M'n vader had het ontdekt en hij staat alweer een tijdje aan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 07:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Je kunt toch gewoon zien of t ontdooid is.
zullen z'n ouders niet op prijs stellen denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Als je twijfelt, dan de echt bederfelijke zaken als vlees e.d. weggooien.
Dat is zonde. Dan kan je het beter helemaal ontdooien, bereiden en weer terug invriezen (afhankelijk van de vleessoort). Of je snijdt het in stukken en nodig want mensen uit om te gourmetten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Als je twijfelt, dan de echt bederfelijke zaken als vlees e.d. weggooien.
Kleine dingen als garnaleren, frambozen etc. die dicht bij de deur zitten ontdooien dan wel hoor, hele stukken vlees niet. Althans, dat is bij meestal het geval. Heb deur al te vaak op een kier laten staan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zolang de vriezer gewoon aan heeft gestaan met de deur op een kier zijn die producten echt niet ontdooid.
dus er lag nog ijs op, dus het is nog bevrorenquote:Op zondag 25 oktober 2015 07:58 schreef Zolder het volgende:
Op een kier (waardoor ie niet heeft gepiept)
Gedurende zo'n 7,5 uur vannacht. Ouders beweren dat de producten nog goed zijn en dat ze nog niet ontdooid zijn.
Ik ben hier wat sceptischer over. Wie kan me hier meer over vertellen? Producten hadden al wel een witte "ijslaag" gekregen die er normaal niet zat.
ach, schei uit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:17 schreef Geralt het volgende:
No biggie zegt iedereen hier, maar met zoiets ben ik heel resoluut. Alles wat erin ligt de kliko in.
Zo duur is dat niet om hem opnieuw te vullen met wat brood en vlees en dergelijke. Ik neem liever het zekere voor het onzekere dan dat ik straks voedselvergiftiging of weet ik het wat op loop.
Bij mij was wel alles ontdooit. En dat was teveel om in 2 dagen op te eten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:35 schreef marc0871 het volgende:
en wat er al (gedeeltelijk) ontdooit is, zou je ook vandaag en/of morgen kunnen eten.
ik ook niet, maar sommige mensen moeten dat, helaas, welquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bij mij was wel alles ontdooit. En dat was teveel om in 2 dagen op te eten.
Dus alles weggetieft. Die paar tientjes meer of minder hoef ik gelukkig niet op te kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |