quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:35 schreef rowan634 het volgende:
dankjulliewel
hahaha jongens hou op met me please![]()
quote:
Och meisie, je hebt het echt te pakken he?quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij voelde zo sterk aan, zn spieren enzo. en hij rook lekker![]()
lmaoo ik weet het, ik klink als een gek.
neem het vooral NIET te serieus
Geniet er maar heerlijk van! daar genieten wij dan ook weer van mee hoor. Echt zo leuk dit, dat je hem eindelijk hebt mogen zien en zelfs vasthoudenquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:39 schreef rowan634 het volgende:
ik ben ook gewoon echt een bakvis soms, je had mn gezicht moeten zien toen ik hem van ver zag, mn vriendinnen lagen dubbel
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:39 schreef rowan634 het volgende:
ik ben ook gewoon echt een bakvis soms, je had mn gezicht moeten zien toen ik hem van ver zag, mn vriendinnen lagen dubbel![]()
![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:31 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hahahaahik vind leuk
wel schattigen maar goed dat ie lekker rook dan, en dan heeft ie met zo'n draak. Thuglife
![]()
Nooit meer jezelf wassen
zijn dna zit nu op je
![]()
quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:12 schreef Peace99 het volgende:
Waauw..... Wat een mooie meid![]()
![]()
Enne .. NEE, jij lijkt zeker niet op Naoom![]()
quote:
Rowan deed een edit, maar de foto is nog wel te zien in jullie quote.quote:
Ik vind je mooi en lief Rowan. Prachtig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
heb je me gezien![]()
nou misschien maar goed dan
blijf ik lekker anonymous,
de reden dat ik niet graag foto's post van mezelf, is omdat ik daar toen ik 14 was en op een simsforum mn eigen foto postte, sommigen daar misbruik van maakten.
daarom ben ik daar nu een beetje bangig over.
dankjequote:Op zondag 25 oktober 2015 23:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ik vind je mooi en lief Rowan. Prachtig.
Kan ik me zo goed voorstellen dat je voorzichtig bent met foto's posten en een edit deed van je
foto. Maar de foto is gequote door veel mensen. Dus de foto is nog wel te zien.
Leuk verslagquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:53 schreef rowan634 het volgende:
ik had skinnyjeans aan en een beige/bruinachtige jas met sjaal
Aaaahhhwww wat liefquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:27 schreef rowan634 het volgende:
dankjewel jongens
[..]
schrijf ik zomn vriendin (die wel wist dat ik hem leuk vind
) pushte me een beetje en zei hem dat ik fan was (megaaaaaa voorschut), wij allemaal wel, zei ze toen. En toen zei die van ''word er een beetje verlegen van'' en kreeg ik een hug
![]()
als in een film
zo mooi
lol
dankje, nee ze had zwart haarquote:Op maandag 26 oktober 2015 00:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mooi verslag!![]()
Had die 50/60 jarige vrouw rode haren en had ze het over gehandicapten?Er was vanmiddag op de streams te zien dat er een vrouw bij Markie kwam en die zei dat Markie voor utopiaan 2015 ging en Markie zei dat hij dat eerlijk gezegd ook wel verdiende.Zou zomaar die vrouw kunnen zijn,die wou volgens mij ook in Utopia.
hahahaquote:Op maandag 26 oktober 2015 00:52 schreef Enah het volgende:
[..]
Aaaahhhwww wat lief![]()
![]()
Ben wel een beetje jaloers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |