quote:Beter idee.
Op dinsdag 19 november 2002 14:32 schreef Cynic het volgende:*nog wat verder achter zijn beeldscherm wegkruipt
quote:Haha, dat heb je al eens geprobeerd? Kan natuurlijk ook zijn dat mijn ruimtelijk inzicht me in de steek laat........
Op dinsdag 19 november 2002 14:32 schreef CCCP het volgende:[..]
Zijn de stoelen niet hoog genoeg voor.
quote:Er zijn ook altijd mensen die een spannend verhaal moeten verpesten...
Op dinsdag 19 november 2002 14:32 schreef CCCP het volgende:Zijn de stoelen niet hoog genoeg voor.
quote:* Tierce nu groot beeldscherm heeft...
Op dinsdag 19 november 2002 14:32 schreef Cynic het volgende:*nog wat verder achter zijn beeldscherm wegkruipt
quote:Ja, ik zat er ook net lekker in, nou lukt het niet meer
Op dinsdag 19 november 2002 14:33 schreef Tierce het volgende:[..]
Er zijn ook altijd mensen die een spannend verhaal moeten verpesten...
![]()
quote:*spannend muziekje opzet
Op dinsdag 19 november 2002 14:34 schreef Cynic het volgende:Ja, ik zat er ook net lekker in, nou lukt het niet meer
Nu dan...
quote:*heel andere associaties bij "spannend muziekje" krijgt
Op dinsdag 19 november 2002 14:34 schreef Tierce het volgende:[..]
*spannend muziekje opzet
Nu dan...
quote:Hé, kunnen de stoelen toch wel verhogen, door een paar schoolboeken er onder te leggen.
Op dinsdag 19 november 2002 14:33 schreef Tierce het volgende:Er zijn ook altijd mensen die een spannend verhaal moeten verpesten...
![]()
quote:Ik heb niet zoveel boeken meer bij me. Heb je ze een keer nodig
Op dinsdag 19 november 2002 14:35 schreef CCCP het volgende:[..]
Hé, kunnen de stoelen toch wel verhogen, door een paar schoolboeken er onder te leggen.
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 14:35 schreef Cynic het volgende:*heel andere associaties bij "spannend muziekje" krijgt
Oh....
*spannend muziekje afzet
quote:Ik heb wel een dik boek bij me.
Op dinsdag 19 november 2002 14:35 schreef Cynic het volgende:Ik heb niet zoveel boeken meer bij me. Heb je ze een keer nodig
quote:Waarom heb jij boeken bij je??
Op dinsdag 19 november 2002 14:36 schreef CCCP het volgende:Ik heb wel een dik boek bij me.
Voor CM-T??
quote:Gelukkig, ik stond al haast niet meer voor mezelf in. Misschien toch wat minder naar de suggesties van Superweber luisteren
Op dinsdag 19 november 2002 14:35 schreef Tierce het volgende:[..]
![]()
Oh....
*spannend muziekje afzet
quote:Nee. AC + een Dun boekje VBA
Op dinsdag 19 november 2002 14:37 schreef Tierce het volgende:Waarom heb jij boeken bij je??
Voor CM-T??
quote:Die suggesties van SW zijn toch niet voor ons bedoeld??
Op dinsdag 19 november 2002 14:37 schreef Cynic het volgende:Gelukkig, ik stond al haast niet meer voor mezelf in. Misschien toch wat minder naar de suggesties van Superweber luisteren
quote:Niet rechtstreeks, denk ik
Op dinsdag 19 november 2002 14:38 schreef Tierce het volgende:[..]
Die suggesties van SW zijn toch niet voor ons bedoeld??
quote:Doe maar dan........
Op dinsdag 19 november 2002 14:39 schreef Tierce het volgende:
We moeten nu toch straks serieus over een nieuwe titel nadenken...
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 14:39 schreef Cynic het volgende:Niet rechtstreeks, denk ik
Nu we het er toch over hebben, ik zit nu ook al een paar keer heel intiem tegen de schenen van de gebruiker tegenover mij te schoppen, en omgekeerd. Volgens mij is dat ook wel weer een kerel
quote:Ach de liefde he.
Op dinsdag 19 november 2002 14:39 schreef Cynic het volgende:Niet rechtstreeks, denk ik
Nu we het er toch over hebben, ik zit nu ook al een paar keer heel intiem tegen de schenen van de gebruiker tegenover mij te schoppen, en omgekeerd. Volgens mij is dat ook wel weer een kerel
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 14:40 schreef Cynic het volgende:Doe maar dan........
Oké
quote:Er gaat toch niet boven twee harige benen die zachtjes langs elkaar schuren.........
Op dinsdag 19 november 2002 14:40 schreef CCCP het volgende:[..]
Ach de liefde he.
quote:*grijns
Op dinsdag 19 november 2002 14:41 schreef Cynic het volgende:Er gaat toch niet boven twee harige benen die zachtjes langs elkaar schuren.........
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 14:41 schreef Cynic het volgende:Er gaat toch niet boven twee harige benen die zachtjes langs elkaar schuren.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |