ga zo verderquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:53 schreef Enah het volgende:
Wat een leuk verslag!
...maar vertel eens meer over Ivan. Hoe was hij? Heb je met hem gesproken?
Wie van de bewoners vond je echt heel anders in het echt?
GOA heeft veel reserve blondjes gecapt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:53 schreef rowan634 het volgende:
ik had skinnyjeans aan en een beige/bruinachtige jas met sjaal
Op GOA kun je altijd vertrouwen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
GOA heeft veel reserve blondjes gecapt.![]()
slaat nergens op indd. ja dan zijn er minder mensen, misschien dat ze het dan alleen met markten doen? nee oma-nijn had ook geen drugshonden en die was ook op een groot event. raar...quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:46 schreef Zeyina het volgende:
Leuk te lezen Rowan.
Ik had hetzelfde met Nicole en Rob toen ik ze zag.
Die vond ik er anders uitzien 'in het echt'. En ook Mark wel, maar vooral Nicole.
Wel leuk zoals je haar omschrijft. Past wel.
Ik ben overigens toen niet op de foto gekomen en ook geen drugshond gezien.
Maar het was voor mij anders denk ik, want wij zijn eerst naar de Luifel gegaan om 17 uur en toen moesten we net voor 19 uur het terrein weer af om er vervolgens weer op te gaan voor het evenement.
Een bezopen iets vond ik dat overigens.
heb je ook met naomi gesproken?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
slaat nergens op indd. ja dan zijn er minder mensen, misschien dat ze het dan alleen met markten doen? nee oma-nijn had ook geen drugshonden en die was ook op een groot event. raar...
okequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:59 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee niet echt.. ze was wel druk bezig, constant aan het rennen voor foto's
Hmm, niet gezien ...quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:53 schreef rowan634 het volgende:
dan moeten we de videos doorkijkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:53 schreef rowan634 het volgende:
Zit jij wel in het goede topic ?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:05 schreef Dotteke het volgende:
Wim krijgt zondag bezoek
Nicole vindt het niet leuk dat nieuwelinge zo vaak bezoek hebben zegt ze met haar kinderlijke zeikstem
Neequote:
oh ben ik nog vergeten! zet ik er zo in, nadat je gefouilleerd wordt was er nog een man die vertelde dat we niks mochten geven of ruilen, we mochten geen briefjes geven, we mochten niets over de verhaallijn vertellen (als voorbeeld nam hij, cees die veel zeurt en ivan die wel eens boos wordtquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:04 schreef sjampoeh het volgende:
was gewoon een afleidingsmanoeuvre
Leuk verslag maar wat idioot wat je moet doorstaan om naar binnen te mogenMocht je ook niks vertellen tegen ze ?
heb ik ook wel eens dan klik per ongeluk op de SC in plaats van de COS en zit ik daar te typenquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:53 schreef rowan634 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |