Nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:05 schreef Max23 het volgende:
Vaak bij dwdd en voorronde songfestival, toen uiteindelijk die indiaan gestuurd werd
hij heeft ook aan idols meegedaan, of was t x-factor?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:05 schreef Max23 het volgende:
Vaak bij dwdd en voorronde songfestival, toen uiteindelijk die indiaan gestuurd werd
Oh die, die vond ik vreselijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:05 schreef Max23 het volgende:
Ah ja zie, inderdaad, die heb ik live gezien mensenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:05 schreef Max23 het volgende:
Omdat het toch als iets persoonlijker gezien wordt ofzo? Er zit een hele industrie en marketingstrategie achter de cadeaukaarten tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:10 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom je iemand een Fashioncheque (of watvoor cadeaukaart dan ook) zou geven als je ook gewoon geld kunt geven.
omdat je zo iemand subtiel kan laten weten dat het tijd is dat ze mooiere kleding moeten kopenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:10 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom je iemand een Fashioncheque (of watvoor cadeaukaart dan ook) zou geven als je ook gewoon geld kunt geven.
Vroeger vroeg ik wel vaak boekenbonnen, dan geef je het tenminste aan iets aparts uit. Als ik nu geld krijg, gaat het meestal gewoon op aan boodschappen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:10 schreef Negentiendertig het volgende:
Omdat een fashioncheque betekent dat diegene er niet uit ziet qua kleding natuurlijk en je dat niet hardop kan zeggen dus dan dit als subtiel kan doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:10 schreef Negentiendertig het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat je zo iemand subtiel kan laten weten dat het tijd is dat ze mooiere kleding moeten kopen
omdat er niks boven boyzone gaatquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
Wie zijn er bij Humberto? Ik begin de hypes te ontgroeien
true storyquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat er niks boven boyzone gaat
the vamps.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
Dan weet je zeker dat iemand het voor iets leuks gebruikt. Of in de kast legt en vergeetquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:10 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:
Ongeïnspireerde tyfusquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |