Welke groothandel? :-)quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:44 schreef HighVolume het volgende:
Toevallig vandaag de vloer in mijn garage gelegd... Ik heb voor underlayment gekozen. 21 euro bij de groothandel.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:43 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Welke groothandel? :-)
Goed dat je het zegt, was van plan om deze week een ondervloer van spaanplaat V313 te leggen. Daar zou een massief houten vloer op gelijmd gaan worden. Ik heb van iedereen in de wereld begrepen dat spaanplaat hier het beste voor was. Wat stel jij voor?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:41 schreef klaaskootstra1 het volgende:
OSB of underlayment pakken. Spaanplaat is voor (keuken)kasten niet voor vloeren.
Welk adresje is dat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waar woon je?
Ik weet adresje ¤20,75 inclusief BTW 18mm OSB en in de regio Emmen gratis thuis geleverd
quote:Op zondag 25 oktober 2015 06:58 schreef bbtb77 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, was van plan om deze week een ondervloer van spaanplaat V313 te leggen. Daar zou een massief houten vloer op gelijmd gaan worden. Ik heb van iedereen in de wereld begrepen dat spaanplaat hier het beste voor was. Wat stel jij voor?
Gamma zegt gebruik spaanplaat. Zie https://www.gamma.nl/ondervloer-leggenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:41 schreef klaaskootstra1 het volgende:
OSB of underlayment pakken. Spaanplaat is voor (keuken)kasten niet voor vloeren.
De Gamma zegt wel meer. Bovendien is dat een vloer die op een vloer wordt gelegd, jij monteert hem op een frame.quote:Op zondag 25 oktober 2015 07:35 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
[..]
Gamma zegt gebruik spaanplaat. Zie https://www.gamma.nl/ondervloer-leggen
Heel erg bedankt voor het delen van deze informatie!!quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bouwstore-outlet, hij is vooral actief op Marktplaats
Echt? Leukquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:25 schreef peterselieplukkker het volgende:
Ok. Ik ga kiezen voor underlayment
[..]
Heel erg bedankt voor het delen van deze informatie!!
De woning staat in Amsterdam :-)quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Echt? LeukWaar woon je ergens in de buurt dan? Mag ook in dm
Daar moet ook wel ergens een groothandel in de buurt zittenquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:19 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
De woning staat in Amsterdam :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |