Maarja zijn ego is wel vaker het probleem geweest in nederland, ik kon het dus weten
Maar als er teveel vraag naar zijn concert is, geeft ie er toch meer?
Jammer hoor, ik had het wel eens willen zien
quote:dat zeiden ze bij de melkweg, bij dynamo hadden ze ook al ruzie met mr danzig omdat hij er veel te lang over deed omdat hij zijn haar nog moest kammen, dus ik sta er niet echt van te kijken als hij dat heeft gezegd
Op dinsdag 19 november 2002 09:01 schreef Gertjuh.dot.TK het volgende:
Melkweg te klein? Jaja, naja, zal dan wel.Maar als er teveel vraag naar zijn concert is, geeft ie er toch meer?
quote:Zou de Melkweg die avond uitverkocht hebben dan? Lijkt me stug...
Op dinsdag 19 november 2002 08:59 schreef _Etter_ het volgende:
Voor de mensen die het nog niet weten, danzig gaat woensdag niet door met als reden dat de melkweg te klein is!
quote:bij Danzig? vast wel.
Op dinsdag 19 november 2002 11:50 schreef Kiff het volgende:[..]
Zou de Melkweg die avond uitverkocht hebben dan? Lijkt me stug...
quote:volgens mij is zijn ego alvast wel 3x zo groot...
Op dinsdag 19 november 2002 12:29 schreef Diverse_Reality het volgende:
Geweldig. Straks heeft hij dezelfde eisen als Britney/M. Jackson.
quote:Nou zijn ego was al veel te groot op P!nk Pop een aantal jaren geleden!!!
Op dinsdag 19 november 2002 19:16 schreef _Etter_ het volgende:[..]
volgens mij is zijn ego alvast wel 3x zo groot...
Toen zei hij effe dat alle andere acts op P!nk Pop kut waren. (behalve die van zichzelf)
Alleen daarom zou ik al niet naar een concert van z'on Ego TriPpeR gaan!! Wat een Eikel!!! (met een hoofdletter, ja!)
quote:Ja, Glenn is een 'apart' figuur, net nog interview met 'm gelezen in Aardschok. Maar wat is Mother een geweldig nummer, vooral de live versie
Op dinsdag 19 november 2002 09:02 schreef MadRotorHead het volgende:
Mother,.... tell you children not to walk my way, tell your children not to hear my words,... Mother......Jammer hoor, ik had het wel eens willen zien
quote:maar pinkpop is toch altijd ook kut
Op dinsdag 19 november 2002 19:24 schreef Ibanez het volgende:[..]
Nou zijn ego was al veel te groot op P!nk Pop een aantal jaren geleden!!!
Toen zei hij effe dat alle andere acts op P!nk Pop kut waren. (behalve die van zichzelf)
Alleen daarom zou ik al niet naar een concert van z'on Ego TriPpeR gaan!! Wat een Eikel!!! (met een hoofdletter, ja!)
![]()
![]()
Ja een eikel is het wel maar muzikaal is die erg goed.. en daar draait het uiteindelijk toch om
quote:Dat P!nk Pop altijd kut is, tja daar geldt weer smaken verschillen he
Op dinsdag 19 november 2002 22:12 schreef _Etter_ het volgende:[..]
maar pinkpop is toch altijd ook kut
Ja een eikel is het wel maar muzikaal is die erg goed.. en daar draait het uiteindelijk toch om
Goeie muziek maakt die inderdaad, doet ook wel veel met bands samen...vind ik kewl..
Check maar: Fear Factory feat. Danzig Enter Sandman
Metallica and Danzig Last Cares
(is met MetallicA op tournee geweest)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |