quote:
awww en we hebben zo ons best gedaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:50 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wat ik tot nu toe gezien heb, nog niet
hahaha moet de topics nog een keer goed doornemenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
awww en we hebben zo ons best gedaan.
wim is niet relevant. je hebt bepaalde inwoners die meer opvulling zijn, die in het midden van de markt kunnen staan en niet echt opvallen. Wim is daar een vanquote:
Zou toch sneu zijn als we jou niet 1 keer gecapt hebben ...quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:51 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hahaha moet de topics nog een keer goed doornemen
Rowan, ben je al vrij snel nadat jullie binnen waren bij de luifel geweest?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:51 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hahaha moet de topics nog een keer goed doornemen
hmmm weet niet zeker, ik had sowieso geen horloge om, dus totaal geen tijdbesef gehad.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Rowan, ben je al vrij snel nadat jullie binnen waren bij de luifel geweest?
Zeg maar, om een uur of 3?
Ik heb daar toen een meisje gezien waarvan ik dacht dat jij het wel eens kon zijn. Niemand heeft haar gecapt. Leek op Noom, maar mooier.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hmmm weet niet zeker, ik had sowieso geen horloge om, dus totaal geen tijdbesef gehad.
Aaaaaaaaaaaahhhhhhh hoe heb je dat overleefd, HOE!!!!!quote:
Ik weet nu zeker dat ik je niet gecapt heb ...quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:09 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Goed, ik zet even snel mn foto hier neermooie meid ben je RowanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door pullup op 25-10-2015 23:37:39 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
[..]
Goed, ik zet even snel mn foto hier neerKijk,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
had ik het toch goed, en iedereen hier heeft het mooiste meiske van allemaal gemist,
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door pullup op 25-10-2015 23:40:06 ]
heb je me gezienquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kijk,![]()
had ik het toch goed, en iedereen hier heeft het mooiste meiske van allemaal gemist,
![]()
[..]
Goed, ik zet even snel mn foto hier neerWaauw..... Wat een mooie meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Enne .. NEE, jij lijkt zeker niet op Naoom![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door pullup op 25-10-2015 23:38:49 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |