable, maar op de foto zie je ook 2 connectors. zitten er ook daadwerkelijk 2 connectors bij? zijn de connectors ook los te bestellen?
Ja, Snapz, maar die is/lijkt aardig kleiner.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:47 schreef Noepje het volgende:
Was er niet een kickstarter gaande met zo'n idee?
Zover ik ze hier heb gezien (in Korea, hier liggen ze in de winkels) komen ze met 1 connector. Heb ze nog nergens met 2 connectors gespot.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:53 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Tinydeal, heeft u al een antwoord?
Staan gewoon zo op Ali hoor met 2 stuksquote:Op woensdag 4 november 2015 15:11 schreef RobertNL het volgende:
Heb ze nog nergens met 2 connectors gespot.
zit er 1tje bijquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:53 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Tinydeal, heeft u al een antwoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |